quote:Op maandag 10 september 2012 19:54 schreef venomsnake het volgende:
Die kale eurofiele econoom, wat een walgelijk figuur! :s.
Tsja, daar heeft-ie verstand van.quote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef Ties02 het volgende:
Komt Peter weer met z'n politieverhaal
hoezo? waarom moeten er agenten bij?quote:Op maandag 10 september 2012 19:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hier heeft Peter wel een goed punt.
Had ie vorige week inderdaad ook al gevraagd aan een andere lijsttrekker.quote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Peter met zijn stokpaardje nu. Hoeveel agenten?
Rechercheurs voornamelijk, om zaken te onderzoeken.quote:Op maandag 10 september 2012 19:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hoezo? waarom moeten er agenten bij?
moet toch iemand ook koffie halenquote:Op maandag 10 september 2012 19:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Agenten horen op straat, niet binnen. Dat riedeltje horen we al jáááááren
Yep.quote:
Hij lijkt we oprecht. De andere dreunen veel meer hun oneliners op.quote:Op maandag 10 september 2012 19:54 schreef k_man het volgende:
Roemer maakt hier geen beste beurt. Geen sterk optreden.
Nooit iets van vernomen in de media dat daar momenteel te weinig van zijnquote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Rechercheurs voornamelijk, om zaken te onderzoeken.
Zijn zaken.quote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Rechercheurs voornamelijk, om zaken te onderzoeken.
Ik heb hem nog nooit ergens iets concreets horen zeggen. Wel wat allemaal niet meer kan, maar hoe ze het allemaal gerealiseerd willen krijgen heb ik nog nergens gezien.quote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Snijden in de bureaucratie...
Wat bedoel je daar concreet mee, Roemer?
Pendeldiensten naar de donut shops.quote:Op maandag 10 september 2012 19:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Agenten horen op straat, niet binnen. Dat riedeltje horen we al jáááááren
Helaas is de harde werkelijkheid belangrijker dan of Roemer al dan niet oprecht is.quote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij lijkt we oprecht. De andere dreunen veel meer hun oneliners op.
Ik begrijp dat uit het verhaal van Peter R. verder weet ik daar helemaal niets van.quote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nooit iets van vernomen dat daar momenteel te weinig van zijn
Enige keer dat ik hem goed vond tot nu toequote:Op maandag 10 september 2012 19:56 schreef marcodej het volgende:
Iemand Henk Krol vs Seabert gezien afgelopen vrijdag? Dat was pas heerlijke tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |