Ik laat m'n koffie meestal eerst nog eventjes koud worden. Kep geen loden strot of zoquote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb mn koffie of thee het liefst zo heet mogelijk.
Geen idee, ik vind dingen gewoon niet zo snel goor of zoquote:
sjah met loze drogredenen smijten. Onbeargumenteerd met dingen smijten ook dat.. Ik weet het nog zo net nietquote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond dat Verhoeven het best goed deed.
Als je de wetenschap volgt dan kan je ook alleen maar concluderen dat wij iets hebben wat dieren (nog) niet hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou als je in de bijbel gelooft zijn we geschapen naar het evenbeeld van god.
Als je niet in de bijbel gelooft dan hebben wij iets wat dieren niet hebben. Als in een geweten, TOM, en een bewustzijn dat degelijk anders is dan dat van dieren o.a.
Eindelijk een man die mijn kookkunsten zal waarderenquote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik laat m'n koffie meestal eerst nog eventjes koud worden. Kep geen loden strot of zo
[..]
Geen idee, ik vind dingen gewoon niet zo snel goor of zo
quote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eindelijk een man die mijn kookkunsten zal waarderen
Ik drink mijn koffie ook niet echt heel heet, een beetje lauw is ie t lekkerstquote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik laat m'n koffie meestal eerst nog eventjes koud worden. Kep geen loden strot of zo
[..]
Geen idee, ik vind dingen gewoon niet zo snel goor of zo
Hoe durf je!quote:
Gelukkig bestaat de wereld niet alleen uit mensen zoals jijquote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, want alle mensen zijn gelijk. Dus rijke mensen krijgen nooit voorrang. Ben er ook geen voorstander van om ongezonde mensen meer te laten betalen, dat is niet eerlijk.
Maar mijn grondhouding is dat dier en mens niet gelijk zijn. Dus ja, de dierenambulance kan tegelijkertijd helpen, maar alle voorrang moet er voor de mens zijn. Omdat ik gewoon vind dat een mens belangrijker is. Dat kan je egoïstisch vinden, dan is dat maar zo. Maar als ik moet kiezen tussen het redden van een leven van een hond of dat van een mens, dan komt het niet eens in mij op om de hond te redden.
Dat jij dat vervolgens gelijk stelt aan het onderscheid tussen mensen onderling is een slecht argument. Uit niets wat ik zeg blijkt die gevolgtrekking.
Klopt, dat slaat ook ergens op. Echter ben ik het er niet perse mee eensquote:Op maandag 10 september 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen dat slaat nergens op. Mensen voor op dieren laten gaan vind ik (gevoelsmatig) wel ergens op slaan
Nee?quote:Op maandag 10 september 2012 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor straf daarop staat?
Deed je goedquote:
pics?quote:Op maandag 10 september 2012 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn thee hoeft niet zo kankerheet, dat ben ik zelf al
Kan de beste overkomen, toch?quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef dawg het volgende:
d66 heeft altijd hele arbitraire argumenten vind ik. toppunt was laurens jan brinkhorst ten tijde van het europese verdrag en het referendum daarvoor. man man wat een enge idiote vent was hij.
Ja, oorlogen. Oh nee, dat hebben mieren ook.quote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je de wetenschap volgt dan kan je ook alleen maar concluderen dat wij iets hebben wat dieren (nog) niet hebben.
PVDD?quote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
Fuck, ik zou mezelf niet eens redden als ik moest kiezen tussen mezelf of een dier.
Stem PvdDquote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik moet stemmen. Stemwijzer word ik ook geen wijs uit want PVV![]()
Daarnaast heb ik sterk het idee dat het niet uit maakt wat je stemt want na het stemmen begint het gevecht om wie er gaan regeren en dat zijn echt niet altijd die met de meeste stemmen.
Dunno ik snap het gewoon niet
Ik drink het ook meestal zwart. Doe er alleen melk in als ik weet dat de melk betrouwbaar is hehquote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef xFriendx het volgende:
Ik drink de koffie gewoon sterk en zwart. Goed voor de rauwe stem, rawr....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |