Punt is dat ik er tot 1,5 week geleden geen last van had, sowieso weinig last van spierpijn of wat dan ook. Vorige week dinsdag heb ik iets te veel gedaan: eerst 10km gewandeld en daarna ook nog eens een lesje Evy. Dat voelde ik dus wel, ook in mijn knieënquote:Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja dat dus, herkenbaar! Behale het schudden dan.
Geen idee, ik denk meer oefening?
Foto's?quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef wyccie het volgende:
Ah, Yuki en YUR hebben ook de Bridge to Bridge gelopen?
Ik ook, maar ik ging helemaal dood. Lopen in de hitte is gewoon echt niks voor mij. Voor ik überhaupt een stap heb gezet, heb ik al mijn vocht en zouten er al uitgezweet.
Waar vinden jullie die foto's? Ik wil weten hoe rood ik was.
Ik lees net een klein stukje terug en zie dat YUR echt ongelooflijk in zijn snelheid is verbeterd!![]()
![]()
Volgens mij kan ik beter uit die challengelijst, heb al sinds de halve marathong eigenlijk niks meer bijgehouden. En eigenlijk ook niet meer netjes getraind.Maar dat heb ik dus altijd, ik train in de zomer nooit netjes door.
Dat valt reuuuuuuuze mee. Jullie hebben mijn hardloopkop nog niet gezienquote:Op maandag 10 september 2012 19:21 schreef Yuki het volgende:
Ik blijf trouwens vinden dat ik er NIET uit zie met lopenIk snap nu wat de loopgroep-trainers bedoelen met "heupen hoog"
quote:Op maandag 10 september 2012 19:27 schreef Griebus het volgende:
Zo! Mijn eerste dag van mijn 10km trainingsschema zit erop!![]()
(begint met een rustdag![]()
)
Moet er nog een beetje van bijkomen maar het gaatquote:
We zijn fierquote:Op maandag 10 september 2012 19:27 schreef Griebus het volgende:
Zo! Mijn eerste dag van mijn 10km trainingsschema zit erop!![]()
(begint met een rustdag![]()
)
Ik ga mezelf niet hier op het forum zetten, ben niet zo dol op foto's op het internet verspreiden, sorry.quote:
Hoe hebben jullie het gedaan? Was de hitte niet te veel?quote:Gup, Jump en ik hebben er ook gelopen
Nee, dat bovenste was meer van: Je vroeg om foto's? Hier heb je de links waar ze staanquote:Op maandag 10 september 2012 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet hier op het forum zetten, ben niet zo dol op foto's op het internet verspreiden, sorry.
[..]
Hoe hebben jullie het gedaan? Was de hitte niet te veel?
Ik was echt helemaal kapot. Eigenlijk was ik na 5 km al dood en wilde stoppen (zo'n lus in het centrum is niet goed voor je doorzettingsvermogen), maar ben toch door gaan lopen. Heb met mezelf de afspraak gemaakt dat ik wel zou stoppen als ik moet overgeven.
Das kut om te horen dude! Zelfs als je krachttraining leuk vind is het kut om gedwongen alleen maar dat soort zaken te moeten doen. Zit nu in hetzelfde schuitje als jij (zonder de MTSS-diagnose, maar heb dan ook geen SMA bezocht) en baal dat ik m'n rondjes niet kan lopen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Éééééén... shinsplints...
Hoogstwaarschijnlijk MTSS, maar omdat het beperkt is tot een klein gebied zou het heel misschien ook nog een stress fractuur kunnen zijn, maar dat dacht ze niet.
Wat nu? Nou rust tot de pijn over is, spierversterkende oefeningen en core stability oefeningen in samenwerking met fysio, want ik heb zo'n beetje geen enkele core stabiliteit. Als ik op 1 been ga staan val ik om
En dan weer voorzichtig intervallenom op te bouwen.
Ja dat had ik dus gisteren ook. Vorige week ma-wo-vr gelopen en toen dacht ik dan doe ik zondag mijn schema van de week afsluiten. Maar had zondagochtend al een flinke wandeling gemaakt, en dacht smiddags te gaan lopen, maar het was alsof er geen energie meer in de onderbenen zat! Liep steeds langzamer totdat ik haast geen stap meer kon zetten.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Punt is dat ik er tot 1,5 week geleden geen last van had, sowieso weinig last van spierpijn of wat dan ook. Vorige week dinsdag heb ik iets te veel gedaan: eerst 10km gewandeld en daarna ook nog eens een lesje Evy. Dat voelde ik dus wel, ook in mijn knieënPaar dagen niet gelopen, alleen gewandeld en gister voorzichtig weer wat gedaan. Opmerkelijk was dat het gister avond ineens een stuk beter voelde en vanochtend nóg beter. Dus vanmiddag verder met de opbouw gegaan. Voelt niet zo zwaar als van de week maar het is er wel dus..
Inderdaad, ik zie die overeenkomst ook.quote:Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef GotC het volgende:
@Kluizenaar en Sunny:
Jullie hebben allebei een flinke wandeling gemaakt voor het lopen. Ik denk dat als je niet die wandeling van tevoren maakt, of überhaupt wandelt diezelfde dag, het misschien beter kan gaan? Misschien kunnen jullie het vervangen door fietsen, zwemmen of krachttraining?Gewoon, als je die dag moet hardlopen, geen andere activiteit doen.
Misschien dat dat al helpt?
Ja, dat doe ik voortaan ookquote:Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef GotC het volgende:
@Kluizenaar en Sunny:
Jullie hebben allebei een flinke wandeling gemaakt voor het lopen. Ik denk dat als je niet die wandeling van tevoren maakt, of überhaupt wandelt diezelfde dag, het misschien beter kan gaan? Misschien kunnen jullie het vervangen door fietsen, zwemmen of krachttraining?Gewoon, als je die dag moet hardlopen, geen andere activiteit doen.
Misschien dat dat al helpt?
Het is wellicht gewoon de moeite waard om te proberenquote:Op maandag 10 september 2012 19:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie die overeenkomst ook.
Misschien alleen maar een kwestie van krachten sparen op je loopdag.
Oh zo, ja dat zijn nogal wat foto's.quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef GotC het volgende:
Nee, dat bovenste was meer van: Je vroeg om foto's? Hier heb je de links waar ze staan
Zeker! Ik liep nu zelf bijna achteraan, maar ik vind het altijd heel bewonderenswaardig dat mensen toch de drive vinden om het uit te lopen.quote:Mmm ja, het was belachelijk warmMaarja, wel des te trotser op ons groepje dat we allemaal hebben doorgezet
Je bedoelt de Nijmeegse?!quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef GotC het volgende:
Oh ja, en voor wie er geen genoeg kon krijgen van de bruggen @ BtB: De Arnhemse Bruggenloop is a.s. woensdag
Zijn ook nog niet de officiele foto's v/d organisatiequote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat zijn nogal wat foto's.Lastig om jezelf op te zoeken. Anders dan bij bijv. de Marikenloop en de Zevenheuvelenloop waarbij je via je startnummer kunt zoeken.
Maar wel fijn dat je tenminste echt duidelijke foto's hebt. Nou ja, of dat nou echt zo fijn is....
Op één foto sta ik bijna stil, bijna met beide voeten op de grond. En op een andere heb ik een spons in mijn hand. En damn.....wat een benen.
[..]
Zeker! Ik liep nu zelf bijna achteraan, maar ik vind het altijd heel bewonderenswaardig dat mensen toch de drive vinden om het uit te lopen.
Oh, weer een aantal blessures hier. Sterkte allemaal!
Laat dat in ieder geval een waarschuwing zijn voor de nieuwelingen die te hard van stapel gaan.
Oh, misschien is er dan nog een mooie van mij over de finish. Heb er toch nog een klein sprintje uit weten te halen.quote:Op maandag 10 september 2012 19:45 schreef GotC het volgende:
Zijn ook nog niet de officiele foto's v/d organisatieDie moeten nog komen.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dit is eigenlijk het thema lied van dit topic
Haha je zou het haast denkenquote:Op maandag 10 september 2012 19:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, misschien is er dan nog een mooie van mij over de finish. Heb er toch nog een klein sprintje uit weten te halen.
Wat heeft je vriend trouwens voor EPO gebruikt dat hij nu opeens zo snel is, joh!
Ah, dat is het geheim! Zou mij ook enorm helpen bij het disciplinair lopen, maar qua tijd en geld lukt dat gewoon niet.quote:
Ja, what was I thinking.quote:Je hebt de 10EM gelopen toch?
quote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef electronique het volgende:
Ergernis 1: 50 jarige vrouwen die me inhalen
Ergernis 2: honden die op je af rennen![]()
Ergernis 2 is ook irritant ja. Al die honden vinden mij wel leuk en interresant, maar ik ga niet voor elke hond stoppen voor een snuif en een aaiquote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef electronique het volgende:
Nog erger lijkt me: 50 jarige vrouwen die op je af rennenquote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef electronique het volgende:
Show no fear you must. Smell fear they do hmmm.quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef wyccie het volgende:
Nog kutter is het als honden je achterna rennen terwijl je bang bent voor honden.
Ohh wat cool! Ik loop zo graag op blote voetenquote:Op maandag 10 september 2012 20:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
O ja licht off topic,
We hadden ook nog het blote voetenpad gelopen![]()
http://www.lieteberg.be/blotevoetenpad/blotevoetenpad.htm
Erg leuk om te doen maar reken op 3 dagen spierpijn als je het niet gewoon bent.
Je gebruikt spieren waarvan je het bestaan niet eens afwist en dat merk je![]()
Haha, dat heb ik 3 jaar geleden ook gedaan op vakantie. Mijn dochters hebben het er nog over en niet in positieve zin. 1 viel na 100 meter al in een plas water van 1 meter diep en halverwege hebben we een gigantische hoosbui gehad. Toen waren we net bij die houten uitkijktoren, dus niet echt veel mogelijkheid om te schuilenquote:Op maandag 10 september 2012 20:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
O ja licht off topic,
Erg leuk om te doen maar reken op 3 dagen spierpijn als je het niet gewoon bent.
Ik ga het iig in de gaten houden.quote:Op maandag 10 september 2012 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
schamele oogst voor mij bij lidl: een paars shirt en die led armbanden
volgens het kassameisje gebeurt het weleens dat bij succesvolle acties deze met een week worden verlengd!
is mij niet eerder opgevallen, maar heel misschien dus volgende week weer
Oh dat lijkt me leuk! ik loop ook graag op blote voeten.quote:Op maandag 10 september 2012 20:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
O ja licht off topic,
Beterschap Swets !
Wij hadden gelukkig goed weerquote:Op maandag 10 september 2012 20:09 schreef Arquero het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik 3 jaar geleden ook gedaan op vakantie. Mijn dochters hebben het er nog over en niet in positieve zin. 1 viel na 100 meter al in een plas water van 1 meter diep en halverwege hebben we een gigantische hoosbui gehad. Toen waren we net bij die houten uitkijktoren, dus niet echt veel mogelijkheid om te schuilen
Doet trouwens wel flink zeer aan je voeten af en toe met al die scherpe kiezels en schelpen.
Er zijn ook in NL meerdere blotevoetenpaden aangelegd er is er vast 1 in jouw buurtquote:Op maandag 10 september 2012 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohh wat cool! Ik loop zo graag op blote voetenhet is dat het niet zo verstandig is om op de openbare weg te doen, anders zou ik zomers gewoon altijd op blote voeten lopen geloof ik
en allergischquote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef wyccie het volgende:
Nog kutter is het als honden je achterna rennen terwijl je bang bent voor honden.
Gewoon een keer doen (niet vlak voor een wedstrijd ivm spierpijn)quote:Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef Shravani het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me leuk! ik loop ook graag op blote voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |