Wil je een transcriptie?quote:Op zondag 9 september 2012 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deels gezien.
Maar gewoon antwoord geven mag ook hoor
Dank!quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wil je een transcriptie?
Dat hij zuur is en in het verleden leeft.
Rutte zei dat.quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
En wie zei dat? Rutte? Of iemand anders? Niet dat het uitmaakt, gewoon ter info.
Dat zal het geweest zijnquote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef heiden6 het volgende:
De twee campagnemedewerkers van Diederik Samsom waren erg fanatiek en hadden Theo Maassen uitgenodigd om te helpen met Rutte bashen.
Freek deed niet mee dusquote:Op zondag 9 september 2012 21:35 schreef thettes het volgende:
Iemand linkjes naar betreffende uitzendingen? Hele weekend onder een steen geleefd (nouja werk) en dit totaal gemist. Maar ben wel fan van theo en freek.
HRA strijk je niet op.quote:Op zondag 9 september 2012 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De rijkste 20 procent strijkt de helft van alle HRA op. Zie mijn signature.
En dat is het beste tegenargument dat je hebt????quote:
Nee, is geen tegenargument.quote:Op zondag 9 september 2012 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is het beste tegenargument dat je hebt????
Wat dan wel? Zeuren over een semantische kwestie?quote:
Jep, wou gewoon even het verschil tussen ontvangen en aftrekken vermelden.quote:Op zondag 9 september 2012 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat dan wel? Zeuren over een semantische kwestie?
Ik wist dus niet in welk programma het was en welke datum, daarnaast zat ik ten tijde van de post op mijn mobiel. Bedankt voor het niet antwoorden hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Freek deed niet mee dus![]()
En wat dacht je van uitzending gemist of 1voordeverkiezingen?
Ok, maar ik heb je toch "desondanks" geholpen, of niet dan?quote:Op zondag 9 september 2012 22:36 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik wist dus niet in welk programma het was en welke datum, daarnaast zat ik ten tijde van de post op mijn mobiel. Bedankt voor het niet antwoorden hoor.
van vrijdag dus?quote:Op zondag 9 september 2012 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, maar ik heb je toch "desondanks" geholpen, of niet dan?
Of is1voordeverkiezingen niet helpen dan??
bedanktquote:Op zondag 9 september 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, gisteren
http://www.1voordeverkiez(...)OtqbICFUdvfAodzVsA4Q
Geen probleem, graag gedaanquote:
Doen alsof je zonder staat kunt, is zowel naïef als gevaarlijk. We zullen het nooit eens worden. Gelukkig, zeg ik in dit geval.quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Doen alsof de staat noodzakelijk is extreem angstig.
Per saldo komt het daar wel op neer. Het is een belastingteruggave. De meeste mensen incasseren dat geld verspreid over het jaar. Ze ontvangen maandelijks een bedrag op hun bankrekening retour. In mijn geval zo'n 168 euro, in het geval van rijke villabewoners is dat 1.500 tot 2.000 euro of zelfs nog meer.quote:
Nee, het is een aftrekpost.quote:Op zondag 9 september 2012 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doen alsof je zonder staat kunt, is zowel naïef als gevaarlijk. We zullen het nooit eens worden. Gelukkig, zeg ik in dit geval.
[..]
Per saldo komt het daar wel op neer. Het is een belastingteruggave. De meeste mensen incasseren dat geld verspreid over het jaar. Ze ontvangen maandelijks een bedrag op hun bankrekening retour. In mijn geval zo'n 168 euro, in het geval van rijke villabewoners is dat 1.500 tot 2.000 euro of zelfs nog meer.
HRA strijk je wel degelijk op.
Fijn voor je. Per saldo komt het voor de meeste mensen neer op een riante maandelijkse teruggave. Als je dat werkelijk wenst te ontkennen, moet ik vaststellen dat je weinig realiteitsbesef hebt.quote:
Snap je niet wat een aftrekpost is?quote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn voor je. Per saldo komt het voor de meeste mensen neer op een riante maandelijkse teruggave. Als je dat werkelijk wenst te ontkennen, moet ik vaststellen dat je weinig realiteitsbesef hebt.
Snap jij niet wat "netto resultaat" is?quote:Op zondag 9 september 2012 23:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Snap je niet wat een aftrekpost is?
Ik heb zelf een hypotheek... moet ik nog meer zeggen? Ik weet niet of jij er ook eentje hebt, maar ik heb een jaarlijks belastingvoordeel. Ik krijg elk jaar geld terug van de belasting en dat ontvang ik vooruit al, namelijk elke maand. Contant op mijn bankrekening.quote:Op zondag 9 september 2012 23:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Snap je niet wat een aftrekpost is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |