quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand gund haar dat.
gunt met een d, omdat het kan.
Goede redding manquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Spreek voor je zelf
Niemand zit te wachten op een salto van Patty. Niemand gund haar dat.
gunt met een d, omdat het kan.
Kwaliteitstv jwtzquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:21 schreef gianni61 het volgende:
er blijven maar nieuwe kijkers bijkomen hier
Zonder topic keek er niemand hier denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:21 schreef gianni61 het volgende:
er blijven maar nieuwe kijkers bijkomen hier
Ik iig nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder topic keek er niemand hier denk ik
nee, ik wil repo men kijken, maar ik vind het hier wel gezelligquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vorige keer ook al niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:23 schreef June. het volgende:
En hij durft niet een een strak broekje
click clack.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Broer van Ralf, je zal het maar zijn.
Ik kijk ondanks het topicquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde DWHN kijken, maar ik bleef hangenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik wil repo men kijken, maar ik vind het hier wel gezellig
repo men is nu toch reclamequote:Op zaterdag 8 september 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde DWHN kijken, maar ik bleef hangen
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Doet mee met de bommetjes, was bij shownieuws.
zal wel moeten als er nog een jumpoff komtquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:26 schreef ChatGirl het volgende:
Dit gaat weer een half uur uitlopen he?
Dat klopt toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:26 schreef kwiwi het volgende:
nou die Tess kan goed rekenen zeg 3x8... "volgens mij is het gemiddeld een 8"
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:26 schreef kwiwi het volgende:
nou die Tess kan goed rekenen zeg 3x8... "volgens mij is het gemiddeld een 8"
Komt door de wildcardquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:26 schreef ChatGirl het volgende:
Dit gaat weer een half uur uitlopen he?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:28 schreef D. het volgende:
Bij iedereen die 'adje' sms't zouden ze de telefoon af moeten sluiten
gelukkig had ik gezaptquote:
Niet dan? Typisch SBS he? de show die je niet mag missenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Deze totaal misplaatste voice-over, alsof de wk finale gespeeld gaat worden.
SBS is overbelastquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Wat een spanning... ik houd het niet meer. En weer geluid weg
Het zal vast goed verdienenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
Dat gebrabbel van Tess. Ik kan me niet voorstellen dat ze op haar gemak is in deze show
Gevalletje eendagsvlieg, hoop ik.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
Dat gebrabbel van Tess. Ik kan me niet voorstellen dat ze op haar gemak is in deze show
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd hoger dan mensen die ook maar iets positiefs over Adje zeggen
Stiekem hoop ik het ook, maar ik gok dat ze wel blijft. De oudjes gaan nu een beetje verdwijnen en zij is jong en ziet er goed uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gevalletje eendagsvlieg, hoop ik.
Inderdaad, gewoon 3 verschillende oefeningen ofzo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:48 schreef snellejelle het volgende:
Waarom doen ze niet de hele show in dit tempo?
En dan? Een kwaliteitsprogramma uitzenden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:48 schreef snellejelle het volgende:
Waarom doen ze niet de hele show in dit tempo?
30 deelnemers per showquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan? Een kwaliteitsprogramma uitzenden?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:49 schreef Ties02 het volgende:
goed programma eigenlijk, ik kijk het voor het eerst
Ik kijk voor het laatst. Iedere week opnieuwquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:49 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:49 schreef Ties02 het volgende:
Topshowquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:49 schreef Ties02 het volgende:
Heb je wel de gordijnen dichtquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:49 schreef Ties02 het volgende:
maar als ze gaan wegen...quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:51 schreef Bastiefcg het volgende:
als ze gaan afwegen valt patty af.
Jodi Bernalquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:52 schreef snellejelle het volgende:
Wie is er volgende week bij in Eindhoven??
Wel verleidelijk om af te reizen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:52 schreef snellejelle het volgende:
Wie is er volgende week bij in Eindhoven??
Volgend seizoen (geheid dat er die een komt) gaan ze het uitsmeren tot een 16-weken-durend programma en dan kijkt er geen hond meer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
Wat zal SBS balen dat ze hier maar 4 afleveringen van hebben
Eindelijk iets dat goed scoort
Je had natuurlijk ook Beat the Best kunnen kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dit de enige juiste naam voor het programma moeten zijn.
Als het goed is kun je (nu) terugkijken op SBS6-gemist.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:42 schreef mirannie het volgende:
Compleet gemist, wanneer wordt aankomende week de herhaling uitgezonden?
quote:8 september 2012
1
JOURNAAL 20 UUR
1.551.000
2
STERREN SPRINGEN
1.432.000
3
HART VAN NEDERLAND
1.024.000
4
KOEFNOEN
1.006.000
5
1 VOOR DE VERKIEZINGEN
977.000
Whehe, ik denk het ook, gelijk heeft iequote:Op zondag 9 september 2012 09:14 schreef Cee het volgende:
![]()
Geer zal vast wel weer in z'n ochtendjas aan de bubbels zitten voor de derde week op een rij.
Hoe bedoel je? Dat er nog relatief veel mensen naar die gebbende ouwe besjes kijken of dat er juist weinig naar kijken omdat IHVH er niet achteraan staat?quote:Op zondag 9 september 2012 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
8
GOLDEN GIRLS
769.000
Komt dat niet ook omdat er niks achteraan geprogrammeerd staat? Dat mensen hem uit gewoonte al klaar hebben (Gek op Jack?) om daarna Ik Hou Van Holland te gaan kijken?
Weinigquote:Op zondag 9 september 2012 09:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat er nog relatief veel mensen naar die gebbende ouwe besjes kijken of dat er juist weinig naar kijken omdat IHVH er niet achteraan staat?
Sterren Springen best bekeken show op zaterdagquote:Op zondag 9 september 2012 09:36 schreef Bayswater het volgende:
De zaterdagavond is echt een ramp op televisiegebied, volgens mij zit de horeca achter de programmering.
quote:
Liza vreest de mannenquote:
quote:Quintis waagt de sprong
Quintis Ristie mag dan wel een grote mond hebben als commentator bij Sterren Springen, hoe staat hij er bij als de grote man zelf aan de beurt is? Gerard Joling daagde hem in de tweede aflevering dan ook uit en de Badmeester is de beroerdste niet. Riemen vast dus, want zaterdag tijdens de Grande Finale waagt Quintis zelf de sprong in het diepe. Wat zal het worden: een bommetje vanaf de driemeterplank of een ingewikkelde sprong met hoge moeilijkheidsgraad? Hij is in ieder geval al volop in training.
quote:'Patty Brard en Daphne Jongejans in de clinch'
Sterren Springen op Zaterdag-deelneemster Patty Brard zou volgens betrokkenen vakkundig zijn geloosd nadat ze daags voor de halve finale van vorige week hooglopende bonje kreeg met Daphne Jongejans…
„Geheel tegen alle adviezen in was deelneemster Kimberley Klaver aangeraden een achterwaartse salto te proberen en juist dát leverde Kimberley een gebroken neus op”, klapt een ingewijde uit de school. „Achterwaarts van de duikplank is voor profs al heel wat. Toen Patty na het ongeluk daarover in niet mis te verstane bewoordingen haar zegje deed, werd dat een hele toestand. Daphne was er natuurlijk niet van gediend zo aan te worden gesproken door een van de deelneemsters."
Erg is ook dat de ruzie, waarbij werkelijk fel van leer werd getrokken door beide dames, Patty zelfs haar finaleplek zou hebben gekost! „Ik heb begrepen dat Patty – als het publiek het alleen voor het zeggen had – ruimschoots door zou moeten zijn gegaan naar het slotspektakel van morgenavond. Maar de jury oordeelde bewust anders, zette al de eigen macht in en liet haar samen met Adje sneuvelen.”
„Onzin!” reageert Daphne vanuit haar woonplaats Atlanta in de VS. „Ik heb geen flauw idee hoe dit verhaal in de wereld is gekomen. Het is te belachelijk voor woorden en raakt kant noch wal.
Patty zelf zwijgt over het incident. „Het is een schitterend familieprogramma en ik vind het alleen maar jammer dat ik mijn steentje niet meer kan bijdragen. Verder zeg ik niks.”
Jody nietquote:
quote:Jody Bernal gewond tijdens Sterren springen
Jody Bernal zal zaterdagavond niet te zien zijn in de finale van Sterren Springen op Zaterdag. De zanger maakte donderdag tijdens de training een salto en kwam verkeerd terecht.
"Tijdens de salto kwam ik met mijn oor verkeerd op het water terecht", vertelt Jody aan De Telegraaf.
Jody die enorm had uitgekeken naar de finale van Sterren Springen, dacht eerst dat het allemaal wel meeviel. "Ik dacht eerst dat ik slecht hoorde door het water dat in mijn oor zat. Meestal valt dat er 's avonds dan wel uit."
Toen de zanger vanochtend wakker werd had hij nog steeds veel last en bracht hij een bezoekje aan de dokter. Daar kreeg hij het slechte nieuws te horen: "Er zit een gat in mijn trommelvlies en ik mag absoluut niet meer in het water."
Jody is er kapot van. "Ik zit al de hele ochtend te balen. Dit is zwaar klote."
Dat schoonspringen geen veilige sport is, blijkt wel weer. Jody is de zesde gewonde bij het SBS-programma. Eerder raakten onder andere Kimberley Klaver en Patty Brard tijdens trainingen gewond.
Er zijn nog wel wat "sterren" die ik graag plat op hun buik wil zien vallenquote:Gefluister over vervolg op Sterren Springen
Het zou zomaar kunnen dat het veel bekeken vierdelige tv-evenement Sterren Springen op Zaterdag van Gerard Joling een vervolg krijgt op SBS 6. Dat vertelt zijn co-host Tess Milne vrijdag in Metro. De hoge kijkcijfers maken een vervolg waarschijnlijk. “Het wordt wel gefluisterd. Maar ik weet ook dat in de televisiewereld geldt: het is pas zeker als je er echt staat. Ik hoop het in ieder geval wel. Het lijkt mij waanzinnig om nog een seizoen te maken samen met Gerard“, zo laat ze weten.
Vier afleveringen is weinig voor een groots opgezette zaterdagavondshow. “Ja en nee. Het is jammer dat het voorbij is, maar het houdt de spanning er wel in. Een sprong duurt vrij kort en je wilt wel dat er een spanningsboog in blijft zitten dus het is logisch dat er maar vier afleveringen zijn.”
Door het grote succes van Sterren Springen is Milne plotseling een bekendheid. “Ik word misschien iets meer aangesproken. En ik heb al in een vroeg stadium geleerd dat je jezelf nooit moet googlen. Ik merk vanzelf wel wat mensen van me vinden en of ik nog meer programma’s mag presenteren.”
Milne geniet er in elk geval van. Zelfs toen het geluid afgelopen week wegviel tijdens de uitslag. “Nee, dat vind ik het allerleukste moment. Mijn bazen en de regisseurs stressen zich waarschijnlijk helemaal dood, maar ik vind het heerlijk. Dat is live televisie. Het kan mis gaan. Op een zieke manier hou ik wel van dat soort momenten.”
Sterren Springen op Zaterdag beleeft zaterdag zijn finale op SBS 6.
Bron
Zanger Rinus, die Herman uit Idols, Johan Vlemminx, Hero Brinkman, de Saunders-clan, Hans Kraay Jr., René Froger...quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn vast nog genoeg tweederangs BN'ers te vinden die zich daarvoor willen lenen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |