SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Nee, niet waar, eerste potje had je verdiend gewonnen. Tweede potje was een grafpartij, sloeg helemaal nergens op. Elk pass van jou ging over de zijlijn en bij mij gingen alle schoten naast.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:11 schreef laucas het volgende:
Wat een kut potjes waren dit zeg. Balletje rolde voor geen meter en jij was veel beter
Sloeg idd nergens op, kwam mn eigen helft niet af en hoopte dat je nog zou scoren in de 90e. Was ook lekker aan het ragenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, niet waar, eerste potje had je verdiend gewonnen. Tweede potje was een grafpartij, sloeg helemaal nergens op. Elk pass van jou ging over de zijlijn en bij mij gingen alle schoten naast.
Leven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb al 15 vragen. DM me als je nog leuke, originele, moeilijke vragen weet.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[FIFA 12: FUT] #625: Dzagoev is een heldje
Heerlijk topic dit. Paar keer hardop gelachen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
Iedere dag als ik wakker word dan pak ik een bakje koffie en een cracker met kaas. Ik kijk het nieuws, start de pc op en neem me voor om eens wat liever tegen GJE te zijn. Dan lees ik de eerste paar onzinposts van de dag in deze reeks en dan denk ik al "vanaf morgen dan maar"
Om half 12 heb ik niet zoveel beters te doen. Of ik nou een paar potjes FIFA speel of me stuklach om de topics die ik teruglees.quote:
Haha, ja heerlijk.quote:
Toen jij scoorde zei ik tegen mezelf: godverdomme, die kut Ibra is niet te verdedigen en toen zag ik W. Sneijder staan. Mijn gezicht zag er toen zo uit:quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Sloeg idd nergens op, kwam mn eigen helft niet af en hoopte dat je nog zou scoren in de 90e.
Hardop lachen toen ik hem weer zag.quote:
Sneijdertjequote:Op dinsdag 11 september 2012 00:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Toen jij scoorde zei ik tegen mezelf: godverdomme, die kut Ibra is niet te verdedigen en toen zag ik W. Sneijder staan. Mijn gezicht zag er toen zo uit:Daarna nog alles op alles gezet, maar het mocht niet baten. Je verdediging stond als een huis.
Er wordt hier wat hardop gelachen zeg, phoe phoe.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hardoplachen toen ik hem weer zag.
Sneijdertje is wel een held hoor, hij scoorde in een van m'n eerste teams ook heel vaak als CM. Z'n vrije trappen en afstandschot.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Sneijdertje![]()
Kan overigens voor geen meter verdedigen itt in het echte voetbal.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er wordt hier wat hardop gelachen zeg, phoe phoe.
Ik weet echt niet hoe het komtquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een tyfusgrote puushes maak jij altijd.
Te makkelijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik jij "vergrootglas" onder bureau-accessoires, omdat...
Hardop gelachen door m'n neus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Als Rijst in FUT zou zitten, zou hij ook maximaal 30 vision hebben. Gewoon omdat Asian.
Neequote:Op dinsdag 11 september 2012 00:27 schreef laucas het volgende:
[..]
Moet je nog software voor je PVR op de mek?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
damn wat is mijn internet verneukt vandaag. Als ik naar de bieb ga om dit topic uit te printen ben ik sneller klaar dan wanneer ik hem hier laat laden
Heb jij ook een PVR?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:27 schreef laucas het volgende:
[..]
Moet je nog software voor je PVR op de mek?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
Oké.. Ik neem de morele verantwoording wel op me. Het is een zware taak, maar ik doe het.
Ik heb nog 218 coins, wat is het plan? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niks bullshit.
Ik vind dat je als grote organisator en aanzweper van dit geheel niet nu kunt afhaken nu je nodig bent. Het gaat niet om mijn verlies, boeien als ik alles met verlies koop heb ik alsnog meer geld dan ik ga ooit nog uitgeven, het gaat gewoon om het plan als geheel. Het plan was Taiwo markt heersen.. er is meer geld nodig en degene die met het plan kwam heeft het geld en investeert het niet. Tja...
Ik daarentegen heb hier alles voor gegeven, kan nu niet eens meer FIFA spelen zo vol zit ik met Taiwo's. Terwijl ik juist altijd anti price-fix ben geweest en zoveel coins had, ik had dit echt niet nodig en deed het voor iedereen hier.
Maar ik zet er niks goedkoper op hoor, ik moet maar op mijn eigen blaren zitten, het zal wel karma zijn.
Beetje grof af en toe!quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:34 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben wel af en toe onaardig geweest hier zeg.
Jij had het niet zo op nieuwelingen in dit topic vaakquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:34 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben wel af en toe onaardig geweest hier zeg.
Grafrede voor FIFA12 is dit jaquote:
Nee, ik heb een SBtrauma denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij had het niet zo op nieuwelingen in dit topic vaak
Bang voor veranderingen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij had het niet zo op nieuwelingen in dit topic vaak
Gaaf, wat ga je streamen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Komt morgen binnen als het goed is
Klooncheckquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:43 schreef StijnDa het volgende:
Misschien moeten we de nieuwelingen volgend jaar wat beter gaan behandelen. In plaats van die zware ondervraging die ze altijd kregen.
Beetje FIFA op 22 september denk ik maar mijn internet zal wel te traag zijn dus dat streamen gaat niet bijzonder goed werken. Verder is het meer bedoeld om te gaan editen en wat laffe filmpjes te bedenkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaaf, wat ga je streamen?
Heb je een vriendin?
Hij wil streams van je vriendin gok ik. Of gewoon zoals die ene kneus een stilstaande image van een zogenaamde vriendin op de achtergrond meestreamenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Beetje FIFA op 22 september denk ik maar mijn internet zal wel te traag zijn dus dat streamen gaat niet bijzonder goed werken. Verder is het meer bedoeld om te gaan editen en wat laffe filmpjes te bedenken![]()
Heb nu geen vriendin meer, heb je me gevonden ofzo
Oh, da's jammer, nee, ik dacht: misschien kan je je vriendin dan eens streamen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Beetje FIFA op 22 september denk ik maar mijn internet zal wel te traag zijn dus dat streamen gaat niet bijzonder goed werken. Verder is het meer bedoeld om te gaan editen en wat laffe filmpjes te bedenken![]()
Heb nu geen vriendin meer, heb je me gevonden ofzo
Shitraidzquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij wil streams van je vriendin gok ik. Of gewoon zoals die ene kneus een stilstaande image van een zogenaamde vriendin op de achtergrond meestreamen
quote:
Voor windows dacht ik, niet voor mac.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:14 schreef Rijst het volgende:
Oh lau die software krijg je er bij geleverd.
Wat boeit dat als ze geen relatie heeft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:07 schreef laucas het volgende:
Too many fish in the sea.
Sowieso lekker laten vallen als ze met nog meer guys gaat
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat boeit dat als ze geen relatie heeft.
Als ik serieus aan het ouwehoeren ben, dan hoef ik niet 'one of the' te zijn maar dat is persoonlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 02:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat boeit dat als ze geen relatie heeft.
Tsja, 'wat contact'. Het is niet dat ik met haar gedate heb of wat dan ook, dat zou anders zijn. Verderquote:Op dinsdag 11 september 2012 02:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Als ik serieus aan het ouwehoeren ben, dan hoef ik niet 'one of the' te zijn maar dat is persoonlijk
dit inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net alsof je de rest van je leven alleen maar fresh punani gaat scoren. Kijk als ze vreemdgaat of iets is het wat anders maar dit zou mij niet boeien zeker als je een chick echt tof vind
Verkoop van Taiwo liep toch op rolletjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Helemaal vergeten ja, die hele Taiwo affaire. Legendarisch was dat.
Morgen iphonequote:
Ik zie hem nergens tussen staanquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:27 schreef Johnbon het volgende:
DE DEMO BINNEN OP DE XBOX IK HERHAAL DE DEMO BINNEN
nvm, trollquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:27 schreef Johnbon het volgende:
DE DEMO BINNEN OP DE XBOX IK HERHAAL DE DEMO BINNEN
Klootzakquote:
Zal ik voortaan doen, escinselquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:27 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Had je eerder naar bed gemoeten bamibal
Die is voor de pcquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:35 schreef byah het volgende:
Hij staat wel op origin!
http://store.origin.com/s(...)lay-free-games-nl_NL
Die is er nog niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom haal je hem niet gewoon op de console? [ afbeelding ]
quote:Beschikbaar op:
- PC: Download nu vanaf Origin!
- Xbox 360: Dinsdag 11 september tussen 11:00 en 15:00 uur.
- Playstation 3: Dinsdag 11 september tussen 23:00 en 03:00 via een Amerikaans Playstation account, via een Europees account woensdag 12 september vanaf ongeveer 20:00, dit komt omdat de Europese Playstation Store enkel op woensdag geüpdatet wordt.
Tilburg!quote:
Die kan je ook thuis doen, of het daadwerkelijk gebeurt is een tweede. Dat is vaak het probleemquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef x1N2ition het volgende:
Zou slechts één werkcollege hebben vandaag van 10:35 tot 12:10. De opdrachten die ik daar in de les zou gaan maken, kan ik ook thuis doen, dus zodoende dat ik thuis ben gebleven.
Gewoon verstandig wmb, ik had hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef x1N2ition het volgende:
Ik heb een dagje vrij genomen. Het begon gigantisch hard te regenen toen ik net was vertrokken en daarom ben ik omgedraaid. Zou slechts één werkcollege hebben vandaag van 10:35 tot 12:10. De opdrachten die ik daar in de les zou gaan maken, kan ik ook thuis doen, dus zodoende dat ik thuis ben gebleven.
Lief dagboek, ben ik nu stoer of ben ik een pussy? Groetjes!
[..]
Tilburg!![]()
Check het Fifa 13 topicquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:12 schreef BDIL het volgende:
Gaat niemand naar school om die demo vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook rechtsomkeer gegaan toen ik zag dat de trein 5 minuten vertraging had.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:12 schreef BDIL het volgende:
Gaat niemand naar school om die demo vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
NEEquote:
Die discipline heb ik gelukkig wel, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die kan je ook thuis doen, of het daadwerkelijk gebeurt is een tweede. Dat is vaak het probleem
Ik heb een PS3, dus de demo zit er voor mij nog niet in.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gewoon verstandig wmb, ik had hetzelfde gedaanen nu kan je lekker de demo spelen terwijl je je opdrachten maakt
Dan maar op de pc (quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:15 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Die discipline heb ik gelukkig wel, dus dat komt goed.
[..]
Ik heb een PS3, dus de demo zit er voor mij nog niet in.
Bijna al mijn vrienden hebben er ook een, dus dat weerhoudt me ervan om een 360 te kopen. Heb zelf al een 360 gehad, voordat ik een PS3 kocht, maar die ging kapot. Nu ik beiden een lange tijd heb gehad, ben ik tot de conclusie gekomen dat een 360 stukken beter is!
Speelt het als FIFA 12 maar dan verbeterd zeg maarquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
Heb nog geen vrije trap gehad. Al wel gemerkt dat amateur echt te makkelijk is.
Merkte nog niet veel verschil, alleen die aannames die soms verneukt werden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Speelt het als FIFA 12 maar dan verbeterd zeg maar
Stats kunnen natuurlijk nog veranderen in de uiteindelijke versie.quote:
Tenzij hij de komende weken Ronaldo chop's gaat doen, slepen etc. in een echte wedstrijd gaat het niet gebeurenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Stats kunnen natuurlijk nog veranderen in de uiteindelijke versie.
Alle iOS devices krijgen de app, Android krijgt hem laterquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:12 schreef Timez het volgende:
Ik meen ergens gelezen hebben dat er ook een FIFA Ultimate Team applicatie voor op de iPhone komt. Ik kan het helaas niet meer terugvinden, maar kan iemand anders dat bevestigen?
Voor Fifa 12 is deze er al!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:12 schreef Timez het volgende:
Ik meen ergens gelezen hebben dat er ook een FIFA Ultimate Team applicatie voor op de iPhone komt. Ik kan het helaas niet meer terugvinden, maar kan iemand anders dat bevestigen?
Owkee...dat wist ik niet....quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet de officiële, alhoewel ik wel gewoon op de webapp kan met m'n smartphone.
Overstappen van telefoon voor FUT.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Owkee...dat wist ik niet....
Op me android werkte me webapp amper....Dat was mijn overweging om over te stappen naar de Iphone
TheUltimateAppquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:26 schreef Timez het volgende:
[..]
Ik vind de app voor FIFA 12 niet in de App Store.
Heet ook geen Fifa... Ultimate Team dacht ik... Is een algemene...quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:26 schreef Timez het volgende:
[..]
Ik vind de app voor FIFA 12 niet in de App Store.
\quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:29 schreef Tim86 het volgende:
The Killers – Battle Born (Deluxe Edition)-2012
Die kan je toch kopen met MSP of PSN tegoed?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:51 schreef Joodnl het volgende:
Zojuist maar alvast me Live Season Ticket besteld!
Yup, zojuist met PSN-tegoed betaald!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die kan je toch kopen met MSP of PSN tegoed?
ga ik ook doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:53 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup, zojuist met PSN-tegoed betaald!
¤25 zeker?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:51 schreef Joodnl het volgende:
Zojuist maar alvast me Live Season Ticket besteld!
Max 2 uur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:53 schreef BDIL het volgende:
Hoelang duurt het nog voor de demo op Xbox verschijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door pascal08 op 11-09-2012 13:17:04 ]
22 sept geloof ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:07 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand wanneer we op de fifa 13 webapp kunnen?
mm oke. De dag dat je hem ook al kan spelen met een season pass. Tnxsquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:06 schreef pascal08 het volgende:
Spoiler Alert!Ben wel benieuwd naar de ratings van PirloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof het niet. Zitten vaak nog wel verschillen in, en vaak zijn niet alle transfers doorgevoerd. Of dat dit jaar weer zo is weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef Luukiee09 het volgende:
Zitten de 'live' ratings sowieso in de demo?
Ze hebben Pirlo met alle respect wat te goed gemaakt 87 ratingquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de ratings van Pirlo
Wel faal dat je dan een PSN kaart moet hebben van 2x 20¤ of 1 van 50¤.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:53 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup, zojuist met PSN-tegoed betaald!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de ratings van Pirlo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja, anders had ik hem wel gekochtquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wel faal dat je dan een PSN kaart moet hebben van 2x 20¤ of 1 van 50¤.
Ik beslis volgende week wel. Als ik FIFA perse volgend weekend wil spelen dan koop ik wel zo'n PSN kaart van 50¤. En dan hou ik nog 25¤ over om later in packs te steken. En dan laat ik die Ultimate Edition wel links liggen en haal ik hem bij de Media Markt op voor 39¤.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit ja, anders had ik hem wel gekocht
¤39? Denk eerder dat 'ie ¤44 zal zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik beslis volgende week wel. Als ik FIFA perse volgend weekend wil spelen dan koop ik wel zo'n PSN kaart van 50¤. En dan hou ik nog 25¤ over om later in packs te steken. En dan laat ik die Ultimate Edition wel links liggen en haal ik hem bij de Media Markt op voor 39¤.
39 eu bij de MMquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik beslis volgende week wel. Als ik FIFA perse volgend weekend wil spelen dan koop ik wel zo'n PSN kaart van 50¤. En dan hou ik nog 25¤ over om later in packs te steken. En dan laat ik die Ultimate Edition wel links liggen en haal ik hem bij de Media Markt op voor 39¤.
44¤ ook goed. Wist de exacte prijs niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
¤39? Denk eerder dat 'ie ¤44 zal zijn.
Ze hebben een actie met de release van FIFA. 3 spellen ter waarde van ¤40 inleveren, dan krijg je FIFA13 voor ¤20 mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
44¤ ook goed. Wist de exacte prijs niet.Ik zie nog wel wat ik doe. Anders betaal ik 65¤ op de release. Meestal wel een dag van te voren te koop dan bij GM
Zonde van je spellen, hun rekenen echt niks voor fifa 11 bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hebben een actie met de release van FIFA. 3 spellen ter waarde van ¤40 inleveren, dan krijg je FIFA13 voor ¤20 mee.
Nee nee ¤39 dacht ik dat het was, maar zoals eerder gezegd was het gewoon ¤44,- goedkoopste waar je hem kan krijgen in de winkels.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Da's alleen de eerste dag voor 39?
Deze actie is niet voor de Ultimate Edition toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hebben een actie met de release van FIFA. 3 spellen ter waarde van ¤40 inleveren, dan krijg je FIFA13 voor ¤20 mee.
Nee voor de mainstream games geven ze niks. Ik heb ooit Shellshock en Clash of the Titans gekocht voor een appel en een ei, en die zijn bij hun al ¤25 waard.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde van je spellen, hun rekenen echt niks voor fifa 11 bijvoorbeeld
Alsnog erg goedkoop, maar risico dat je de UT edition niet meer kan krijgenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee nee ¤39 dacht ik dat het was, maar zoals eerder gezegd was het gewoon ¤44,- goedkoopste waar je hem kan krijgen in de winkels.
Nepquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee voor de mainstream games geven ze niks. Ik heb ooit Shellshock en Clash of the Titans gekocht voor een appel en een ei, en die zijn bij hun al ¤25 waard.
Het is het overwegen waard om het te kopen, aangezien je 28 packs erbij krijgt ter waarde van 27 euro.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit ja, anders had ik hem wel gekocht
Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als ze 100 exemplaren gaan innemen van FIFA11 en niemand koopt het, dan gaan ze er geen ¤10 meer voor geven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alsnog erg goedkoop, maar risico dat je de UT edition niet meer kan krijgen
[..]
Nep
Ik had vorige week eens gekeken en FIFA12 is daar 20¤ en FIFA11 10¤. Als je dan nog een singleplayer spel hebt die je toch nooit meer aanraakt kun je die zo inleveren. Ik heb nog Mafia 2, Assasins Creed 2, Uncharted 1,2,3 en nog veel meer spellen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee voor de mainstream games geven ze niks. Ik heb ooit Shellshock en Clash of the Titans gekocht voor een appel en een ei, en die zijn bij hun al ¤25 waard.
¤27 aanschafwaarde ja, maar die packs zijn altijd crap.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is het sowieso overwegen waard om te kopen aangezien je 28 packs erbij krijgt ter waarde van 27 euro.
Ja, maar ik heb nu 20 op m'n account staan, ga niet nog een kaart van 20 halenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is het sowieso overwegen waard om te kopen aangezien je 28 packs erbij krijgt ter waarde van 27 euro.
Dit, vind het wel leuk om nu FIFA09, FIFA10, FIFA11 en FIFA12 op de kast te hebben. Straks komt daar nog een exemplaar bij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:34 schreef laucas het volgende:
Vind het zo zonde om mijn oude FIFA's in te leveren. Over 10 jaar zie ik liever de laatste 10 FIFA's in de kast pronken
Inderdaad, FIFA's doe ik ook nooit weg. Call of Duty's enzo wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:34 schreef laucas het volgende:
Vind het zo zonde om mijn oude FIFA's in te leveren. Over 10 jaar zie ik liever de laatste 10 FIFA's in de kast pronken
Mwa, op het begin van FUT heb je daar zeker wel wat aan. Eigenlijk wel het overwegen waard 2x 20¤. Dan heb je FIFA een stuk eerder en iedere week 1 gold pack. Dan kan je van de overige 15¤ weer packs van kopen. Op het begin is alles nog zo duur. Als je al een derde rangs BPL speler krijgt ben je weer 5K rijker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
¤27 aanschafwaarde ja, maar die packs zijn altijd crap.
Dat is je eigen afwegingquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu 20 op m'n account staan, ga niet nog een kaart van 20 halen
Wat zullen die nog waard zijn, heb nog Black Ops en MW2 die ik nooit meer speel. 25¤ per stuk op marktplaats?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad, FIFA's doe ik ook nooit weg. Call of Duty's enzo wel.
Denk eerder 15quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat zullen die nog waard zijn, heb nog Black Ops en MW2 die ik nooit meer speel. 25¤ per stuk op marktplaats?
Als je zo redeneert (wat ook waar is), dan kun je beter de goedkoopste FIFA kopen en de eerste week zo veel mogelijk packs kopen. Die packs die je na een maand of 2 krijgt zijn niks meer waard.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mwa, op het begin van FUT heb je daar zeker wel wat aan. Eigenlijk wel het overwegen waard 2x 20¤. Dan heb je FIFA een stuk eerder en iedere week 1 gold pack. Dan kan je van de overige 15¤ weer packs van kopen. Op het begin is alles nog zo duur. Als je al een derde rangs BPL speler krijgt ben je weer 5K rijker.
¤25 bij elkaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat zullen die nog waard zijn, heb nog Black Ops en MW2 die ik nooit meer speel. 25¤ per stuk op marktplaats?
Die kun je ook gewoon los kopen hoor (via Xbox Live in ieder geval).quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Zouden mensen op marktplaats weten dat je voor fifa12 een online pass moet hebben?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:43 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zo weinig, ze kosten in de winkel nog toch 30+ ook als ze al paar jaar oud zijn?
Klopt, het mooiste is gewoon een hele goedkope FIFA halen en in de eerste 2 weken geld in packs steken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je zo redeneert (wat ook waar is), dan kun je beter de goedkoopste FIFA kopen en de eerste week zo veel mogelijk packs kopen. Die packs die je na een maand of 2 krijgt zijn niks meer waard.
Denk het wel, maar niet slim op dan zulke games in te leveren. Die leveren bij hun nog wel wat op gok ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:45 schreef BDIL het volgende:
Als je MW2 , Black Ops en Assasin's creed brotherhood zou inleveren krijg je dan die FIFA 13 voor 20 euro mee ?
Heb ik met alle games, heb ik liever een mooie collectie na een paar jaar dan een paar tientjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:45 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Voor 15¤ is het de moeite niet, hou ik hem liever zelf.
Geen zin om via Marktplaats lang te wachten op het geld en altijd een heel gezeik voordat het verkocht is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Denk het wel, maar niet slim op dan zulke games in te leveren. Die leveren bij hun nog wel wat op gok ik.
http://www.gamemania.nl/usedgamesquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:45 schreef BDIL het volgende:
Als je MW2 , Black Ops en Assasin's creed brotherhood zou inleveren krijg je dan die FIFA 13 voor 20 euro mee ?
Prince of Persie, 10¤quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.gamemania.nl/usedgames
Zoek de waarde op, als je op 40 zit krijg je hem mee
Als de waarde boven 40 eu is van 2 games, willen ze dan alsnog 3 gamesquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:53 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Prince of Persie, 10¤
Mafia 2, 20¤
UFC 2009, 5¤
Uncharted 3, 25¤
Uncharted 1, 15¤
COD MW2, 20¤
COD BO, 25¤
COD MW3, 40¤
Gran Turismo 5, 22¤
Kan ik toch het een en ander kwijt.
Vraag ik me ook af ja..Dat het vorig jaar zo was wil niet zeggen dat het nu weer zo is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar halen jullie allemaal vandaan dat bij de MM Fifa 13 straks 44 euro kost op de release?
Alleen dag zelf?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:58 schreef Vijf_voor het volgende:
bijna alle nieuwe releases zijn bij MM 44
Ik maak me er niet druk om, ik lees hier 44 euro en dat heb ik verder nergens meegekregen, daarom vroeg ik het ffquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Waar maken jullie je druk om qua prijzen, als je een beetje fatsoenlijk handelt heb je hem zo terugverdiend.
Het is toch chill om het spel zo goedkoop mogelijk te hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Waar maken jullie je druk om qua prijzen, als je een beetje fatsoenlijk handelt heb je hem zo terugverdiend.
Als je hem goedkoper haalt heb je dat eerder voor elkaar. Dit moet een echte handelaar toch wetenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Vind het sowieso bullshit. Als mijn Pa straks zonder werk komt te zitten, moet hij eerst zijn koophuis verkopen om in aanmerking te kunnen komen voor een uitkering. Ik vind dat ze daar uitzonderingen in moeten maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)igen-huis-opeet.html
Is dit een maatschappelijk probleem?
Media Markt heeft altijd de prijs van 44¤ bij nieuwe games.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om, ik lees hier 44 euro en dat heb ik verder nergens meegekregen, daarom vroeg ik het ff
Xbox 360: http://bit.ly/FIFA13DemoXboxquote:
Tja, of ik haal CS:GO of 20 euro rauw pakjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik haal hem gewoon op de release bij MM. Meteen een PSN card van 20 euro en dan pakjes openen en winst machen.
Je bent die rich boy maar doet alsof de wereld vergaat van 20 euroquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, of ik haal CS:GO of 20 euro rauw pakjes
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef HulkHeld het volgende:
Goeiemiddag, ik had even een vraag. Dat season ticket wat kan je daar precies mee en wat zijn de voordelen ervan? En wat is de prijs hiervan?
thanks
Haha ja, ik ben niet rich manquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je bent die rich boy maar doet alsof de wereld vergaat van 20 euroHoeveel geld ik in FIFA 12 niet heb verneukt ...
http://www.ea.com/uk/foot(...)icket-fifa-13-faq-02quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef HulkHeld het volgende:
Goeiemiddag, ik had even een vraag. Dat season ticket wat kan je daar precies mee en wat zijn de voordelen ervan? En wat is de prijs hiervan?
thanks
je heet zelfs Richiequote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha ja, ik ben niet rich man
In het echt heet ik Pooriequote:
oh snapquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kom net van school en zit niet net als jou hele dagen thuis of tijdens mijn school op Fok!
Ik zit ook niet hele dagen thuis voordat je een grote bek trektquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kom net van school en zit niet net als jou hele dagen thuis of tijdens mijn school op Fok!
Ik stel gewoon normaal een vraag.. als je wil reageren geef dan een antwoord en anders niet. Ik zit overigens in m'n 2e jaar HBOquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zit ook niet hele dagen thuis voordat je een grote bek trektLaat me raden een troll account of een domme brugklasser ?
2e jaar WO dus STFUquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik stel gewoon normaal een vraag.. als je wil reageren geef dan een antwoord en anders niet. Ik zit overigens in m'n 2e jaar HBO
Morgen pas voor PS3quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is de demo voor de PS3 al gearriveerd?
Google is je mattie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef HulkHeld het volgende:
thanks
lolquote:
2e jaar HBO en nog zo dom om het niet via google te zoeken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik stel gewoon normaal een vraag.. als je wil reageren geef dan een antwoord en anders niet. Ik zit overigens in m'n 2e jaar HBO
Nee, ik zie wel een minderwaardigheid complexquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij 2e jaar HBO iets weg vind hebben voor domme mensen;)
Dan kan ik het ook gewoon hier vragen neem ik aan..?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
2e jaar HBO en nog zo dom om het niet via google te zoeken.
Je krijgt die 24 packs erbovenop he. Dus als je allebei hebt zit je op 48quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:57 schreef HulkHeld het volgende:
Hmm maar als ik het goed begrijp krijg je dus hetzelfde als wanneer je de Ultimate Edition koopt.. ook de 24 gratis packs, alleen niet de discount van 20 %
Ik vind je echt dom. Sorry maar je bent echt achterlijk. Hoezo in een topic vragen als je via google het antwoord direct al kan vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan kan ik het ook gewoon hier vragen neem ik aan..?
Idem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vind het sowieso bullshit. Als mijn Pa straks zonder werk komt te zitten, moet hij eerst zijn koophuis verkopen om in aanmerking te kunnen komen voor een uitkering. Ik vind dat ze daar uitzonderingen in moeten maken.
Voor iemand die al 20 jaar werkt en belasting betaald zou gewoon uitkering moeten kunnen krijgen. Zo ook met die oudjes.
Kom niet zo bijdehand doen jij man. Reageer dan gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik vind je echt dom. Sorry maar je bent echt achterlijk. Hoezo in een topic vragen als je via google het antwoord direct al kan vinden.
Het is niet erg om het te vragen , alleen is het de afgelopen dagen zo vaak besproken. Gister kwam Marcie ook weer met zon vraag terwijl hij heel de dag rondhangt op Fok!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik vind je echt dom. Sorry maar je bent echt achterlijk. Hoezo in een topic vragen als je via google het antwoord direct al kan vinden.
Richmond dichtquote:
Ja en ik ben dus niet iemand die heel de dag rondhangt op Fok! vandaar mijn vraag omdat ik het gemist hebquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is niet erg om het te vragen , alleen is het de afgelopen dagen zo vaak besproken. Gister kwam Marcie ook weer met zon vraag terwijl hij heel de dag rondhangt op Fok!
Touchéquote:
Ik vind je echt dom.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kom niet zo bijdehand doen jij man. Reageer dan gewoon niet.
Zegt een of andere kankerturk . Het verlies van afgelopen vrijdag doet je nog steeds pijn zekerquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik vind je echt dom.Zeker na je post over 2e jaars HBO. Vind ik je nog dommer.
Doe eens normaal lolquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zegt een of andere kankerturk . Het verlies van afgelopen vrijdag doet je nog steeds pijn zeker
Deze mannnnquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zegt een of andere kankerturk . Het verlies van afgelopen vrijdag doet je nog steeds pijn zeker
doeiquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haha nee hoor, kan me vrij weinig schelen of Turkije wel of niet wint. Een winst is mooi meegenomen en een verlies doet me weinig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouwquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De islamitische aap.quote:
Hey Geertquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Laat ze mensen als jou alsjeblieft opsluiten gewoon. Het volk van je heeft niet het fatsoen om normaal op een vraag te antwoordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:07 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Haha nee hoor, kan me vrij weinig schelen of Turkije wel of niet wint. Een winst is mooi meegenomen en een verlies doet me weinig.
Maar ik heb je geraakt he domme knul.
Er zit normaliter altijd maar 1 stadion in de demo hoor..dat is bij FIFA ook (van Man City)quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef Joodnl het volgende:
Ik heb net even de demo van PES zitten spelen....
En vind dat ze een beetje een misser hebben gemaakt al bij de demo...
Vriendschappelijk speel ik een wedstrijd Barca - Juve
In het Santiago Bernabeu Stadion
Owkee....Dat wist ik niet...quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit normaliter altijd maar 1 stadion in de demo hoor..dat is bij FIFA ook (van Man City)
En wat te doen bij mensen zoals jij? Die meteen beginnen met schelden? En dan vooral met kanker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Laat ze mensen als jou alsjeblieft opsluiten gewoon. Het volk van je heeft niet het fatsoen om normaal op een vraag te antwoorden
Doe dan tenminste Stanford Bridge ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit normaliter altijd maar 1 stadion in de demo hoor..dat is bij FIFA ook (van Man City)
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 15:06:15*Hits F5* - we're starting to get reports that the Xbox 360 #FIFA13Demo is rolling out...Tweet us when you get it! reageer retweet
DM Marcie voor gratis versterkingquote:
Daar staat dat kutvolk van jullie anders wel om bekend mafkees die je bentquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
En wat te doen bij mensen zoals jij? Die meteen beginnen met schelden? En dan vooral met kanker.
De naam van je eigen stadion niet kunnen spellenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe dan tenminste Stanford Bridge ofzo
Oh oh, de domme jongen probeert me te raken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daar staat dat kutvolk van jullie anders wel om bekend mafkees die je bent
Als je zelf nou de moeite had genomen om op google "season ticket EA" in te tikkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vind jij dit serieus een mooie stadion?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe dan tenminste Stanford Bridge ofzo
Het was makkelijker door het hier te vragenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je zelf nou de moeite had genomen om op google "season ticket EA" in te tikken
Oke leuk dan heb je je punt gemaakt en dan doe ik dat de volgende x.. Tim86 is iig zo aardig om het wel even voor me te meldenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je zelf nou de moeite had genomen om op google "season ticket EA" in te tikken
Vind het in FIFA wel lekker spelen, zelfde met Old Trafford. Reclame borden lekker dicht op het speeldveld.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vind jij dit serieus een mooie stadion?
[ afbeelding ]
Hypocrietjequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Typo man, rustigquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De naam van je eigen stadion niet kunnen spellen![]()
!
Speelt in fifa wel lekker jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vind jij dit serieus een mooie stadion?
[ afbeelding ]
Wat een mongool ben jij zegquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Laat ze mensen als jou alsjeblieft opsluiten gewoon. Het volk van je heeft niet het fatsoen om normaal op een vraag te antwoorden
Geloelquote:
Tim is dan ook geen Turk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oke leuk dan heb je je punt gemaakt en dan doe ik dat de volgende x.. Tim86 is iig zo aardig om het wel even voor me te melden
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij zeg
En wie denk jij dat je bent dan? Kaulo Tsjineesquote:
Dude, dan is het gelul okquote:
Ey fakka met jouw dan? :S :S wat denk jyquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
En wie denk jij dat je bent dan? Kaulo Tsjinees
okquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dude, dan is het gelul ok
En jij zit in het tweede jaar HBO, sure.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
Inb4 the banquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
Yes sir;) maar tegen mensen als deze, die hele dagen niks anders doen dan achter hun pc/console hangen en verder niks anders doen met hun leven, kan ik niet;)quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En jij zit in het tweede jaar HBO, sure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |