Punt is dat ik er tot 1,5 week geleden geen last van had, sowieso weinig last van spierpijn of wat dan ook. Vorige week dinsdag heb ik iets te veel gedaan: eerst 10km gewandeld en daarna ook nog eens een lesje Evy. Dat voelde ik dus wel, ook in mijn knieënquote:Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja dat dus, herkenbaar! Behale het schudden dan.
Geen idee, ik denk meer oefening?
Foto's?quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef wyccie het volgende:
Ah, Yuki en YUR hebben ook de Bridge to Bridge gelopen?
Ik ook, maar ik ging helemaal dood. Lopen in de hitte is gewoon echt niks voor mij. Voor ik überhaupt een stap heb gezet, heb ik al mijn vocht en zouten er al uitgezweet.
Waar vinden jullie die foto's? Ik wil weten hoe rood ik was.
Ik lees net een klein stukje terug en zie dat YUR echt ongelooflijk in zijn snelheid is verbeterd!![]()
![]()
Volgens mij kan ik beter uit die challengelijst, heb al sinds de halve marathong eigenlijk niks meer bijgehouden. En eigenlijk ook niet meer netjes getraind.Maar dat heb ik dus altijd, ik train in de zomer nooit netjes door.
Dat valt reuuuuuuuze mee. Jullie hebben mijn hardloopkop nog niet gezienquote:Op maandag 10 september 2012 19:21 schreef Yuki het volgende:
Ik blijf trouwens vinden dat ik er NIET uit zie met lopenIk snap nu wat de loopgroep-trainers bedoelen met "heupen hoog"
quote:Op maandag 10 september 2012 19:27 schreef Griebus het volgende:
Zo! Mijn eerste dag van mijn 10km trainingsschema zit erop!![]()
(begint met een rustdag![]()
)
Moet er nog een beetje van bijkomen maar het gaatquote:
We zijn fierquote:Op maandag 10 september 2012 19:27 schreef Griebus het volgende:
Zo! Mijn eerste dag van mijn 10km trainingsschema zit erop!![]()
(begint met een rustdag![]()
)
Ik ga mezelf niet hier op het forum zetten, ben niet zo dol op foto's op het internet verspreiden, sorry.quote:
Hoe hebben jullie het gedaan? Was de hitte niet te veel?quote:Gup, Jump en ik hebben er ook gelopen
Nee, dat bovenste was meer van: Je vroeg om foto's? Hier heb je de links waar ze staanquote:Op maandag 10 september 2012 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet hier op het forum zetten, ben niet zo dol op foto's op het internet verspreiden, sorry.
[..]
Hoe hebben jullie het gedaan? Was de hitte niet te veel?
Ik was echt helemaal kapot. Eigenlijk was ik na 5 km al dood en wilde stoppen (zo'n lus in het centrum is niet goed voor je doorzettingsvermogen), maar ben toch door gaan lopen. Heb met mezelf de afspraak gemaakt dat ik wel zou stoppen als ik moet overgeven.
Das kut om te horen dude! Zelfs als je krachttraining leuk vind is het kut om gedwongen alleen maar dat soort zaken te moeten doen. Zit nu in hetzelfde schuitje als jij (zonder de MTSS-diagnose, maar heb dan ook geen SMA bezocht) en baal dat ik m'n rondjes niet kan lopen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Éééééén... shinsplints...
Hoogstwaarschijnlijk MTSS, maar omdat het beperkt is tot een klein gebied zou het heel misschien ook nog een stress fractuur kunnen zijn, maar dat dacht ze niet.
Wat nu? Nou rust tot de pijn over is, spierversterkende oefeningen en core stability oefeningen in samenwerking met fysio, want ik heb zo'n beetje geen enkele core stabiliteit. Als ik op 1 been ga staan val ik om
En dan weer voorzichtig intervallenom op te bouwen.
Ja dat had ik dus gisteren ook. Vorige week ma-wo-vr gelopen en toen dacht ik dan doe ik zondag mijn schema van de week afsluiten. Maar had zondagochtend al een flinke wandeling gemaakt, en dacht smiddags te gaan lopen, maar het was alsof er geen energie meer in de onderbenen zat! Liep steeds langzamer totdat ik haast geen stap meer kon zetten.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Punt is dat ik er tot 1,5 week geleden geen last van had, sowieso weinig last van spierpijn of wat dan ook. Vorige week dinsdag heb ik iets te veel gedaan: eerst 10km gewandeld en daarna ook nog eens een lesje Evy. Dat voelde ik dus wel, ook in mijn knieënPaar dagen niet gelopen, alleen gewandeld en gister voorzichtig weer wat gedaan. Opmerkelijk was dat het gister avond ineens een stuk beter voelde en vanochtend nóg beter. Dus vanmiddag verder met de opbouw gegaan. Voelt niet zo zwaar als van de week maar het is er wel dus..
Inderdaad, ik zie die overeenkomst ook.quote:Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef GotC het volgende:
@Kluizenaar en Sunny:
Jullie hebben allebei een flinke wandeling gemaakt voor het lopen. Ik denk dat als je niet die wandeling van tevoren maakt, of überhaupt wandelt diezelfde dag, het misschien beter kan gaan? Misschien kunnen jullie het vervangen door fietsen, zwemmen of krachttraining?Gewoon, als je die dag moet hardlopen, geen andere activiteit doen.
Misschien dat dat al helpt?
Ja, dat doe ik voortaan ookquote:Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef GotC het volgende:
@Kluizenaar en Sunny:
Jullie hebben allebei een flinke wandeling gemaakt voor het lopen. Ik denk dat als je niet die wandeling van tevoren maakt, of überhaupt wandelt diezelfde dag, het misschien beter kan gaan? Misschien kunnen jullie het vervangen door fietsen, zwemmen of krachttraining?Gewoon, als je die dag moet hardlopen, geen andere activiteit doen.
Misschien dat dat al helpt?
Het is wellicht gewoon de moeite waard om te proberenquote:Op maandag 10 september 2012 19:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie die overeenkomst ook.
Misschien alleen maar een kwestie van krachten sparen op je loopdag.
Oh zo, ja dat zijn nogal wat foto's.quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef GotC het volgende:
Nee, dat bovenste was meer van: Je vroeg om foto's? Hier heb je de links waar ze staan
Zeker! Ik liep nu zelf bijna achteraan, maar ik vind het altijd heel bewonderenswaardig dat mensen toch de drive vinden om het uit te lopen.quote:Mmm ja, het was belachelijk warmMaarja, wel des te trotser op ons groepje dat we allemaal hebben doorgezet
Je bedoelt de Nijmeegse?!quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef GotC het volgende:
Oh ja, en voor wie er geen genoeg kon krijgen van de bruggen @ BtB: De Arnhemse Bruggenloop is a.s. woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |