Ik laat m'n koffie meestal eerst nog eventjes koud worden. Kep geen loden strot of zoquote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb mn koffie of thee het liefst zo heet mogelijk.
Geen idee, ik vind dingen gewoon niet zo snel goor of zoquote:
sjah met loze drogredenen smijten. Onbeargumenteerd met dingen smijten ook dat.. Ik weet het nog zo net nietquote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond dat Verhoeven het best goed deed.
Als je de wetenschap volgt dan kan je ook alleen maar concluderen dat wij iets hebben wat dieren (nog) niet hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou als je in de bijbel gelooft zijn we geschapen naar het evenbeeld van god.
Als je niet in de bijbel gelooft dan hebben wij iets wat dieren niet hebben. Als in een geweten, TOM, en een bewustzijn dat degelijk anders is dan dat van dieren o.a.
Eindelijk een man die mijn kookkunsten zal waarderenquote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik laat m'n koffie meestal eerst nog eventjes koud worden. Kep geen loden strot of zo
[..]
Geen idee, ik vind dingen gewoon niet zo snel goor of zo
quote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eindelijk een man die mijn kookkunsten zal waarderen
Ik drink mijn koffie ook niet echt heel heet, een beetje lauw is ie t lekkerstquote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik laat m'n koffie meestal eerst nog eventjes koud worden. Kep geen loden strot of zo
[..]
Geen idee, ik vind dingen gewoon niet zo snel goor of zo
Hoe durf je!quote:
Gelukkig bestaat de wereld niet alleen uit mensen zoals jijquote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, want alle mensen zijn gelijk. Dus rijke mensen krijgen nooit voorrang. Ben er ook geen voorstander van om ongezonde mensen meer te laten betalen, dat is niet eerlijk.
Maar mijn grondhouding is dat dier en mens niet gelijk zijn. Dus ja, de dierenambulance kan tegelijkertijd helpen, maar alle voorrang moet er voor de mens zijn. Omdat ik gewoon vind dat een mens belangrijker is. Dat kan je egoïstisch vinden, dan is dat maar zo. Maar als ik moet kiezen tussen het redden van een leven van een hond of dat van een mens, dan komt het niet eens in mij op om de hond te redden.
Dat jij dat vervolgens gelijk stelt aan het onderscheid tussen mensen onderling is een slecht argument. Uit niets wat ik zeg blijkt die gevolgtrekking.
Klopt, dat slaat ook ergens op. Echter ben ik het er niet perse mee eensquote:Op maandag 10 september 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen dat slaat nergens op. Mensen voor op dieren laten gaan vind ik (gevoelsmatig) wel ergens op slaan
Nee?quote:Op maandag 10 september 2012 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor straf daarop staat?
Deed je goedquote:
pics?quote:Op maandag 10 september 2012 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn thee hoeft niet zo kankerheet, dat ben ik zelf al
Kan de beste overkomen, toch?quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef dawg het volgende:
d66 heeft altijd hele arbitraire argumenten vind ik. toppunt was laurens jan brinkhorst ten tijde van het europese verdrag en het referendum daarvoor. man man wat een enge idiote vent was hij.
Ja, oorlogen. Oh nee, dat hebben mieren ook.quote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je de wetenschap volgt dan kan je ook alleen maar concluderen dat wij iets hebben wat dieren (nog) niet hebben.
PVDD?quote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
Fuck, ik zou mezelf niet eens redden als ik moest kiezen tussen mezelf of een dier.
Stem PvdDquote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik moet stemmen. Stemwijzer word ik ook geen wijs uit want PVV![]()
Daarnaast heb ik sterk het idee dat het niet uit maakt wat je stemt want na het stemmen begint het gevecht om wie er gaan regeren en dat zijn echt niet altijd die met de meeste stemmen.
Dunno ik snap het gewoon niet
Ik drink het ook meestal zwart. Doe er alleen melk in als ik weet dat de melk betrouwbaar is hehquote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef xFriendx het volgende:
Ik drink de koffie gewoon sterk en zwart. Goed voor de rauwe stem, rawr....
Haha ik had dat ook gedaan ja, die stemwijzer. Kwam ook pvv uitquote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik moet stemmen. Stemwijzer word ik ook geen wijs uit want PVV![]()
Daarnaast heb ik sterk het idee dat het niet uit maakt wat je stemt want na het stemmen begint het gevecht om wie er gaan regeren en dat zijn echt niet altijd die met de meeste stemmen.
Ik zet hele lekkere sterke zwarte koffiequote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef xFriendx het volgende:
Ik drink de koffie gewoon sterk en zwart. Goed voor de rauwe stem, rawr....
En ik ben heel blij dat er niet alleen maar mensen zoals jij zijnquote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat de wereld niet alleen uit mensen zoals jij. Dier en mens zijn imo gelijk, beide recht op een goed bestaan, het recht om zich te uiten en vrij te zijn van geestelijke en fysieke pijn.
En eerlijk, ik zou eerst het dier redden.
Je kan ook normaal reageren, hequote:
Klopt, feit is wel dat de partijen met de meeste stemmen wel de beste uitgangspositie hebben voor de onderhandelingen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze hebben allemaal wel 1 ding waar ik het mee eens ben tegenover tig dingen waar ik het niet mee eens ben.quote:
Grappig!quote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, dat slaat ook ergens op. Echter ben ik het er niet perse mee eens. Ik bekommer mij liever om het dier dan om de mens
.
wil je beweren dat hij verstandige uitspraken deed destijds dan? of was je toen nog niet zo geïnteresseerd in politiek?quote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Waar ging je ook nog maar op stemmen?
Stemmen met het gevoel is stemmen als een dier. Stemmen met je gevoel is niet stemmen op die meneer met de goede ideeen, omdat hij op je gemene buurman van vroeger leek. Stemmen met je gevoel is wat ze in Amerika grotendeels doen. Stemmen met het gevoel is wat hitler zoveel macht gaf om die joden eens flink uit te moordenquote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat de wereld niet alleen uit mensen zoals jij. Dier en mens zijn imo gelijk, beide recht op een goed bestaan, het recht om zich te uiten en vrij te zijn van geestelijke en fysieke pijn.
En eerlijk, ik zou eerst het dier redden.
[..]
Klopt, dat slaat ook ergens op. Echter ben ik het er niet perse mee eens. Ik bekommer mij liever om het dier dan om de mens
.
stem blanco dan.quote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Alsof het garanderen van een goed leven voor dieren betekent dat mensen het slechter krijgen, kom op zegquote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En ik ben heel blij dat er niet alleen maar mensen zoals jij zijnIk zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen dat er misschien ergens een kind sterft omdat er een konijntje in de dierenambulance moet.
Ik vind overigens ook dat alle dieren recht hebben op een goed bestaan en dat dit grondwettelijk moet worden vastgelegd, alleen niet ten koste van mensenlevens
Geef jij mij gewoon gelijkquote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt, feit is wel dat de partijen met de meeste stemmen wel de beste uitgangspositie hebben voor de onderhandelingen.
Ik ook. En m'n moeder ookquote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha ik had dat ook gedaan ja, die stemwijzer. Kwam ook pvv uit
quote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zet hele lekkere sterke zwarte koffie
Ik weet al dat je mij dom vindt, dus waarom reageer je nog?quote:Op maandag 10 september 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Stemmen met het gevoel is stemmen als een dier. Stemmen met je gevoel is niet stemmen op die meneer met de goede ideeen, omdat hij op je gemene buurman van vroeger leek. Stemmen met je gevoel is wat ze in Amerika grotendeels doen. Stemmen met het gevoel is wat hitler zoveel macht gaf om die joden eens flink uit te moordenStem eens met je verstand, dat is namelijk iets wat we hebben wat ons ervan onderscheidt.. ofzo. Dan zou de PVV er ook niet zo hoog meer bovenuit komen bijvoorbeeld.
Wij hebben oorlogen uit een besef van zelf, wij hebben moraliteit, wij verzinnen complexe concepten als liefde, wiskunde en God, wij vragen ons af waar wij vandaan komen en wat zingeving is.quote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, oorlogen. Oh nee, dat hebben mieren ook.
Zoals wat dan?
En wat gebeurt er dan met je stem? Want ook daar hoor ik horrorverhalen over zoals dan gaat je stem naar de grootste partij ofzo.quote:
Wat nou als je kinderen zou hebben die afhankelijk van je waren oa?quote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
Fuck, ik zou mezelf niet eens redden als ik moest kiezen tussen mezelf of een dier.
Kom je bakkie halen?quote:
Mijn zoon zou me doodschoppen als ik mn hond niet zou redden als ik dat wel had kunnen doen!quote:Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat nou als je kinderen zou hebben die afhankelijk van je waren oa?
De PVV staat denk ik zo hoog omdat er geen enkele partij in Nederland is die en links is en niet pro-allochtoon isquote:Op maandag 10 september 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Stemmen met het gevoel is stemmen als een dier. Stemmen met je gevoel is niet stemmen op die meneer met de goede ideeen, omdat hij op je gemene buurman van vroeger leek. Stemmen met je gevoel is wat ze in Amerika grotendeels doen. Stemmen met het gevoel is wat hitler zoveel macht gaf om die joden eens flink uit te moordenStem eens met je verstand, dat is namelijk iets wat we hebben wat ons ervan onderscheidt.. ofzo. Dan zou de PVV er ook niet zo hoog meer bovenuit komen bijvoorbeeld.
Dieren kennen ook liefdequote:Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij hebben oorlogen uit een besef van zelf, wij hebben moraliteit, wij verzinnen complexe concepten als liefde, wiskunde en God, wij vragen ons af waar wij vandaan komen en wat zingeving is.
Dat kan leiden tot de door jou genoemde oorlogen, maar ik zie dit als unieke kwaliteiten die, het spijt me dat ik het zeg, meer waard zijn dan het beperkte zelfbewustzijn van dieren.
Omdat andere mensen je verhalen ook lezenquote:Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet al dat je mij dom vindt, dus waarom reageer je nog?
Jammer dat het niet op je vingertjes is gekomen zodat je niet meer kan typenquote:Op maandag 10 september 2012 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn thee hoeft niet zo kankerheet, dat ben ik zelf al
Ach, gewoon stemmen op de partij die je het beste aanstaatquote:Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan met je stem? Want ook daar hoor ik horrorverhalen over zoals dan gaat je stem naar de grootste partij ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |