De lichte bars passen bij ons niet in het rek, dus dat kan het niet zijn. Gewoon een fucked up lijfquote:Op maandag 10 september 2012 16:38 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Misschien is bij jou ook de bar verwisseld.
Deed vandaag voor het eerst 3x5x55 en eerste setje ging perfect maar was dus de lichte bar die iets van 2-3kg lichter is en bij OHP is dat een gigantisch verschil. Toen pakte ik de zwaardere bar en kwam ik maar tot 3,3,2
Misschien squat je te breed? Paar groin en hip flexor stretches misschien een goed idee?quote:Op maandag 10 september 2012 16:53 schreef IrCute het volgende:
Ik heb de laatste tijd een beetje last bij mijn lies tijdens het squatten, moet ik lichter gaan squatten of misschien gaan stretchen?Of gewoon doorsquatten door de pijn heen?
Heel veel pijn doet het niet maar ik vind het een beetje ''eng''.
Eh, je hebt dan -40% van een total daily intake he, in die twee weken?quote:Op maandag 10 september 2012 16:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ehm nee? Als je een workout hebt op dinsdag, donderdag en zaterdag:
Maandag (rust): -20%
Dinsdag: +20%
Woensdag (rust): -20%
Donderdag: +20%
Vrijdag (rust): -20%
Zaterdag: +20%
Zondag (rust): -20%
Maandag (rust): -20%
Dinsdag: +20%
Woensdag (rust): -20%
Donderdag: +20%
Vrijdag (rust): -20%
Zaterdag: +20%
Zondag: (rust) -20%
Totaal: -40% (jaja, procenten werken niet zo, maar gaat om het voorbeeld)
Hoe zwaar squat je? Ik zou in ieder geval volgende keer meer dan 1 warm up setje doen voordat je met je werkgewicht bezig gaat en nu eerst rust nemen tot de pijn in je lies weg is.quote:Op maandag 10 september 2012 16:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik doe 1 warm up setje en dan begin ik aan de squat.
Zoals altijd: hangt af van je eigen lichaam en wat je wilt bereiken.quote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb even de hoeveelheid melk gemeten en het aantal brinta gewogen wat ik er in doe en dan kom ik op 356 kcal uit. Toch een groot verschil vergeleken de 260kcal die op de verpakking staat (die gaat uit van 40g brinta met 250ml melk wat eigelijk best weinig melk is en ik gebruik wel 40g brinta maar 450ml wat voor mij een volle kom is)
Gebruik ook 500 ml met mijn whey wat ik eerst ook nooit meerekende maar dat is toch 240kcal. Kom nu uit op 3551 op rustdagen en 3761 op trainingsdagen (83kg, 1,88cm) is dat goed of ik eet net wat kcal te veel?
Ga volgende week een week rusten dus op onderhoud eten
quote:Op maandag 10 september 2012 17:41 schreef Push. het volgende:
[..]
Zoals altijd: hangt af van je eigen lichaam en wat je wilt bereiken.
Starting Strength forumquote:Op maandag 10 september 2012 17:39 schreef kevin_ het volgende:
Welke sites/forums gaan jullie dagelijks af gerelateerd aan bodybuilding? T-nation.com en het forum van bodybuilding.com ben ik een beetje zat.
Forums!? daar heb ik echt de tijd niet voor. Dit is het enigste forum wat ik echt dagelijks, of om de dag lees. Genoeg info voor mij. De links die soms voorbij komen lees ik wel eens.quote:Op maandag 10 september 2012 17:39 schreef kevin_ het volgende:
Welke sites/forums gaan jullie dagelijks af gerelateerd aan bodybuilding? T-nation.com en het forum van bodybuilding.com ben ik een beetje zat.
De rear delt rows heb ik gelaten voor wat ze zijn, ik kwam op de Arnold press uit, die heb ik eerder gedaan en zijn best lekker om te doen. Versie 3 van slack de spieren naar oblivion:quote:Op maandag 10 september 2012 15:13 schreef Bendoe het volgende:
Voor borst nog een incline (dumbbell) bench, en nog een rear delt rows toevoegen. Overhead press afwisselen met wide grip upright rows.
Geen, net zoals dat ik geen hardloopforums afstruin. Doe het liever zelf dan dat ik erover lees. Al komt de Runner's world op de mat vallen en die lees ik op de wc...quote:Op maandag 10 september 2012 17:39 schreef kevin_ het volgende:
Weet niet of dit gaat helpen maar probeer het eens.quote:Op maandag 10 september 2012 16:53 schreef IrCute het volgende:
Ik heb de laatste tijd een beetje last bij mijn lies tijdens het squatten, moet ik lichter gaan squatten of misschien gaan stretchen?Of gewoon doorsquatten door de pijn heen?
Heel veel pijn doet het niet maar ik vind het een beetje ''eng''.
Wat? Slecht voor je gewrichten omdat?quote:Op maandag 10 september 2012 18:31 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom altijd die idiote Arnold Pressslecht voor je gewrichten en ik denk niet dat het ook maar iets van toegevoegde waarde heeft.
Toon dat nu maar eens aan. Er wordt veel te makkelijk geschreeuwd dat ze slecht voor je schouders zijn, maar ik ben het echt nog nooit ergens tegengekomen. En ik lees vreselijk veel sites en items.quote:Op maandag 10 september 2012 18:31 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom altijd die idiote Arnold Pressslecht voor je gewrichten en ik denk niet dat het ook maar iets van toegevoegde waarde heeft.
Kan niet zeggen dat ik breed squat, gewoon schouderbreedte eigenlijk.quote:Op maandag 10 september 2012 17:09 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Misschien squat je te breed? Paar groin en hip flexor stretches misschien een goed idee?
40kg, ik voel het ook alleen maar tijdens de squat, niet erna.quote:Op maandag 10 september 2012 17:25 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hoe zwaar squat je? Ik zou in ieder geval volgende keer meer dan 1 warm up setje doen voordat je met je werkgewicht bezig gaat en nu eerst rust nemen tot de pijn in je lies weg is.
Zal het uitproberen, thanksquote:Op maandag 10 september 2012 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet niet of dit gaat helpen maar probeer het eens.![]()
What are you, the Unites States Senate? How many times has this happened in a meet? Yet we should DO something?quote:Op maandag 10 september 2012 19:06 schreef Neraice het volgende:
http://startingstrength.c(...)owthread.php?t=33691
Scary.
Is ook nog niet vier keer voorbij gekomen.quote:Op maandag 10 september 2012 19:06 schreef Neraice het volgende:
http://startingstrength.c(...)owthread.php?t=33691
Scary.
Weet ik veel.quote:Op maandag 10 september 2012 19:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Is ook nog niet vier keer voorbij gekomen.
Volgens mij zit het probleem ook niet in je schouders maar in het rolgewricht van je spaakbeen/ellepijp.quote:Op maandag 10 september 2012 18:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Toon dat nu maar eens aan. Er wordt veel te makkelijk geschreeuwd dat ze slecht voor je schouders zijn, maar ik ben het echt nog nooit ergens tegengekomen. En ik lees vreselijk veel sites en items.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |