Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja, ik heb echt sterk het gevoel dat ik de enige ben die er nog wat aan doet... en ik heb bijna niks meer over, meer dan een miljoen coins verspeeld aan deze onzin en Toefjes gaat lekker met Ronaldo spelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
Meer kapitaal in die markt, kom op jullie kunnen het!
je hebt er ook al zo veel winst uit hequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Al die xboxers zijn gewoon jaloers op onze magnifieke fix du price
Mijn coins zijn op, heb er nu 13quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt sterk het gevoel dat ik de enige ben die er nog wat aan doet.. ze lopen gewoon voor 12k open bid af en minder dan dat, de prijs gaat echt zakken op deze manier (is al gezakt sinds 2 uur vanmiddag).
Let op die open bids!
Ik kan niet meer.quote:
Ik heb aan het begin keer op keer gezegd dat ik er 400K in steek, dus je kunt me niks verwijten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt sterk het gevoel dat ik de enige ben die er nog wat aan doet... en ik heb bijna niks meer over, meer dan een miljoen coins verspeeld aan deze onzin en Toefjes gaat lekker met Ronaldo spelen.
Ze lopen gewoon voor 12k open bid af en minder dan dat, de prijs gaat echt zakken op deze manier (is al gezakt sinds 2 uur vanmiddag).
Let op die open bids!
We hebben allemaal een bedrag aangegeven wat we er in zouden steken. Ik heb 32 kaarten voor 15K gemiddeld, dat is meer dan ik had aangegeven. Jij beslist dat ik moreel verantwoordelijk ben, mooi is dat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef DutchSL het volgende:
Het is jouw idee, jij hebt iedereen opgezweept. Je bent moreel verantwoordelijk vind ik, echt dit meen ik serieus.
Start anders een tweede club op.
Ik steek er geen cent meer in.
Eindeloos? Heb ik geroepen dat jullie eindeloos moeten investeren? Nee, ik heb een bedrag gevraagd dat jullie WILLEN investeren. Jij gaat mij niet verantwoordelijk maken, jij bent zelf verantwoordelijk voor jouw acties.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef DutchSL het volgende:
Jij zorgt er voor dat wij hier allemaal eindeloos veel geld investeren en wat doe je zelf ondertussen, een bazenteam met Ronaldo bouwen. Pff, inderdaad "mooi is dat".
Doneren aan DutchSL.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
Oké.. Ik neem de morele verantwoording wel op me. Het is een zware taak, maar ik doe het.
Ik heb nog 218 coins, wat is het plan? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ben je gek? 218 coins..quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doneren aan DutchSL.
Ter compensatie.
Kan je zeggen dat je er alles voor hebt opgegeven.
Nee, gewoon thuis.quote:
Dit. Bullshit. Iedereen mag zelf weten wanneer hij/zij stopt met investeren. DutchSL ook. Ik denk alleen dat je niet blij wordt aangekeken als je nu voor jezelf kiest en alles er te goedkoop op gooit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef Kamikazie het volgende:
Trololol mensen die Toefjes dingen gaan verwijten zijn poep.
Jij nietquote:
Ziek!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:28 schreef Toefjes het volgende:
Ohja, Cissé in zijn eerste wedstrijd 6 goals
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
sweaty corners FTW![]()
![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118159234
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij eerder man!! Het had al 6-3 voor mij moeten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |