ik ken geen angst.quote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Shut up, of ik zeik je helemaal af.
Sociale druk, alllessssss.
ze is nooit meer op FOK! gquote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
serieus g wat heeft ze gedaan??
Dat is voor mij geen belediging, behalve dat 'vieze' gedeelte.quote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga weg vieze feyenoorder
mooi op je knietjes voor mij toetiequote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef leeell het volgende:
[..]
alsof ik daar op zit, facebook chat is al een hele knieval voor me.
Ey, die punten he.quote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen belediging, behalve dat 'vieze' gedeelte.
En je wil gewoon nu dat ik begin over de foto... Zo gedaan. En nu?
er is er pas èèn op de knieën gegaan van ons 2quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mooi op je knietjes voor mij toetie
quote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
er is er pas èèn op de knieën gegaan van ons 2
jij ben typisch, en ik wordt uitgedaagd, mijn mannelijkheid is in het geding, een kat in het nauwquote:Op maandag 10 september 2012 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind posts als deze maar sneu altijd, maar wie ben ik
dat ik dit mag vastleggenquote:Op maandag 10 september 2012 22:27 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ben typisch, en ik wordt uitgedaagd, mijn mannelijkheid is in het geding, een kat in het nauw
ohja mag niet in deze scquote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat ik dit mag vastleggen
gquote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee g ik kan het allemaal maar moeilijk bijhouden
dan nogquote:Op maandag 10 september 2012 22:27 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ben typisch, en ik wordt uitgedaagd, mijn mannelijkheid is in het geding, een kat in het nauw
Altijd cool blijven en zij helemaal flippen is altijd leuk om te zien.quote:
Gewoon winnen terwijl je veel minder woorden gebruikt, als een baas.quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Altijd cool blijven en zij helemaal flippen is altijd leuk om te zien.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Altijd cool blijven en zij helemaal flippen is altijd leuk om te zien.
Met meisjes valt niks te winnen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon winnen terwijl je veel minder woorden gebruikt, als een baas.
ja gquote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban heeeft een leven voglens mij
Ligt er aan of je er verder wat van wil.quote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met meisjes valt niks te winnen.
Ga fappen, je bent nu toch 4 dagen en een beetje alleen..quote:Op maandag 10 september 2012 22:32 schreef leeell het volgende:
Niet weten waar je je tijd mee moet opvullen als je gestopt met roken ben
doe ik niet aanquote:Op maandag 10 september 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga fappen, je bent nu toch 4 dagen en een beetje alleen..
Het is zij die zegt 'kk op ik hoef je nooit meer te zien' maar het toch flikt om het volgend uur weer op whatsapp te praten.quote:Op maandag 10 september 2012 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er aan of je er verder wat van wil.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is zij die zegt 'kk op ik hoef je nooit meer te zien' maar het toch flikt om het volgend uur weer op whatsapp te praten.
terugpraten is een zwaktebod danquote:Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is zij die zegt 'kk op ik hoef je nooit meer te zien' maar het toch flikt om het volgend uur weer op whatsapp te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |