SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Nee, niet waar, eerste potje had je verdiend gewonnen. Tweede potje was een grafpartij, sloeg helemaal nergens op. Elk pass van jou ging over de zijlijn en bij mij gingen alle schoten naast.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:11 schreef laucas het volgende:
Wat een kut potjes waren dit zeg. Balletje rolde voor geen meter en jij was veel beter
Sloeg idd nergens op, kwam mn eigen helft niet af en hoopte dat je nog zou scoren in de 90e. Was ook lekker aan het ragenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, niet waar, eerste potje had je verdiend gewonnen. Tweede potje was een grafpartij, sloeg helemaal nergens op. Elk pass van jou ging over de zijlijn en bij mij gingen alle schoten naast.
Leven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb al 15 vragen. DM me als je nog leuke, originele, moeilijke vragen weet.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[FIFA 12: FUT] #625: Dzagoev is een heldje
Heerlijk topic dit. Paar keer hardop gelachen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
Iedere dag als ik wakker word dan pak ik een bakje koffie en een cracker met kaas. Ik kijk het nieuws, start de pc op en neem me voor om eens wat liever tegen GJE te zijn. Dan lees ik de eerste paar onzinposts van de dag in deze reeks en dan denk ik al "vanaf morgen dan maar"
Om half 12 heb ik niet zoveel beters te doen. Of ik nou een paar potjes FIFA speel of me stuklach om de topics die ik teruglees.quote:
Haha, ja heerlijk.quote:
Toen jij scoorde zei ik tegen mezelf: godverdomme, die kut Ibra is niet te verdedigen en toen zag ik W. Sneijder staan. Mijn gezicht zag er toen zo uit:quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Sloeg idd nergens op, kwam mn eigen helft niet af en hoopte dat je nog zou scoren in de 90e.
Hardop lachen toen ik hem weer zag.quote:
Sneijdertjequote:Op dinsdag 11 september 2012 00:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Toen jij scoorde zei ik tegen mezelf: godverdomme, die kut Ibra is niet te verdedigen en toen zag ik W. Sneijder staan. Mijn gezicht zag er toen zo uit:Daarna nog alles op alles gezet, maar het mocht niet baten. Je verdediging stond als een huis.
Er wordt hier wat hardop gelachen zeg, phoe phoe.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hardoplachen toen ik hem weer zag.
Sneijdertje is wel een held hoor, hij scoorde in een van m'n eerste teams ook heel vaak als CM. Z'n vrije trappen en afstandschot.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Sneijdertje![]()
Kan overigens voor geen meter verdedigen itt in het echte voetbal.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er wordt hier wat hardop gelachen zeg, phoe phoe.
Ik weet echt niet hoe het komtquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een tyfusgrote puushes maak jij altijd.
Te makkelijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik jij "vergrootglas" onder bureau-accessoires, omdat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |