Probeer het maar eens. André van Duin mag ook.quote:
Hij hield zich nog in. Theo liet de onderbroekenlol over aan de grote loser.quote:Op zondag 9 september 2012 01:31 schreef MakkieR het volgende:
Ik zat eigelijk te wachten op zo'n Necrofiel grap die hij destijds had gemaakt over Patricia Paay
VVD stemde je toch? zegt genoeg over je reactie...next...quote:Op zondag 9 september 2012 01:35 schreef Tweek het volgende:
Ik heb Theo's laatste show gezien en daar was die ook niet vriendelijk tegen over pvv stemers. De vraag is alleen moet ik een carabetier even serieus nemen als de premier van Nederland? Hebben ze daadwerkelijk de zelfde vrijheid om te reageren op dingen?
Ah top je bent niet in staat om een argument op te werpen in de discussie. Niemand kan je serieus nemen dus.quote:Op zondag 9 september 2012 01:39 schreef MakkieR het volgende:
[..]
VVD stemde je toch? zegt genoeg over je reactie...next...
In ze ?quote:Op zondag 9 september 2012 01:41 schreef Tweek het volgende:
Kom op Theo Maassen is de man die een camera kapot gooiden van een vrouw die een wedstrijd had gewonnen om dat ding te krijgen, maar niet in staat was om met zijn manager te kortsluiten dat er geen fotos gemaakt mochten worden. Bam 5000 euro kapot omdat hij het er niet mee eens was, bam de manier om inkomsten voor haar kapot, excuses? Nee nooit gemaakt hij stond in ze recht vond hij.
Briljant laten we mensen afschrijven op hun vermeende voorkeur! Wie deden dat nog meer?quote:Op zondag 9 september 2012 01:39 schreef MakkieR het volgende:
[..]
VVD stemde je toch? zegt genoeg over je reactie...next...
Ik kan best begrip opbrengen voor het feit dat mensen rechts zijn. Ik snap ook nog wel dat rechtse mensen graag een rechts kabinet vormen, zelfs als daar nauwelijks mandaat voor bestaat.quote:Op zondag 9 september 2012 01:43 schreef MrBaas het volgende:
Mark RutteAsjeblief zeg. Wat een kutpremier met zijn: "Rechts mag zijn vingers aflikken met dit regeerakkoord, links kan de ****** krijgen."
Forenzen tax wil de VVD weer van af volgens mij, maar belangrijker, leg even uit waarom dit: begin dit jaar een recessie; grotendeels door overheidsbeleid veroorzaakt en daarbij wat de PVDA had gedaan omdat te voorkomen?quote:Op zondag 9 september 2012 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan best begrip opbrengen voor het feit dat mensen rechts zijn. Ik snap ook nog wel dat rechtse mensen graag een rechts kabinet vormen, zelfs als daar nauwelijks mandaat voor bestaat.
Maar wat ik niet snap, is de definitie van "vingers aflikken".
We noteren:
• historisch laag consumentenvertrouwen
• te lage consumptieve bestedingen
• 110.000 extra werklozen, dus extra uitkeringen
• nauwelijks aangepakt begrotingstekort van 4,7 procent
• begin dit jaar een recessie; grotendeels door overheidsbeleid veroorzaakt
• aangekondigde lastenverzwaringen, zoals forenzentax en btw-verhoging
Ik weet niet waar rechtse mensen zoal hun vingers bij aflikken, maar ik lik mijn vingers toch echt bij heel andere zaken af...
Om er opportunistisch één puntje uit te pikken: de PvdA wilde júist weinig doen aan dat begrotingstekort, stond niet bepaald klaar om verantwoordelijkheid te nemen te bezuinigen. Met name wat rechtsere partijen wilden dit wel.quote:Op zondag 9 september 2012 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ten eerste is het U voor jou. Ten tweede is het een zwaktebod om een wedervraag te stellen als je geen antwoord hebt.quote:Op zondag 9 september 2012 01:46 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik maak een fout of jij, maar wat bedoel je?
We hadden hier een recessie, terwijl de economie in buurlanden voorzichtig herstel liet zien. De recessie had drie redenen. In volgorde van belangrijkheid:quote:Op zondag 9 september 2012 01:48 schreef Tweek het volgende:
Forenzen tax wil de VVD weer van af volgens mij, maar belangrijker, leg even uit waarom dit: begin dit jaar een recessie; grotendeels door overheidsbeleid veroorzaakt en daarbij wat de PVDA had gedaan omdat te voorkomen?
Je bent oud! Geweldig top prestatie! Hulp voor nodig gehad of ging het vanzelf? Ze of zijn, dat is alles wat je kon vinden, top!quote:Op zondag 9 september 2012 01:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten eerste is het U voor jou. Ten tweede is het een zwaktebod om een wedervraag te stellen als je geen antwoord hebt.
En dat is de reden dus dat 95% van de kinderen die in armoede opgroeide tegenwoordig niet meer in armoede leven?quote:Op zondag 9 september 2012 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hadden hier een recessie, terwijl de economie in buurlanden voorzichtig herstel liet zien. De recessie had drie redenen. In volgorde van belangrijkheid:
1: Verminderde consumptieve bestedingen
2: Lagere export
3: Lagere overheidsbestedingen
Reden 1 en 3 hangen direct samen met overheidsbeleid. In plaats van consumptie te stimuleren, werd consumptie verder ontmoedigd, o.a. via btw-verhoging. De PvdA kiest voor gerichte investeringen én voor hervormingen (net als D66; o.a. op de woningmarkt), in plaats van alleen draconisch te bezuinigen. Daar zit het grote verschil met de VVD.
Weer een lekker Puh antwoord.quote:Op zondag 9 september 2012 01:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je bent oud! Geweldig top prestatie! Hulp voor nodig gehad of ging het vanzelf? Ze of zijn, dat is alles wat je kon vinden, top!
Ja jij bent de gene die Puh zegt inhoudelijk heb je niet toegevoegd.quote:Op zondag 9 september 2012 01:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer een lekker Puh antwoord.
De grote Tong gaat slapen.
Jouw grote nachtmerrie.
Zonder mij had je niet kunnen reageren in een lekker Puh topic.quote:Op zondag 9 september 2012 01:59 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja jij bent de gene die Puh zegt inhoudelijk heb je niet toegevoegd.
Over het algemeen is de welvaart in Nederland de afgelopen 50-60 jaar flink toegenomen. Maar er groeien nog steeds kinderen in armoede op. Terwijl rijke villabezitters maandelijks 1.500 - 2.000 aan hypotheekrenteaftrek ontvangen.quote:Op zondag 9 september 2012 01:56 schreef Tweek het volgende:
[..]
En dat is de reden dus dat 95% van de kinderen die in armoede opgroeide tegenwoordig niet meer in armoede leven?
Dit blijven we delenquote:Op zondag 9 september 2012 01:59 schreef Tweek het volgende:
Paar jaar geleden vond je me nog leuk toen ik social distortion en the clash draaiden
En hoeveel villa bezitters hebben we het over? En hoeveel gaat dat als verschil maken op de totale balans? En dan over armoede hoeveel kinderen hebben we het dan over, en hoeveel ouders die beter zouden moeten weten en als mens keihard werken om hun kinderen de kans te geven die zij niet haden?quote:Op zondag 9 september 2012 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over het algemeen is de welvaart in Nederland de afgelopen 50-60 jaar flink toegenomen. Maar er groeien nog steeds kinderen in armoede op. Terwijl rijke villabezitters maandelijks 1.500 - 2.000 aan hypotheekrenteaftrek ontvangen.
Was de reden dat je vroeg hoe jong ik was.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 02:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Was de reden dat je vroeg hoe jong ik was.
De rijkste 20 procent strijkt de helft van alle HRA op. Zie mijn signature.quote:Op zondag 9 september 2012 02:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
En hoeveel villa bezitters hebben we het over? En hoeveel gaat dat als verschil maken op de totale balans? En dan over armoede hoeveel kinderen hebben we het dan over, en hoeveel ouders die beter zouden moeten weten en als mens keihard werken om hun kinderen de kans te geven die zij niet haden?
Ja ik heb je vorige topic gezien. Het plaatje waar je toen me kwam, kwam erop neer dat de rijken er minder gekort werden op hun belastingen dan de armen. Voor de mensen met een lager inkomen was het dus belangrijker.quote:Op zondag 9 september 2012 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De rijkste 20 procent strijkt de helft van alle HRA op. Zie mijn signature.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MrBaas op 09-09-2012 11:35:45 ]
Maar de arrogantie van Rutte is stuitend.quote:Op zondag 9 september 2012 01:43 schreef MrBaas het volgende:
Mark RutteAsjeblief zeg. Wat een kutpremier met zijn: "Rechts mag zijn vingers aflikken met dit regeerakkoord, links kan de ****** krijgen."
Waar jij aan likt is niet relevant. Wat wel relevant is is dat de crisis dateert van begin deze eeuw. Die crisis is zowel aan deze kant als aan de andere kant van de oceaan bestreden met gratis geld. Dat heeft een tijdje voor nepwelvaart gezorgd. Nu het gratis geld is uitgewerkt is de overheid schuld met schuld aan het bestrijden omdat stemgerechtigden als jij hun verworven rechten niet willen opgeven.quote:Op zondag 9 september 2012 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan best begrip opbrengen voor het feit dat mensen rechts zijn. Ik snap ook nog wel dat rechtse mensen graag een rechts kabinet vormen, zelfs als daar nauwelijks mandaat voor bestaat.
Maar wat ik niet snap, is de definitie van "vingers aflikken".
We noteren:
• historisch laag consumentenvertrouwen
• te lage consumptieve bestedingen
• 110.000 extra werklozen, dus extra uitkeringen
• begin dit jaar een recessie; grotendeels door overheidsbeleid veroorzaakt
• aangekondigde lastenverzwaringen, zoals forenzentax en btw-verhoging
Ik weet niet waar rechtse mensen zoal hun vingers bij aflikken, maar ik lik mijn vingers toch echt bij heel andere zaken af...
De rijkste 20% betaalt ook de meeste belastingen. Zet dat maar eens in je signature gij afgunstige. Feit: Maximaal 70 procent van de totale inkomstenbelasting wordt betaald door de 10 procent hoogste inkomens –quote:Op zondag 9 september 2012 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De rijkste 20 procent strijkt de helft van alle HRA op. Zie mijn signature.
Rutte kan met een satanische lach weer een maatregel verkondigen waardoor de allerarmsten van Nederland verder de prut in worden geholpen. De overheidsterreur van zijn kabinet werd godzijdank gestopt dankzij het Lente-akkoord.quote:Op zondag 9 september 2012 01:43 schreef MrBaas het volgende:
Dit is op geen enkele manier antwoord op mijn vraag. Wat vinden rechtse mensen zo leuk aan het lijstje dat ik opsomde?quote:Op zondag 9 september 2012 07:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waar jij aan likt is niet relevant. Wat wel relevant is is dat de crisis dateert van begin deze eeuw. Die crisis is zowel aan deze kant als aan de andere kant van de oceaan bestreden met gratis geld. Dat heeft een tijdje voor nepwelvaart gezorgd. Nu het gratis geld is uitgewerkt is de overheid schuld met schuld aan het bestrijden omdat stemgerechtigden als jij hun verworven rechten niet willen opgeven.
Het optimisme van Rutte is een domheid die hem aangerekend kan worden. Hij had gewoon eerlijk moeten zeggen dat alle Nederlanders het de komende jaren moeilijk gaan krijgen omdat we een speelbal zijn van de internationale economische situatie... Hij had eerlijk moeten zeggen dat het niveau van onze verzorgingsstaat niet te handhaven is.
Om de economie aan te jagen moeten belastingen worden verlaagd i.p.v. verhoogd.
Ten eerste: in crisistijd wat meer vragen van de rijksten is wat anders dan afgunstig zijn. Ik vind dat een normale gang van zaken; zo hoort het ook te zijn!quote:Op zondag 9 september 2012 07:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De rijkste 20% betaalt ook de meeste belastingen. Zet dat maar eens in je signature gij afgunstige. Feit: Maximaal 70 procent van de totale inkomstenbelasting wordt betaald door de 10 procent hoogste inkomens –
[ afbeelding ]
Als je naar bovenstaand plaatje kijkt kun je direct concluderen wie er het meest geraakt gaan worden door de BTW verhoging en de belaste vergoeding woon-werkverkeer. Juist de 10% laagste inkomens. Maak je daar eens druk om. Verlaging van BTW en accijnzen zorgt direct voor meer koopkracht bij de laagste inkomens.
Ik ben Libertarisch en dat is niet links en niet rechts. Ik ben voor eerlijk. Herverdelen valt daar niet onder. Hoge indirecte belastingen nog minder.quote:Op zondag 9 september 2012 13:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ten eerste: in crisistijd wat meer vragen van de rijksten is wat anders dan afgunstig zijn. Ik vind dat een normale gang van zaken; zo hoort het ook te zijn!
Voor de goede orde: ik ben fel tegen de BTW-verhoging en tegen een forenzentax. De PvdA is daar ook tegen, precies om de reden die jij noemt. Ik snap dan ook niet dat je het aan de ene kant voor rechts opneemt en aan de andere kant voor links.
Je bent kennelijk zo naïef om te denken dat er nu forse lastenverlagingen voor de allerrijksten mogelijk zijn, terwijl je tegelijkertijd de laagste inkomensgroepen ontziet. En omgekeerd kennelijk ook.
Ik kan niet anders concluderen dan dat je in sprookjes gelooft.
Niet willen herverdelen is (extreem) rechts. Doen alsof belastingen onnodig zijn, is extreem naïef.quote:Op zondag 9 september 2012 14:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben Libertarisch en dat is niet links en niet rechts. Ik ben voor eerlijk. Herverdelen valt daar niet onder. Hoge indirecte belastingen nog minder.
Doen alsof de staat noodzakelijk is extreem angstig.quote:Op zondag 9 september 2012 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet willen herverdelen is (extreem) rechts. Doen alsof belastingen onnodig zijn, is extreem naïef.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:19 schreef heiden6 het volgende:
Mooi die opmerkingingen over die vervelende dwaas van een Freek de Jonge.
Last van je korte termijn geheugen, of heb je de uitzending niet gezien?quote:
Deels gezien.quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Last van je korte termijn geheugen, of heb je de uitzending niet gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |