Begrijpelijk wel, gaat het!?quote:Op maandag 10 september 2012 21:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kippenvel over mijn rug ik werd er echt even stil van
Liever rood dan ...quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Vandaag 4x lastiggevallen door rode rakkers.
wat zijn dat?quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Vandaag 4x lastiggevallen door rode rakkers.
gelukkig maar. :$quote:Op maandag 10 september 2012 21:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, wel lief dat je aan me denkt <3
en gevoeldquote:Op maandag 10 september 2012 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik heb je pener allang gezien.
quote:
iedere dag in maasje van 8 tot 5 xquote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
trollwetenschap wanneer achter station x
Deze linesquote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef Beach het volgende:
P_z wij zijn het beste team ooit. Wij tillen onszelf boven Batman & Robin en Bassie & Adriaan uit naar een nieuwe dimensie.
Als ik faal met mijn opleiding kan ik dat altijd nog doen inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef Oceanview het volgende:
SV gaat later zijn eigen bier maken inclusief merk en alles.
Geen zorgen, ik heb je backquote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Beach het volgende:
[..]
prachtig dit![]()
die gaan kkboos worden
Onmogelijk.quote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef Beach het volgende:
P_z wij zijn het beste team ooit. Wij tillen onszelf boven Batman & Robin en Bassie & Adriaan uit naar een nieuwe dimensie.
het is maandagavond manquote:
JAWEL.quote:Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet er niet aan denken.. ik ga nooit meer drinken
neerwaartse spiraalquote:
Naja de 22e dusquote:Op maandag 10 september 2012 21:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
JAWEL.
Doe de volgende keer even dmen van te voren, dan zorg ik dat op FOK! ben.
Haha.quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja de 22e dushaha dan volgende feestje. Maar dat is tot 06.00 dus lijkt me slim om dan me bed in te kruipen.
minderenquote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik dacht je ging stoppen
Doe dan je vuist in je kont, net alsof je iemand anders fist.quote:
Nee, dat is als mijn hand slaapt.quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe dan je vuist in je kont, net alsof je iemand anders fist.
Lees mijn zin goed. Ik zei niet 'net alsof je iemand anders je fist.'quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, dat is als mijn hand slaapt.
ohquote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Lees mijn zin goed. Ik zei niet 'net alsof je iemand anders je fist.'
quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 21:31 schreef Beach het volgende:
[..]jaaaa Pure Pwnage
alles van gezien
Baasquote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Euroshopperbier is op zich nog best te doen.
Ga vroeg slapen danquote:
geen zinquote:Op maandag 10 september 2012 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga vroeg slapen dan
Heb je al een beetje een ritme?
Ik schrok ook.. ik en Morgan go way back... al toen hij nog onder de naam Morgan Slaveman ging.quote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef krullenbolletje het volgende:
ik schrok mij dood om zo'n bericht op facebook dat morgan freeman dood was, gelukkig was het fake
Heb je de vijver al klaarstaan?quote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
DV kom je buiten de meet een keer naar brabant toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
DV kom je buiten de meet een keer naar brabant toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
welke?quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer dat die ene neger dood is in het echt.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
FL ik moet sowieso een keer nog langs eindhoven dus komt goed
Date als date date datequote:Op maandag 10 september 2012 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Date als date date? Of gewoon date
Ja, heb je eindelijk beet?quote:Op maandag 10 september 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Een grote Fok! 'familie' straks.. zijn we 35/40 allemaal kids tussen Fok! users.. met zijn allen op vakantie op de camping enso
Iemand kwam met het idee om allemaal samen op zo'n FOK! pleintje tewonen weetochquote:Op maandag 10 september 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Een grote Fok! 'familie' straks.. zijn we 35/40 allemaal kids tussen Fok! users.. met zijn allen op vakantie op de camping enso
ik hoor andere verhalenquote:Op maandag 10 september 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen haakjes uitgegooid ofso
wij sowieso want over 10 jaar worden we elke dag naast elkaar wakkerquote:Op maandag 10 september 2012 21:52 schreef Snowbells het volgende:
Misschien spreken we elkaar nog op het forum als we monsters (lees: kinderen) hebben
quote:Op maandag 10 september 2012 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wij sowieso want over 10 jaar worden we elke dag naast elkaar wakker
Met zijn allen in oudquote:Op maandag 10 september 2012 21:52 schreef Snowbells het volgende:
Misschien spreken we elkaar nog op het forum als we monsters (lees: kinderen) hebben
Oh?????quote:Op maandag 10 september 2012 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wij sowieso want over 10 jaar worden we elke dag naast elkaar wakker
medelijden met je toekomstige kinderenquote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef Typisch het volgende:
Je kind vernoemen naar je favoriete FOK!'er.
Je bent ook nog maar 12quote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef Snowbells het volgende:
Als jullie lelijk en grijs met rimpels zijn ben ik nog mooi.
Wil.. Geo4kant Janssen, naar voren komenquote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef Typisch het volgende:
Je kind vernoemen naar je favoriete FOK!'er.
Ik heb al een hele mooie naam voor een meisje, jongens namen zijn kut.quote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
medelijden met je toekomstige kinderen
Maar jij zal verzuurd zijn. Wij niet.quote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef Snowbells het volgende:
Als ik al dood ben, ben jij nog maar 55.quote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef Beach het volgende:
en nu snel slapen want ik durf haar reactie niet te lezen
Newsflash, de meeste mannen zijn (blijven langer) mooier dan vrouwenquote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef Snowbells het volgende:
April ookquote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind May een mooie naam voor een meisje.
Mooiste maand van het jaar.quote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Snowbells het volgende:
Ik zal op je graf een kpop cd leggen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik al dood ben, ben jij nog maar 55.
Hoe dan?quote:Op maandag 10 september 2012 21:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan leukere jongensnamen bedenken dan meisjesnamen
Denk aan een babymeisje, die noem je Liesje, maar als die groter word heet die nog steeds Liesje..quote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind (kinder)namen bedenken lastig, maakt niet uit voor welk geslacht vind het allebei lastig. Maar hoef ik ook nog lang niet aan te denken.
Ik noem der gewoon Nadine, dan noem ik haar half naar een Fok!ker.. dan gebruik ik Dientje als roepnaam.quote:Op maandag 10 september 2012 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Denk aan een babymeisje, die noem je Liesje, maar als die groter word heet die nog steeds Liesje..
Nederlandse namen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef krullenbolletje het volgende:
ik vind sowieso bijna alle namen op zijn engels mooier, Rose bijv. alleen die is al zo veel gebruikt
Gastje die bij mij in de straat woonde vroeger heet Wolf.quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
Ik zou mijn jongetje later een germaanse naam geven met als betekenis edele wolf.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik noem der gewoon Nadine, dan noem ik haar half naar een Fok!ker.. dan gebruik ik Dientje als roepnaam.
Mijn naam betekent Land werkerquote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
Ik zou mijn jongetje later een germaanse naam geven met als betekenis edele wolf.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
Mijn naam betekent briljant.quote:Op maandag 10 september 2012 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn naam betekent Land werker
quote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
over enkele jaren kunnen jullie leeel en mij volgen in onze eigen sc
en daarna in R&P, het zwangershcapstopic en 40+
Die edits blijven maar fout gaan.quote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sshtquote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die edits blijven maar fout gaan.
leeel is je nieuwe boy?quote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Over hoe jij op je 18e zwanger was en op je 45e nog steeds aan je ex vast zit omdat hij een kind in je heeft gestopt en hoe jij daar psychologisch gezien het zwaar mee hebt en daardoor je school niet af hebt gemaakt?quote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
jaquote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over hoe jij op je 18e zwanger was en op je 45e nog steeds aan je ex vast zit omdat hij een kind in je heeft gestopt en hoe jij daar psychologisch gezien het zwaar mee hebt en daardoor je school niet af hebt gemaakt?
Hannah niet mooi vinden.. goffedomme hoe kun je nou haten op een fucking palindroomquote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef krullenbolletje het volgende:
ik weet wel veel namen die het absoluut niet zullen worden: priscilla, hannah, kees/piet/klaas etc, tirza, margot, lodewijk, gerard eigenlijk alle nederlandse namen vallen af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd..quote:Op maandag 10 september 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit klinkt ook alsof ze een mannenverslindster is(a.k.a sletje)
waaromquote:Op maandag 10 september 2012 22:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als ik een dochter krijg noem ik haar Daniëlle, krijg ik een zoon dan noem ik hem Tim.
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op maandag 10 september 2012 22:07 schreef krullenbolletje het volgende:
mijn naam betekent; goddelijke creatieve kracht, moeder en gordijn van illusie
quote:Op maandag 10 september 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hannah niet mooi vinden.. goffedomme hoe kun je nou haten op een fucking palindroomik vind het zo'n slome naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ken je pas sinds mei (?) en dit is pas je 2e vriendje, valt wel mee toch?quote:
Ik vind dat zo'n naam dat leuk is tot een jaar of 12/13.. zou ik ook niet voor gaanquote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik vind het zo'n slome naam
Slimquote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ken je pas sinds mei (?) en dit is pas je 2e vriendje, valt wel mee toch?![]()
Over overige hossels hebben we het verder niet.
Petra is ook wel leuk 40+quote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n naam dat leuk is tot een jaar of 12/13.. zou ik ook niet voor gaan
Je hebt ook namen die leuk zijn voor 30/35+ zoals Johan en Andre, maar dat vind ik niet leuk als ze jonger zijn.
ja ik vind het ook zo raar als jongetjes van 4 gerard hetenquote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n naam dat leuk is tot een jaar of 12/13.. zou ik ook niet voor gaan
Je hebt ook namen die leuk zijn voor 30/35+ zoals Johan en Andre, maar dat vind ik niet leuk als ze jonger zijn.
sorry ik zal stoppenquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Of inplaats van Esmee, Esvee.. dan maak ik mijn dochter gewoon een halve vent die kei hard bier doet zuipenter nagedachte van de Viking Warrior van Fok! die op zijn 28e overleden is aan een drank overdosis.
lekker hip, lekker andersquote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Typisch het volgende:
Ik noem, als ik een meisje krijg, haar gewoon Ivy. Als de moeder dat niet wil dan heeft ze pech.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
sorry ik zal stoppen
edit: voor vandaag
baasquote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Of inplaats van Esmee, Esvee.. dan maak ik mijn dochter gewoon een halve vent die kei hard bier doet zuipenter nagedachte van de Viking Warrior van Fok! die op zijn 28e overleden is aan een drank overdosis.
> DMquote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ken je pas sinds mei (?) en dit is pas je 2e vriendje, valt wel mee toch?![]()
Over overige hossels hebben we het verder niet.
heb je DM al, thanksquote:
Tot mijn 9e was ik gewoon weer blij met mijn naam, hoor je niet zo vaak.quote:Op maandag 10 september 2012 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Naast een periode dat ik rosa wou heette toen ik 11 was ben ik eigenlijk altijd wel blij geweest met mijn naam.
Wat is je echte naam dan? Mag ook in DM als je het niet wilt posten, of het niet willen beantwoorden mag ook.quote:Op maandag 10 september 2012 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Naast een periode dat ik rosa wou heette toen ik 11 was ben ik eigenlijk altijd wel blij geweest met mijn naam.
Zo leef ik toch nog verder voort.quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
ditquote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef krullenbolletje het volgende:
Probleem is gewoon als je ooit iemand tegen komt die je niet mag is zijn/haar naam gewoon voor eeuwig voor je verpest.
WHATSKEBEURT?quote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme ik ben het helemaal zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je als je hem nooit schoonmaaktquote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
Hoe de fuck krijg je een hardcover van je mobiel af? Muurvast
meeste mensen die ik ken willen liever een andere naam jaquote:Op maandag 10 september 2012 22:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tot mijn 9e was ik gewoon weer blij met mijn naam, hoor je niet zo vaak.
neger mij nietquote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef arachide. het volgende:
Mijn dochter/zoon krijgt sowieso jude of Sophie als tweede naam.
Engelse namen
bij jude moet ik denken aan jude lawquote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef arachide. het volgende:
Mijn dochter/zoon krijgt sowieso jude of Sophie als tweede naam.
Engelse namen
ik aan the beatlesquote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
bij jude moet ik denken aan jude law![]()
![]()
Kan het zijn dat die hardcover mijn verbinding met wifi aan het verneuken is want ik kom amper op internetquote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je hem nooit schoonmaakt
quote:
> emmersenquote:Op maandag 10 september 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
Hoi Sabine![]()
Vertel eens over je weekend! Jij ouwe vrijster
Ik zou het daarom liever voor een jongen willen, maar jude, uitgesproken als judie vind ik wel keileuk.quote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
bij jude moet ik denken aan jude law![]()
![]()
2005 beldequote:
toen was ik 10 domboquote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen liep ze nog in de luiers en kon ze nog niet praten..
alsof ik daar op zit, facebook chat is al een hele knieval voor me.quote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb jou niet eens op msn
ik ken geen angst.quote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Shut up, of ik zeik je helemaal af.
Sociale druk, alllessssss.
ze is nooit meer op FOK! gquote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
serieus g wat heeft ze gedaan??
Dat is voor mij geen belediging, behalve dat 'vieze' gedeelte.quote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga weg vieze feyenoorder
mooi op je knietjes voor mij toetiequote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef leeell het volgende:
[..]
alsof ik daar op zit, facebook chat is al een hele knieval voor me.
Ey, die punten he.quote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen belediging, behalve dat 'vieze' gedeelte.
En je wil gewoon nu dat ik begin over de foto... Zo gedaan. En nu?
er is er pas èèn op de knieën gegaan van ons 2quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mooi op je knietjes voor mij toetie
quote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
er is er pas èèn op de knieën gegaan van ons 2
jij ben typisch, en ik wordt uitgedaagd, mijn mannelijkheid is in het geding, een kat in het nauwquote:Op maandag 10 september 2012 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind posts als deze maar sneu altijd, maar wie ben ik
dat ik dit mag vastleggenquote:Op maandag 10 september 2012 22:27 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ben typisch, en ik wordt uitgedaagd, mijn mannelijkheid is in het geding, een kat in het nauw
ohja mag niet in deze scquote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat ik dit mag vastleggen
gquote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee g ik kan het allemaal maar moeilijk bijhouden
dan nogquote:Op maandag 10 september 2012 22:27 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ben typisch, en ik wordt uitgedaagd, mijn mannelijkheid is in het geding, een kat in het nauw
Altijd cool blijven en zij helemaal flippen is altijd leuk om te zien.quote:
Gewoon winnen terwijl je veel minder woorden gebruikt, als een baas.quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Altijd cool blijven en zij helemaal flippen is altijd leuk om te zien.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Altijd cool blijven en zij helemaal flippen is altijd leuk om te zien.
Met meisjes valt niks te winnen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon winnen terwijl je veel minder woorden gebruikt, als een baas.
ja gquote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban heeeft een leven voglens mij
Ligt er aan of je er verder wat van wil.quote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met meisjes valt niks te winnen.
Ga fappen, je bent nu toch 4 dagen en een beetje alleen..quote:Op maandag 10 september 2012 22:32 schreef leeell het volgende:
Niet weten waar je je tijd mee moet opvullen als je gestopt met roken ben
doe ik niet aanquote:Op maandag 10 september 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga fappen, je bent nu toch 4 dagen en een beetje alleen..
Het is zij die zegt 'kk op ik hoef je nooit meer te zien' maar het toch flikt om het volgend uur weer op whatsapp te praten.quote:Op maandag 10 september 2012 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er aan of je er verder wat van wil.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is zij die zegt 'kk op ik hoef je nooit meer te zien' maar het toch flikt om het volgend uur weer op whatsapp te praten.
terugpraten is een zwaktebod danquote:Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is zij die zegt 'kk op ik hoef je nooit meer te zien' maar het toch flikt om het volgend uur weer op whatsapp te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |