Druk schema ja. Zaterdagmiddag nog Rotterdamquote:
Is hij daar dan nog niet overheen?quote:Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef alors het volgende:
Mart, de enige reden waarom je tegen de verhoging van de AOW leeftijd kunt zijn.
Moet jeje voorstellen dat zijn broer nog veel erger is.quote:Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef alors het volgende:
Mart, de enige reden waarom je tegen de verhoging van de AOW leeftijd kunt zijn.
Ik weet het niet, ik wil het niet weten, maar hij is nog steeds op tv helaas.quote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef Baszh het volgende:
[..]
Is hij daar dan nog niet overheen?
quote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mart was leuk gisteren bij EvenBlij
En vóór verplichte hulp bij euthanasie.quote:Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef alors het volgende:
Leuk portret was dat indd.quote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dit.quote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Daar zag ik 5 minuten van en toen ergerde ik me alweer, wat een verschrikkelijke man.quote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2012 20:12 schreef Rickazio het volgende:
20min countdown
wie komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op maandag 10 september 2012 20:12 schreef Rickazio het volgende:
20min countdown
Zonder GeneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen kunnen Mart in al zijn Martheid gewoon niet handelen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Daar zag ik 5 minuten van en toen ergerde ik me alweer, wat een verschrikkelijke man.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:12 schreef hexje het volgende:
Mart was leuk bij de OS. Hoe hij dat blonde grietje bijna aan het huilen kreeg. Meesterlijk.
Wie presenteert dan?quote:
Waarom? Ziek?quote:
Ik las hardheid en dacht aan Riaquote:Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen Mart in al zijn Martheid gewoon niet handelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |