Denk aan een babymeisje, die noem je Liesje, maar als die groter word heet die nog steeds Liesje..quote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind (kinder)namen bedenken lastig, maakt niet uit voor welk geslacht vind het allebei lastig. Maar hoef ik ook nog lang niet aan te denken.
Ik noem der gewoon Nadine, dan noem ik haar half naar een Fok!ker.. dan gebruik ik Dientje als roepnaam.quote:Op maandag 10 september 2012 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Denk aan een babymeisje, die noem je Liesje, maar als die groter word heet die nog steeds Liesje..
Nederlandse namen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef krullenbolletje het volgende:
ik vind sowieso bijna alle namen op zijn engels mooier, Rose bijv. alleen die is al zo veel gebruikt
Gastje die bij mij in de straat woonde vroeger heet Wolf.quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
Ik zou mijn jongetje later een germaanse naam geven met als betekenis edele wolf.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik noem der gewoon Nadine, dan noem ik haar half naar een Fok!ker.. dan gebruik ik Dientje als roepnaam.
Mijn naam betekent Land werkerquote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
Ik zou mijn jongetje later een germaanse naam geven met als betekenis edele wolf.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
Mijn naam betekent briljant.quote:Op maandag 10 september 2012 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn naam betekent Land werker
quote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
over enkele jaren kunnen jullie leeel en mij volgen in onze eigen sc
en daarna in R&P, het zwangershcapstopic en 40+
Die edits blijven maar fout gaan.quote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sshtquote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die edits blijven maar fout gaan.
leeel is je nieuwe boy?quote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Over hoe jij op je 18e zwanger was en op je 45e nog steeds aan je ex vast zit omdat hij een kind in je heeft gestopt en hoe jij daar psychologisch gezien het zwaar mee hebt en daardoor je school niet af hebt gemaakt?quote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
jaquote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over hoe jij op je 18e zwanger was en op je 45e nog steeds aan je ex vast zit omdat hij een kind in je heeft gestopt en hoe jij daar psychologisch gezien het zwaar mee hebt en daardoor je school niet af hebt gemaakt?
Hannah niet mooi vinden.. goffedomme hoe kun je nou haten op een fucking palindroomquote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef krullenbolletje het volgende:
ik weet wel veel namen die het absoluut niet zullen worden: priscilla, hannah, kees/piet/klaas etc, tirza, margot, lodewijk, gerard eigenlijk alle nederlandse namen vallen af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |