Correctquote:Op maandag 10 september 2012 01:25 schreef Arn0 het volgende:
Arcade fire - The Suburbs? (gokje hoor)
Coexist - The xxquote:Op maandag 10 september 2012 01:29 schreef Arn0 het volgende:
Hahaha ik vind het prima, wacht al 300 posts op eentje dat ik weet (en op tijd ben)
[ afbeelding ]
Deze is nét uit.
Songs for the Deaf. Eitje.quote:Op maandag 10 september 2012 02:11 schreef Taperol het volgende:
Weinig inspiratie, moet heel goed te doen zijn...
[ afbeelding ]
Blizzard of Ozz van Ozzy O.quote:
Mij ook niet. Vermoed wel dat het een nieuw/recent album is, anders had ik hem ooit wel gezienquote:
Een klassieker uit 1972.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mij ook niet. Vermoed wel dat het een nieuw/recent album is, anders had ik hem ooit wel gezien
Stimmt.quote:Op maandag 10 september 2012 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Good, the Bad and the Queen
quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:51 schreef Berkery het volgende:
Die heb ik nog op LP
[ afbeelding ]
War of the Worlds van Jeff Wayne.quote:
quote:
Nadat ik aan zeker tien andere Sgt. Pepper parodietjes moest denken dacht ik ineens aan Jovink & De Voederbietels met Thuis Voor de Dwangbuis.quote:
Met zoveel Neerlands talent op deze hoes vallen er toch al heel wat parodietjes af.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Nadat ik aan zeker tien andere Sgt. Pepper parodietjes moest denken dacht ik ineens aan Jovink & De Voederbietels met Thuis Voor de Dwangbuis.
De eerste die me overigens te binnen schoot was Def Leppard met Songs From The Sparkle Lounge. Die zag er heel anders uit dan ik in gedachten had toen ik hem zag.
Ja. Was ook echt ff een 'shit welke was het nou' gevoel.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met zoveel Neerlands talent op deze hoes vallen er toch al heel wat parodietjes af.
Weazels ripped my Flesh van The Mothers.quote:
Nee, van Zanderquote:Op donderdag 13 september 2012 13:27 schreef OProg het volgende:
Weazels ripped my Flesh van The Mothers.
RZZZZZzzzzjuistquote:Op donderdag 13 september 2012 13:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Weazels ripped my Flesh van The Mothers.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
RZZZZZzzzzjuist
oh en deze is faith no more - album of the year
Monster Movie van Can.quote:
Tattoo You van de Stones.quote:
Let it Bleed van de Stones.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:28 schreef Gehenna het volgende:
dat is volgens mij George Harrison - All Things Must PastPass...
En dat is uiteraard Hotel California.quote:
Oui.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:26 schreef OProg het volgende:
[..]
En dat is uiteraard Hotel California.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Steely Dan - Pretzel Logic
Ineens schoot het me te binnen toen ik op de bank zat.quote:
Stimmt!quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Ineens schoot het me te binnen toen ik op de bank zat.
Sky Blue Sky van Wilco.
Beautiful Freak van Eels.quote:
Klopt.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 14:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt.
Terwijl we nu naar Made in Japan van Deep Purlple kijken.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:25 schreef Maxerazzi het volgende:
The White Stripes - White Blood Cells?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:27 schreef Jirdo het volgende:
Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare.
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:13 schreef Gehenna het volgende:
ik ben meer van de Shallow house...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dr. Drequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:44 schreef SoSolid het volgende:
Dan maar even een makkelijke om dit topic nieuw leven in te blazen!
[ afbeelding ]
Bob Marley. Album heet Live geloof ik.quote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor een nieuwe, niet te moeilijk:
[ afbeelding ]
Live! inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bob Marley. Album heet Live geloof ik.
Hier de reden dat ik altijd knettergek van deze spelletjes word.quote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Tchock het volgende:
Komt wel vaag bekend voor maar ik kan het niet plaatsen.
Heeft hier ook heel lang geduurd. Heb jarenlang gedacht dat 'n bontjas was,quote:Op zondag 7 december 2014 22:06 schreef Gehenna het volgende:
Die honden zijn me nog nooit opgevallen
Nou preciesquote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef DO2 het volgende:
[..]
Heeft hier ook heel lang geduurd. Heb jarenlang gedacht dat 'n bontjas was,.
- En deze ken ik ook niet.
Ja, ik heb hetzelfde. Die plaat staat volgens mij zelfs bij mijn ouders in de kast.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef DO2 het volgende:
Toch vreemd. Want het zijn overduidelijk 2 hondenkoppen. En dan hebben we ook nog de titel van het album.
- Ik begrijp echt niet hoe ik daar al die tijd overheen heb kunnen kijken.
Weer Bob Marley?quote:Op maandag 8 december 2014 18:00 schreef cafca het volgende:
Vervolgvraag.
Aan de hand van de haardracht is het genre wel te raden....
quote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Na het bestuderen van alle dreadlocks heb ik geconcludeerd dat het waarschijnlijk het juiste antwoord was. Het vervolg:
Damn, ik zat met Songs from a room in mijn hoofd, maar dat klopte niet met de letters.....quote:Op maandag 8 december 2014 20:01 schreef Tchock het volgende:
S(ongs of) L(ove and) H(ate)Ik zit mobiel, dus een nieuwe maken is enigszins problematisch. Ogenblikje.
Netjes:quote:Op maandag 8 december 2014 20:01 schreef Tchock het volgende:
S(ongs of) L(ove and) H(ate)Ik zit mobiel, dus een nieuwe maken is enigszins problematisch. Ogenblikje.
Steel Panther, ik kan ff geen nieuwe doen thoughquote:
Dat hangende glitterpakje achter Tom valt idd veel meer opquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:01 schreef Beregd het volgende:
Jawel.
Sterk dat je ook al op die kant van de hoes hebt gelet
Doe jij de volgende maar omdat je een eind in de buurt zat. Ik zit op werk en heb hier even geen tijd voor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:26 schreef pipster het volgende:
Volgens mij een hoes van Rush, maar geen idee hoe die moet heten.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef Tchock het volgende:
Mag ik even meedelen dat ik het super tof vind dat dit topic ineens weer leeft? Waarvoor dank, DagoDuck in het speciaal.
Moet je eens aan Tong80 vragen....quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:49 schreef pipster het volgende:
Kon haast niet missen.
Verder zou ik The Replacements willen verzoeken om toch ook eens aan deze kant van de oceaan wat optredens te gaan doen, bij voorkeur Amsterdam eo.
Hij heeft ze zelf schuin afgesneden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze heb je niet zelf uitgeknipt.Maar welk album het is weet ik niet.
quote:
Graag gedaan, zo leer ik nog eens wat meer albumhoezen kennen dan degene die ik op platenbeurzen tegenkomquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef Tchock het volgende:
Mag ik even meedelen dat ik het super tof vind dat dit topic ineens weer leeft? Waarvoor dank, DagoDuck in het speciaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |