idd..quote:Op maandag 10 september 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit klinkt ook alsof ze een mannenverslindster is(a.k.a sletje)
waaromquote:Op maandag 10 september 2012 22:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als ik een dochter krijg noem ik haar Daniëlle, krijg ik een zoon dan noem ik hem Tim.
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op maandag 10 september 2012 22:07 schreef krullenbolletje het volgende:
mijn naam betekent; goddelijke creatieve kracht, moeder en gordijn van illusie
quote:Op maandag 10 september 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hannah niet mooi vinden.. goffedomme hoe kun je nou haten op een fucking palindroomik vind het zo'n slome naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ken je pas sinds mei (?) en dit is pas je 2e vriendje, valt wel mee toch?quote:
Ik vind dat zo'n naam dat leuk is tot een jaar of 12/13.. zou ik ook niet voor gaanquote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik vind het zo'n slome naam
Slimquote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ken je pas sinds mei (?) en dit is pas je 2e vriendje, valt wel mee toch?![]()
Over overige hossels hebben we het verder niet.
Petra is ook wel leuk 40+quote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n naam dat leuk is tot een jaar of 12/13.. zou ik ook niet voor gaan
Je hebt ook namen die leuk zijn voor 30/35+ zoals Johan en Andre, maar dat vind ik niet leuk als ze jonger zijn.
ja ik vind het ook zo raar als jongetjes van 4 gerard hetenquote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n naam dat leuk is tot een jaar of 12/13.. zou ik ook niet voor gaan
Je hebt ook namen die leuk zijn voor 30/35+ zoals Johan en Andre, maar dat vind ik niet leuk als ze jonger zijn.
sorry ik zal stoppenquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Of inplaats van Esmee, Esvee.. dan maak ik mijn dochter gewoon een halve vent die kei hard bier doet zuipenter nagedachte van de Viking Warrior van Fok! die op zijn 28e overleden is aan een drank overdosis.
lekker hip, lekker andersquote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Typisch het volgende:
Ik noem, als ik een meisje krijg, haar gewoon Ivy. Als de moeder dat niet wil dan heeft ze pech.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
sorry ik zal stoppen
edit: voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |