quote:
Your musical compatibility with Stefenootje is Very Highquote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Your musical compatibility is HIGH
Music you have in common includes France Gall, Blondie, Kate Bush, The Rolling Stones and The Doors.
quote:Op zondag 9 september 2012 20:01 schreef PiRANiA het volgende:
Generaal Error komt af en toe langs...
Zeker ook vet lang opgebleven omdat slapen voor butjes is?quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef Gehenna het volgende:
1 De Huilende Rappers 160 Bij een weekendje weg was dit nogal een hit
lekker lekker laatquote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zeker ook vet lang opgebleven omdat slapen voor butjes is?
quote:Op maandag 17 september 2012 23:52 schreef On het volgende:
Huilende Rappers zijn stiekem gewoon Noisia toch?
Schandalig slecht zelfs. Hadden zo rond 2006 moeten stoppen en onder een andere naam verder moeten gaan ofzo.quote:
Beetje omslachtig, maar:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef RacerDKB het volgende:
Nu bestaat Last.fm al een jaar of tien, maar nog nooit hebben ze geprobeerd het probleem van meerdere artiesten met dezelfde naam op te lossen?
Ben het zat dat mijn recommended events lijst volstaat met die vervelende hiphopvent Dio, omdat ik naar Dio de metalzanger luisterde
Dio vervelend noemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef RacerDKB het volgende:
Nu bestaat Last.fm al een jaar of tien, maar nog nooit hebben ze geprobeerd het probleem van meerdere artiesten met dezelfde naam op te lossen?
Ben het zat dat mijn recommended events lijst volstaat met die vervelende hiphopvent Dio, omdat ik naar Dio de metalzanger luisterde
Daar vond jij hem superleuk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Dio vervelend noemen
Zeker geen WIDM gekeken dit jaar?
Als ik denk aan al die dagen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Beetje omslachtig, maar:
[ afbeelding ]
Heb je die? En zo nee, wat ga je eraan doen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:29 schreef On het volgende:
[..]
Als ik denk aan al die dagen.
Dat ik had kunnen voorkomen dat Last.fm om verkeerde recommendations kwam vragen.
Dan denk ik, had ik maar een tijdmachine.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef µ het volgende:
[..]
Heb je die? En zo nee, wat ga je eraan doen?
De scrobbles worden als het goed is dus gewoon gecached en gescrobbeled wanneer alles weer goed werkt.quote:We are seeing intermittent problems with part of the scrobbling system. Clients which are unable to submit a scrobble should cache them and retry. Most scrobbles are unaffected. We apologise for any inconvenience and our engineers are working on this.
Posted 8 hours ago by caitlin
Er gebeurt ook zoveel in die groepquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef Martijn93 het volgende:
Nooit eerder gezien dat er een Last.fm FOK groep was, ben maar even lid geworden.
Ik gebruik gewoon de iScrob app, daar kun je je muziek in luisteren en meteen scrobblen naar last.fm.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Mignon het volgende:
Hoe scrobble je via telefoon/iPod? Ik heb al een poos Spotify premium maar zodra ik via mijn telefoon of iPod luister wordt het niet gekoppeld aan last.fm zie ik nu. Of is dat niet mogelijk?
Maar hoe kom je aan die app? Als ik iScrob wil downloaden komt er te staan dat het niet kan omdat de app alleen in Amerika te krijgen is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de iScrob app, daar kun je je muziek in luisteren en meteen scrobblen naar last.fm.
Dat is vreemd, want hij staat geïnstalleerd op mijn iPhone. Gewoon gedownload via de iTunes store.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef Mignon het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan die app? Als ik iScrob wil downloaden komt er te staan dat het niet kan omdat de app alleen in Amerika te krijgen is.
Oh! Ik probeer wel via de iTunes store, ik heb het gewoon via de app store geprobeerd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is vreemd, want hij staat geïnstalleerd op mijn iPhone. Gewoon gedownload via de iTunes store.
Euh ja, dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:29 schreef Mignon het volgende:
[..]
Oh! Ik probeer wel via de iTunes store, ik heb het gewoon via de app store geprobeerd.
Het gaat toch gewoon om de tracks die je geluisterd hebt?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef Gehenna het volgende:
Toch stom van Last.fm dat nummers die een half uur duren ook net zo 'zwaar' tellen als een nummers van 30 sec. Eigenlijk zouden ze gewoon naar afspeel-tijd moeten kijken...
een week lang naar een artiest met lange stukken luisteren heeft het zelfde effect als een grindcore-uurtje inlassen
het gaat om de e-penisquote:Op woensdag 21 november 2012 12:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het gaat toch gewoon om de tracks die je geluisterd hebt?
quote:Hello, µ,
We're writing you to let you know that there will soon be a change to Last.fm
radio that may affect you. Our stats show that you've listened to radio through
an application that uses our old streaming protocol. On 1 December we will
deprecate this old protocol, so in some applications radio will no longer work.
If you would like to continue enjoying Last.fm Radio, consider upgrading to a
new application or using http://www.last.fm/listen
Thanks,
The Last.fm Team
http://www.normalisr.com/quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef Gehenna het volgende:
Toch stom van Last.fm dat nummers die een half uur duren ook net zo 'zwaar' tellen als een nummers van 30 sec. Eigenlijk zouden ze gewoon naar afspeel-tijd moeten kijken...
een week lang naar een artiest met lange stukken luisteren heeft het zelfde effect als een grindcore-uurtje inlassen
Afgelopen 3 maanden, op speelminuten:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Artist Or. rank Tracks Minutes 1. Godspeed You! Black Emperor 6 94 1731 2. Caspar Brötzmann Massaker 4 131 1148 3. Kraftwerk 2 177 905 4. William Basinski 17 49 898 5. The Cure 1 206 837 6. My Dying Bride 7 92 636 7. Lungfish 5 126 453 8. Can 10 70 413 9. Nurse With Wound 38 31 346 10. Dead Can Dance 12 65 292 11. Frank Zappa 14 61 274 12. Low 13 65 270 13. Bohren & der Club of Gore 42 29 244 14. Sigur Rós 24 38 238 15. Etta James 11 67 237 |
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef µ het volgende:
Unique Artists: 276
Total Tracks: 635
Total Plays: 677
Gek, previes dezelfde getallen.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef µ het volgende:
Unique Artists: 276
Total Tracks: 635
Total Plays: 677
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:26 schreef Felagund het volgende:
Top Artists for the week ending Sunday 2 December 2012
4 Jackson C. Frank 10
quote:149263 plays since 26 Jun 2007
oeh Cornelis Vreeswijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:32 schreef Darkestrah het volgende:
Unique Artists: 109
Total Tracks: 705
Total Plays: 825
Top Artists for the week ending Sunday 9 December 2012
1 Low 114 slowcore indie indie rock post-rock alternative
2 Code Orange Kids 48 hardcore hardcore punk punk sludge pittsburgh
3 Squeaky Lobster 35 instrumental beats experimental hip hop electronic
4 Loop 33 shoegaze space rock psychedelic drone rock post-rock
4 Bad Brains 33 hardcore hardcore punk punk reggae punk rock
6 Dignan Porch 32 lo-fi indie all tooting shoegaze
7 Blur 29 britpop rock indie alternative british
8 Christian Calon & Chantal Dumas 28 musique concrète field recordings
9 Throbbing Gristle 25 industrial experimental noise electronic old school industrial
10 Hellnation 20 powerviolence grindcore fastcore power violence hardcore
11 Trash Talk 18 hardcore hardcore punk thrashcore thrash punk
12 M|O|O|N 16 electronic
13 King Tubby 14 dub reggae dub reggae jamaica experimental
14 DIIV 13 shoegaze dream pop psychedelic lo-fi surf rock
15 Swans 12 post-punk industrial experimental no wave noise rock
15 Graveyard 12 stoner rock psychedelic rock hard rock blues rock
15 Electric Sea Spider 12 ambient electronic hip-hop idm experimental
15 Groundislava 12 electronic downtempo beats glitch hip-hop
15 Cornelis Vreeswijk 12 swedish singer-songwriter folk visor trubadur
[ afbeelding ]
En bovendien bijna 150.000 scrobbles.
[..]
Variatiequote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef Guanabana het volgende:
Unique Artists: 47
Total Tracks: 219
Total Plays: 297
Top Artists for the week ending Sunday 9 December 2012
1 Dave Brubeck 36
2 Céline Dion34
3 Ludwig van Beethoven 27
4 Wolfgang Amadeus Mozart 22
5 The Black Keys 19
5 Sum 41 19
7 Johann Sebastian Bach 17
8 Boston 15
9 Edvard Grieg 12
9 Antonio Vivaldi 12'
Bach en Beethoven en Sum 41 in één lijstje![]()
quote:Radio changes to Last.fm from Tuesday 15 January 2013
Last.fm is making some important changes to the radio services we offer around the world. We have considered these changes carefully, in response to various factors that affect our business differently in parts of the world.
The key changes are as follows:
In the United States, United Kingdom and Germany, radio in the desktop client is now a subscription feature, as it is elsewhere.
In Canada, Australia, New Zealand, Ireland and Brazil, there will be no significant changes to our service.
Unfortunately, in all other countries, we are no longer offering a radio service after this date.
We are always looking at ways to bring music to more people, when it can be done so economically, and we hope to be able to open streaming to a wider audience in the future.
Our subscription package will continue to offer other benefits, including an ad-free browsing experience site-wide, access to demos on Last.fm Playground, and other features we’re working hard to add.
However, we understand if you wish to cancel your subscription. If this is the case, please see our FAQ for information on how to cancel. If you have paid for a subscription longer than 30 days up-front, you can request a refund.
We will continue to look at the state of the market in other territories and hope to expand again in future as it becomes more viable.
Is scrobbling affected by these changes?
No. There are no changes or restrictions being placed on any of our other services, and scrobbling is not affected at all. We encourage you to try out the new desktop scrobbler (currently in Beta). You can, of course, keep scrobbling from your chosen applications or devices, including Spotify, Hype Machine and other services, using settings within those services. There are also more third-party apps featuring scrobbling.
Dat zeker... wat leveren ze nou de functie dat je kunt zien wie je profiel bekeken hebben en geen reclame...quote:Op donderdag 13 december 2012 13:22 schreef Darkestrah het volgende:
Dan mag je van mij gerust de kosten van een abonnement met 50% verlagen, of misschien zelfs twee keer de helft.
Ik heb spotify meerdere keren geprobeerd, maar die radio is echt fucking crap ten opzichte van spotify...quote:Op donderdag 13 december 2012 13:56 schreef Gehenna het volgende:
Ik gebruik het verder niet hoor (jeej Spotify) maar idd rare beslissing.
Moeten ze een vast bedrag afleveren per land? want ik zou denken dat elke abbo mooi meegenomen is
oh dat geloof ik idd wel, die gebruikt ik zelf dan ook nooitquote:Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef µ het volgende:
[..]
Ik heb spotify meerdere keren geprobeerd, maar die radio is echt fucking crap ten opzichte van spotify...
Dat laaste waarschijnlijk ook. Last.FM is een commercieel bedrijf, er moet ook nog geld verdiend worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Vrij vertaald:
bla bla bla nederland is een te kleine doelgroep bla bla bla we houden het lekker bij amerika only bla.
(of zou onze eigen buma stemra gewoon te veel vragen???)
Tegenwoordig haalt je computer dat toch gewoon over als je syncht?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:27 schreef Arn0 het volgende:
Wow, had dit nieuws volledig gemist, maar er is sinds een week een scrobbler voor iOS, dus inclusief een mobiele app voor iPhone.
http://blog.last.fm/2012/12/19/scrobbler-for-ios
Komt twee jaar te laat, maar goed.
Gebruik deze al een tijdje, werkt best goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:27 schreef Arn0 het volgende:
Wow, had dit nieuws volledig gemist, maar er is sinds een week een scrobbler voor iOS, dus inclusief een mobiele app voor iPhone.
http://blog.last.fm/2012/12/19/scrobbler-for-ios
Komt twee jaar te laat, maar goed.
Opera kon er altijd al goed mee omgaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:02 schreef Felagund het volgende:
Afgelopen 12 maand:
1 Fiona Apple 390
2 Bruce Springsteen 375
3 Charles Mingus 266
4 Calexico 260
5 Andrew Bird 249
6 Portico Quartet 221
7 Tom Waits 204
8 Nujabes 201
9 The Mountain Goats 154
10 Four Tet 152
11 Django Django 145
12 Wilco 139
13 The Jezabels 131
14 Radiohead 121
15 Tim Christensen 118
15 Feist 118
17 Mano Negra 115
17 Wir sind Helden 115
19 Other Lives 113
20 Pixies 107
21 The Flaming Lips 102
22 Max Richter 100
23 John Talabot 93
24 Portishead 84
24 Modest Mouse 84
Hebben ze trouwens iets veranderd, want ik kan mijn lijstje nu wel gewoon kopieren zonder dat ik witregels moet verwijderen, of ligt dat aan mijn browser (Opera)?
Waar is de rest gebleven?quote:334 plays since 6 Sep 2008
Roosquote:Op maandag 31 december 2012 12:48 schreef Arn0 het volgende:
Landslide voorsprong voor The SmithsEn wist niet dat ik zoveel Roosbeef had geluisterd, wow.
[ afbeelding ]
Waar hebbie die gegevens vandaan? Wel interessantquote:
oh hoe dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:36 schreef Felagund het volgende:
Grappig, je kan ook een lijstje maken met artiesten die je niet eerder hebt gescrobbeld. Dus bijvoorbeeld een lijstje van artiesten die ik voor 2012 niet heb geluisterd:
1. Portico Quartet 225
2. Four Tet 160
3. Django Django 146
4. The Jezabels 131
5. John Talabot 104
6. Max Richter 100
7. Brian Eno 81
8. Sophie Hunger 70
9. Enrico Pieranunzi 66
10. Calima 60
Ik denk het wel, want ik scoor niet echt hoog..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is die super-eclectic test die in de OP staat? Mijn score is 611/1000 gaat dat over de verschillende muziekstijlen ofzo?
Watwaar? Bij last.fm events zelf?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
Zo al mijn concerten toegevoegd, het mocht even durenOh wacht, de concerten die in de planning staan heb ik nog niet gedaan
Ja 'I went' aanklikken bij alle concerten waar ik bij wasquote:
Dat is toch stopgezet? Alleen nog in de VS en UK en Duitsland geloof ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:49 schreef µ het volgende:
Iemand last van last.fm-radio die niet werkt?
Ah. Tag je artiesten waar je geweest ebnt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja 'I went' aanklikken bij alle concerten waar ik bij was
Nee, ik heb nog geen artiesten getagd, snap het nut niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:06 schreef µ het volgende:
[..]
Ah. Tag je artiesten waar je geweest ebnt?
Onthouden waar je geweest bentquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen artiesten getagd, snap het nut niet?
Als je rechts bovenin een aantal letters van een band typt.. Dat venster.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:44 schreef Norrage het volgende:
Wat is er veranderd dan? Lijkt me hetzelfde...En inderdaad het is sowieso kut, en iTunes is ook echt volledig verneukt
Best wel handigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als je rechts bovenin een aantal letters van een band typt.. Dat venster.
quote:
Ik heb toch nu al mijn 'events' (dus waar ik ben geweest) aangevinkt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:47 schreef Norrage het volgende:
Ik hou het ook altijd braaf bij. Wel leuk. En je ziet ook nog eens van je vrienden als zij er ook zijn geweest
Ik gebruik pas sinds een maand weer last.fm daarvoor scrobbelde ik af en toe wel wat en in 2011 gebruikte ik het wel veel, maar die zoekfunctie niet echt..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
De functie is er altijd al geweest, hoor.
Sowieso is het wel zwaar ruk hoor. Hij zoekt niet op relevantie, maar op.. weet ik veel wat ze bedacht hebben. Zelfs als je de naam van een onbekendere artiest overtypt toont hij hem niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gebruik pas sinds een maand weer last.fm daarvoor scrobbelde ik af en toe wel wat en in 2011 gebruikte ik het wel veel, maar die zoekfunctie niet echt..
Op 'more results' drukken en dan rechts staat 'artists'. Zo kom ik bij bijvoorbeeld de band 'maslov'quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Sowieso is het wel zwaar ruk hoor. Hij zoekt niet op relevantie, maar op.. weet ik veel wat ze bedacht hebben. Zelfs als je de naam van een onbekendere artiest overtypt toont hij hem niet.
Ik houd daar ergens anders een lijst van bij, ook met waardering zodat ik weet of ik er later nog eens heen moet gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Alles wat ik live heb gezien nu even getagd, ik zit op precies 50 artiesten, daar moeten dan nog een stuk of 5 onbekende bij die niet op last.fm staan
Als jullie het interessant vinden:
http://www.last.fm/user/MCDagoduck/library/tags?tag=live+gezien
150 hierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Alles wat ik live heb gezien nu even getagd, ik zit op precies 50 artiesten, daar moeten dan nog een stuk of 5 onbekende bij die niet op last.fm staan
Als jullie het interessant vinden:
http://www.last.fm/user/MCDagoduck/library/tags?tag=live+gezien
Hier staat de lijst.quote:
Zo weinig dubbele artiesten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hier staat de lijst.
Oh wacht, ik moet even aangeven dat ik 258 optredens heb gezien, dus in totaal misschien 250 verschillende acts ofzo.
quote:
Ja, jullie zijn zeker ouder dan ik!quote:
22.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja, jullie zijn zeker ouder dan ik!
Op last.fm? Ja hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik ook events zien die al zijn geweest van vrienden?
Ik ben even oud als jou en ik zit aan 108 optredens van 81 artiestenquote:
Ik ben naar 2 festivals geweest, en één dagfestival, voor de rest zijn het allemaal concerten + één voorprogramma (behalve bij RHCP waren 2 voorprogramma) Eerste festival was Rock Werchter 2008, ging met m'n ouders heen voor Neil Young (vader is die hard fan), maar The Verve ook nog meegepiktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:54 schreef Arn0 het volgende:
Even tellen, ben nu ook benieuwd.
[..]
Ik ben even oud als jou en ik zit aan 108 optredens van 81 artiesten(waarvan 7 keer een artiest 3x of meer gezien). Niet zo veel vergeleken met anderen hier in het topic maar echte festivals bezoek ik eerlijk gezegd niet, enkel dagfestivals met maximum drie of vier artiesten ofzo. (al dat telt dat ook aardig door uiteraard).
Best interessant deze statistieken. Anna Calvi verdomme drie keer gezien terwijl ik het vreselijk vind
22quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja, jullie zijn zeker ouder dan ik!
Op een festival loop ik volgens mij een flinke marathon, op Pukkelpop zie ik bijvoorbeeld 15 optredens per dag. En niks op de camping saai zitten of ergens in het gras liggen. Ja, bij Selah Sue ofzo. Even uitrusten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben naar 2 festivals geweest, en één dagfestival, voor de rest zijn het allemaal concerten + één voorprogramma (behalve bij RHCP waren 2 voorprogramma) Eerste festival was Rock Werchter 2008, ging met m'n ouders heen voor Neil Young (vader is die hard fan), maar The Verve ook nog meegepiktGelukkig maar
Tweede festival was Pinkpop 2011, alleen de maandag ging heen voor Foo Fighters, maar ook tig andere bands gezien die dag, was leuk. dagfestival was hier in de buurt Indian Summer festival met Madness
En een heel stel andere artiesten. Hé wacht, Madness heb ik nog niet getagd
Selah Sue was ook op dat dagfestival waar ik was, vond er niet zoveel aanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Op een festival loop ik volgens mij een flinke marathon, op Pukkelpop zie ik bijvoorbeeld 15 optredens per dag. En niks op de camping saai zitten of ergens in het gras liggen. Ja, bij Selah Sue ofzo. Even uitrusten.
Dat laatste is wel knap, maar of je er blij van wordt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:09 schreef Arn0 het volgende:
Als je Last.FM met Setlist.FM linkt, kan je trouwens voor al je events ook setlists zien (althans, de events waarvoor setlists beschikbaar zijn) en statistieken daarvan. Crying Lightning en Pretty Visitors, beide Arctic Monkeys songs, heb ik met 7 keer het meeste mogen aanhoren in mijn concertcarrièreVerder heeft McCartney elke keer dat ik hem heb gezien (vijf keer) 24 songs élke keer gespeeld, haha. Ook knap op zich.
Hmm, hoe link je dat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:09 schreef Arn0 het volgende:
Als je Last.FM met Setlist.FM linkt, kan je trouwens voor al je events ook setlists zien (althans, de events waarvoor setlists beschikbaar zijn) en statistieken daarvan. Crying Lightning en Pretty Visitors, beide Arctic Monkeys songs, heb ik met 7 keer het meeste mogen aanhoren in mijn concertcarrièreVerder heeft McCartney elke keer dat ik hem heb gezien (vijf keer) 24 songs élke keer gespeeld, haha. Ook knap op zich.
Gewoon een Setlist.FM account aanmaken en dan zie je normaal op de homepage (of bij settings) ergens een optie om je accountnaam in te geven van Last.FM.quote:
Aah dacht dat je gewoon je last.fm account moest invullen, maar je moet dus nog registreren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gewoon een Setlist.FM account aanmaken en dan zie je normaal op de homepage (of bij settings) ergens een optie om je accountnaam in te geven van Last.FM.
Wat ook leuk is trouwens is dat ik op 26 juni naar Pearl Jam ging, daar speelden zij 'Rockin' in the Free World' van Neil Young, op 28 juni, twee dagen later ging ik naar RHCP en die speelden 'Everybody knows this is nowhere' van Neil Youngquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gewoon een Setlist.FM account aanmaken en dan zie je normaal op de homepage (of bij settings) ergens een optie om je accountnaam in te geven van Last.FM.
Het was mooier als Neil een RHCP nummer had gespeeld en andersomquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ook leuk is trouwens is dat ik op 26 juni naar Pearl Jam ging, daar speelden zij 'Rockin' in the Free World' van Neil Young, op 28 juni, twee dagen later ging ik naar RHCP en die speelden 'Everybody knows this is nowhere' van Neil Young
quote:Thank you for your e-mail.
We are currently processing all requested refunds. These should all be
completed during the next couple of weeks.
If for some reason you haven't received your refund by the beginning of next
month, please get back to us and we will look in to it.
Once more, apologies for any inconvenience caused and thank you very much for
your patience
Regards,
The Last.fm Support Team
Afgelopen 7 dagen:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:15 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ].
http://lastfm.dontdrinkandroot.net/
Je moet de afbeelding die hij genereerd opslaan en dan op een plaatjesuploadsite uploaden, zo werkt het niet...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:36 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste 7 dagen.
edit: Waarom laat die tool nu opeens mijn overall-stats zien?
[ afbeelding ]
Zo.
Oh?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
Waardeloos die update van die last.fm scrobbler, nu scrobbeld hij als ik via iTunes luister niet direct maar één keer in de zoveel tijd,
Fixed.quote:
Dit is dus een welbekend 'probleem'. Ik heb de update gisteren pas uitgevoerd en vandaag weer muziek gaan luisteren en er kwam niets bij te staan, in ieder geval niet direct, tijdens het afspelen in iTunes en Winamp? Is het zeker dat alle muziek die ik luister op een later moment bijgevoegd wordt op last.fm?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
Waardeloos die update van die last.fm scrobbler, nu scrobbeld hij als ik via iTunes luister niet direct maar één keer in de zoveel tijd,
TDEP, Voivod en Pitchshifter werken bij mij anders prima tegen de jeuk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.last.fm/user/Mechayoshi
Bij dit soort profielen begint het bij mij altijd een beetje te kriebelen. Een avatar van Sleep, maar vervolgens is de band zelf nergens te bekennen en zijn dit haar top charts:
1 Linkin Park 485
2 Skrillex 472
3 Whourkr 361
4 The Dillinger Escape Plan 273
5 Static-X 192
6 Pendulum 180
7 Voivod 162
7 The Presets 162
9 Pitchshifter 160
10 Justice 152
Ik heb 'confirm' ding aangevinkt dus ik krijg om de zoveel tijd (10 nummers ofzo, of als ik afsluit) een venster met deze scrobbles zijn gevonden wil je ze toevoegen aan last.fm en dan klik ik ja en staan ze erbij, maar nu heb ik een oudere iTunes plugin gedownload voor de nieuwe app en worden ze wel meteen gescrobbeld, alleen als ik mijn iPod op m'n pc aansluit scrobbeld hij 9 van de 10 keer wel maar die ene keer af en toe doet hij het niet, en ik moet sowieso syncen met iTunes om te scrobbelen..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef Aaap het volgende:
[..]
Dit is dus een welbekend 'probleem'. Ik heb de update gisteren pas uitgevoerd en vandaag weer muziek gaan luisteren en er kwam niets bij te staan, in ieder geval niet direct, tijdens het afspelen in iTunes en Winamp? Is het zeker dat alle muziek die ik luister op een later moment bijgevoegd wordt op last.fm?
mijn lijst: Screaming Trees, Soundgarden,Stone Temple Pilots, Limp Bizkit,Alice in Chains, Depeche Mode,Mark Lanegan, Bag Raiders, Audioslavequote:Last.fm
With nearly a quarter of 2013 over already, which artists have been soundtracking your year the most so far?
Daar ben ik het geweldig mee eens.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:11 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb wat spannends en nieuws voor je: Google Chrome.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:43 schreef emokid het volgende:
Foo FightersToch knap dat je die nog 0 keer gescrobbeld heb met zo'n aantal verschillende muzikanten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Kan zo'n twee a drie albums van ze wel dromen inmiddels, geloof mij. Ik moest dat op mijn werk draaien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch knap dat je die nog 0 keer gescrobbeld heb met zo'n aantal verschillende muzikanten..
IE.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:11 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb wat spannends en nieuws voor je: Google Chrome.
Gemakkelijke en rustige lay-out (ook met veel thema's), veel add-ons, zoeken in de adresbalk zelf, Incognito modus (de websites die je hebt bezocht zijn niet te achterhalen A.K.A. porno modus)...quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef tim. het volgende:
Vanwaar die voorkeuren voor bepaalde browsers, trouwens? Waarin verschillen ze?
Bedankt, jouw lijstjes zijn ook altijd mooi! De voorspelbare dark trash ben je al lang ontstegen (nee, je lijstjes waren altijd al mooi hoor).quote:
... dark trash..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef tim. het volgende:
[..]
Bedankt, jouw lijstjes zijn ook altijd mooi! De voorspelbare dark trash ben je al lang ontstegen (nee, je lijstjes waren altijd al mooi hoor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |