quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha leuk idd.
"Drie van de vijf vrouwen die boer Martin heeft uitgekozen zijn weduwe. De andere twee balen met terugwerkende kracht dat hun ex niet het loodje heeft gelegd, en overwegen om hem alsnog om te leggen. Want ja, met een dode partner heb je toch een streepje voor bij Martin.".
Ach ja, die Sharon daar krijg ik bijna kiespijn van, die eeuwige grijns, het lijkt wel een verkoopster. Geen idee of het het verkoopmoment was om in die 2 minuten d'r babbel te doen, maar bij Yvon ging ze op dezelfde manier verder.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond dat zo'n irritant grijze muisjestype.
Dominee GremdAad.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:19 schreef Teslynd het volgende:
Aad valt op zich mee. Wat hij zegt snijdt hout en zo. Maar het is totaal niet in de geest van de sfeer die rondom de Speeddate gebouwd wordt; hij springt niet in op situaties. Hij zou ouderling kunnen zijn in een nogal zware kerk en binnen dat kader precies te weten wat je wanneer en hoe zegt. Zoals dat doorzagen (analyseren werd zijn gedrag geloof ik genoemd) tegen Jeanette.
Kan me best voorstellen dat dat juist fijn is. Een vrouw die ook haar partner verloren heeft weet ook hoe het voor hem is, en dat ze niet hoeft te 'concurreren' met de overleden partner, en dat die ook niet vergeten hoeft te worden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:56 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind Martin geen freak, maar ik snap niet dat hij allemaal weduwes heeft uitgezocht.
Het is toch geen lotgenoot zoekt lotgenoot. Waarom zou je perse een nieuwe partner willen die hetzelfde heeft meegemaakt? Word je er alleen maar meer aan herinnert lijkt me.
Daar heb je inderdaad ook gelijk in.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:12 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat dat juist fijn is. Een vrouw die ook haar partner verloren heeft weet ook hoe het voor hem is, en dat ze niet hoeft te 'concurreren' met de overleden partner, en dat die ook niet vergeten hoeft te worden.
Vind het niet zo gek, die mensen hebben (volgens mij) allemaal een heel lang huwelijk achter de rug, met ook nog eens oudere kinderen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:56 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind Martin geen freak, maar ik snap niet dat hij allemaal weduwes heeft uitgezocht.
Het is toch geen lotgenoot zoekt lotgenoot. Waarom zou je perse een nieuwe partner willen die hetzelfde heeft meegemaakt? Word je er alleen maar meer aan herinnert lijkt me.
Hoezo depri-relaties? De man zoekt waarschijnlijk gewoon iemand die naast verschillen ook bepaalde overeenkomsten met hem heeft (zoals wij allen doen in relaties). Zoiets ingrijpends als je partner verliezen kan zo'n overeenkomst zijn. Ik kan me voorstellen dat het fijn is als je elkaar daarin aanvoelt en begrijpt, doordat je het allebei hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:55 schreef Arcee het volgende:
Martin maakt wel een opgeruimde indruk, een blij karakter. Dan verwacht je niet dat hij het in de depri-relaties zoekt.
Hoewel Swaen hetzelfde karakter leek te hebben, dus wat dat betreft kan het dan weer prima.
Dat kan ik me ook voorstellen, maar heeft ook iets depri's als een dode partner de overeenkomst is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:16 schreef Lkw het volgende:
Hoezo depri-relaties? De man zoekt waarschijnlijk gewoon iemand die naast verschillen ook bepaalde overeenkomsten met hem heeft (zoals wij allen doen in relaties). Zoiets ingrijpends als je partner verliezen kan zo'n overeenkomst zijn. Ik kan me voorstellen dat het fijn is als je elkaar daarin aanvoelt en begrijpt, doordat je het allebei hebt meegemaakt.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 16 september 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
Bij Martin begrijp ik het wel, die voorkeur voor een lotgenoot, hoewel het me niet verbaast als hij juist voor dat mens valt wat zijn dochtertje iets gestuurd had... dat was voor mij gelijk reden geweest iemand af te schrijven, ik vind het niet netjes om je via de kinderen naar binnen proberen te werken.
Heeft hij die vrouw gekozen dan? En zit ze er nu nog bij? En wie is het dan?quote:Op zondag 16 september 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
Wat dat betreft vond ik aardappelboer Marcel vreemder, die een voorkeur voor die Poolse had, onder andere omdat ze weduwe was, dan was er tenminste geen ex meer waarmee hij regelmatig te maken zou hebben.
Bij Martin begrijp ik het wel, die voorkeur voor een lotgenoot, hoewel het me niet verbaast als hij juist voor dat mens valt wat zijn dochtertje iets gestuurd had... dat was voor mij gelijk reden geweest iemand af te schrijven, ik vind het niet netjes om je via de kinderen naar binnen proberen te werken.
Hij had de Poolse Ksenia idd gekozen, hoewel iedereen al voor het keuzemoment kon zien aankomen dat Ksenia zat te blaten toen ze zei dat ze misschien wel gevoelens voor hem kon krijgen.quote:Op zondag 16 september 2012 11:32 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft hij die vrouw gekozen dan? En zit ze er nu nog bij? En wie is het dan?
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)kiest_Ksenia___.htmlquote:Hij liet ook weten dat hij altijd had gehoopt dat dat er een meisje tussen de kandidaten zat, van wie de man was overleden. Ksenia, zelf weduwe, snapte deze uitspraak. "Zo wordt Marcel niet geconfronteerd met een ex-partner."
Ja dat weet ik, maar ik doelde eigenlijk op degene die dat kindje van Martin ook een brief had gestuurd.quote:Op zondag 16 september 2012 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had de Poolse Ksenia idd gekozen, hoewel iedereen al voor het keuzemoment kon zien aankomen dat Ksenia zat te blaten toen ze zei dat ze misschien wel gevoelens voor hem kon krijgen.
Het was de mooiste die erbij was, en ook degene die way out of his league was, stom van hem dus om haar toch te kiezen, maar hij vond een weduwe wel wat hebben.
En nee, ze zijn dus niet meer bij elkaar, heeft maar heel kort geduurd.
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)kiest_Ksenia___.html
Daar zit wel wat in. De rest is allemaal een beetje 13-in-een-dozijn (maar wel mooi)quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht de meeste verrassing bij Henk. Yoni zal best kans hebben omdat ze net even iets anders is.
Ah, okay... my badquote:Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik doelde eigenlijk op degene die dat kindje van Martin ook een brief had gestuurd.
quote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef Leandra het volgende:
Gelinkt off-topic:
Wij waren de afgelopen 2 weken op vakantie en drie dagen voor we op vakantie gingen haalde mijn oudste zoon z'n rijbewijs, hij viel dus met z'n neus in de boter want hij had gelijk de mamsmobiel 2 weken tot z'n beschikking.
Stap ik daarstraks weer in m'n auto, staat de CD-speler aan, muziek die ik niet ken, CD eruit, staat niks op, is niet van mij.
Ik bel zoonlief om te vragen wat voor CD er inzit, zegt hij:
Ik had m speciaal voor je op dat nummer gezet, jullie kijken toch BZV?! Het is "Oh, Yvon" van Mooi wark!
Dat is hun ode aan Yvon Jaspers
quote:Op zondag 16 september 2012 20:26 schreef Cardozo het volgende:
Als ik Henk was had ik iedereen behalve Sharon NU AL naar huis gestuurd. Wat een lekker wijf, buitenproportioneel vergeleken met de rest.
die is té makkelijk.quote:
Zou leuker geweest zijn als Aad dit deed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou leuker geweest zijn als Aad dit deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op zondag 16 september 2012 20:28 schreef ejiraM het volgende:
Dit is gewoon een aflevering en dan volgende week logeren toch?
quote:Op zondag 16 september 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou leuker geweest zijn als Aad dit deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |