baasquote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Of inplaats van Esmee, Esvee.. dan maak ik mijn dochter gewoon een halve vent die kei hard bier doet zuipenter nagedachte van de Viking Warrior van Fok! die op zijn 28e overleden is aan een drank overdosis.
> DMquote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ken je pas sinds mei (?) en dit is pas je 2e vriendje, valt wel mee toch?![]()
Over overige hossels hebben we het verder niet.
heb je DM al, thanksquote:
Tot mijn 9e was ik gewoon weer blij met mijn naam, hoor je niet zo vaak.quote:Op maandag 10 september 2012 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Naast een periode dat ik rosa wou heette toen ik 11 was ben ik eigenlijk altijd wel blij geweest met mijn naam.
Wat is je echte naam dan? Mag ook in DM als je het niet wilt posten, of het niet willen beantwoorden mag ook.quote:Op maandag 10 september 2012 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Naast een periode dat ik rosa wou heette toen ik 11 was ben ik eigenlijk altijd wel blij geweest met mijn naam.
Zo leef ik toch nog verder voort.quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Of inplaats van Esmee, Esvee.. dan maak ik mijn dochter gewoon een halve vent die kei hard bier doet zuipenter nagedachte van de Viking Warrior van Fok! die op zijn 28e overleden is aan een drank overdosis.
ditquote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef krullenbolletje het volgende:
Probleem is gewoon als je ooit iemand tegen komt die je niet mag is zijn/haar naam gewoon voor eeuwig voor je verpest.
WHATSKEBEURT?quote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme ik ben het helemaal zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je als je hem nooit schoonmaaktquote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
Hoe de fuck krijg je een hardcover van je mobiel af? Muurvast
meeste mensen die ik ken willen liever een andere naam jaquote:Op maandag 10 september 2012 22:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tot mijn 9e was ik gewoon weer blij met mijn naam, hoor je niet zo vaak.
neger mij nietquote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef arachide. het volgende:
Mijn dochter/zoon krijgt sowieso jude of Sophie als tweede naam.
Engelse namen
bij jude moet ik denken aan jude lawquote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef arachide. het volgende:
Mijn dochter/zoon krijgt sowieso jude of Sophie als tweede naam.
Engelse namen
ik aan the beatlesquote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
bij jude moet ik denken aan jude law![]()
![]()
Kan het zijn dat die hardcover mijn verbinding met wifi aan het verneuken is want ik kom amper op internetquote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je hem nooit schoonmaakt
quote:
> emmersenquote:Op maandag 10 september 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
Hoi Sabine![]()
Vertel eens over je weekend! Jij ouwe vrijster
Ik zou het daarom liever voor een jongen willen, maar jude, uitgesproken als judie vind ik wel keileuk.quote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
bij jude moet ik denken aan jude law![]()
![]()
2005 beldequote:
toen was ik 10 domboquote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen liep ze nog in de luiers en kon ze nog niet praten..
alsof ik daar op zit, facebook chat is al een hele knieval voor me.quote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb jou niet eens op msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |