Zaterdagochtend bij radio1 was hij (overigens tegen Rutte) erg goed, alleen daar luistert de gemiddelde kiezer toch niet naarquote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef HalvinCarris het volgende:
Roemer is erg, erg zwak hier. Eigenlijk sinds 2 weken al.
Ik wel, dat ik never nooit niet op een figuur zoals Roemer zal stemmen..quote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben hier vanavond niets wijzer van geworden.
MAAR DE PEILINGEN ZEGGEN ZE DAT ZE ZAKKEN@!@ EN PEILINGEN HEBBEN HET ALTIJD CORRECT!@!quote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen doe inderdaad al of de SP de verkiezingen al verloren heeft.
Oh mooi, Wauke zal er toch wel even lekker tegen in gaan?quote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
@alors, Wouke komt vanavond wel en Petertje vd Vorst ook
Krijg je met zo'n partijprogramma.quote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef HalvinCarris het volgende:
Roemer is erg, erg zwak hier. Eigenlijk sinds 2 weken al.
Rutte en samson zijn eindbazen vergeleken met dit, blijkt wel.quote:Op maandag 10 september 2012 19:57 schreef henkde_j het volgende:
Waarom zou je als lijsttrekker naar de dwdd gaan. Je kan alleen maar verliezen...
Dit dus. Niemand die durft te zeggen dat die peilingen voor geen meter op slaat. van 15 zetels naar 35.quote:Op maandag 10 september 2012 20:00 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
MAAR DE PEILINGEN ZEGGEN ZE DAT ZE ZAKKEN@!@ EN PEILINGEN HEBBEN HET ALTIJD CORRECT!@!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |