Vond ik niet.quote:
Dat gaat niet automatisch.quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Paul het volgende:
TS waarom druk je niet op openen deel 2
VVD is gewoon medeverantwoordelijk voor die tijd, dus ze moeten nu niet doen alsof ze van niks wisten.quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Nee Rutte heeft gelijk. De overlast van allochtonen in Nederland had voorkomen kunnen worden als de PvdA niet had gefaald tijdens paars.
Jawel hoor ik deed nieuw deel openen, en kwam er automatische #2 te staanquote:
Daar noem je er dan ook wel iemandquote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Wokkel het volgende:
Naiviteit voorbij zegt Samsom, zijn PvdA burgemeester in Utrecht is er duidelijk nog niet uit.
Deed ik, na precies 1 minuut gewacht te hebben tot de laatste poster dat zou doen, want de vorige keer werd om die reden mijn topic gesloten.quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Paul het volgende:
TS waarom druk je niet op openen deel 2
Hij zei Rotterdam, beter luisterenquote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef MrBaas het volgende:
Rutte: "Aboutaleb, die een fantastische burgemeester in Amsterdam is."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zei Rotterdamquote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef MrBaas het volgende:
Rutte: "Aboutaleb, die een fantastische burgemeester in Amsterdam is."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van jou was ook niet gekoppeld. Gaat inderdaad niet automagisch. Ontopic weer.quote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel hoor ik deed nieuw deel openen, en kwam er automatische #2 te staan
quote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij zei Rotterdam, beter luisteren
Als dat klopt dan faalt mijn reactie behoorlijk.quote:
Lekker denigrerend inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef marcodej het volgende:
Hahahahaha, hij zei Roemer! Hahahahaha, dat kon toch helemaal niet!
Publiek.
Je kon het al aan het uiterlijk zien.quote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe typisch, de ondernemer en de financieel adviseur rekenen op Rutte, de ambtenaren op Samsom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |