quote:
quote:
39.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:16 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat spelers toch liever die enorme hitte hebben dan dit gedoe
Ja, zeker, een vijfde st zou toch wel leuk zijn geweest. Nja, dan ook de volgende partij nog maar kijken. Wel in mijn slaapkamer want dan kunnen mijn jongens gaan slapen.quote:
Die bandana doet het hem hè.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:42 schreef Rosario het volgende:
Ferrer ziet er al beter uit dan Del Potro.
Anticiperen als de beste! Heel veel feeling.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:45 schreef Rosario het volgende:
[..]
Speelstijl werkt veel beter dan die van Delpo. Aan het net is die gast sowieso koning.
Ik zou niet meer bijkomen als Ferrer dan wint.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:45 schreef Marcoss het volgende:
Ferrer-Murray.. dat zou toch een hele onverwachte finale zijn..
Je had van tevoren ook een handicap kunnen pakken hoor..quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef detennismaster het volgende:
Ik hoop dat Ferrer de eerste set pakt, dan gaat er 10 euro op Djoko.
Nee, want ik had nooit gedacht dat Ferrer een set zou pakken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je had van tevoren ook een handicap kunnen pakken hoor..
Daar heeft hij het ook over..dan had je voor de wedstrijd bijvoorbeeld een djoko hcp of Under 34.5 games ofzo kunnen spelen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, want ik had nooit gedacht dat Ferrer een set zou pakken.
Edit: nog steeds niet eigenlijk.
Die odds vond ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heeft hij het ook over..dan had je voor de wedstrijd bijvoorbeeld een djoko hcp of Under 34.5 games ofzo kunnen spelen.
Volgens mij heb jij geld op deze partij staan.quote:
Ja, die wind is gunstig voor onze Ferrer. Maar zijn speelstijl is ook niet goed voor Djoko. Hij staat ook 'maar' 5-2 voor in onderlinge ontmoetingen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:04 schreef Szura het volgende:
Ik zeg het nog steeds, Ferrer gaat winnen
twitter:BenRothenberg twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 23:02:07Djokovic complaining to Carlos Bernardes about the wind, saying they shouldn't have to play. Bernardes says first match was worse. #usopen reageer retweet
Echt hequote:Op zaterdag 8 september 2012 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
Lekker moment voor raclame Eurosport
Jup. Hoofdscheidsrechters kwamen en riepen beide spelers naar het net.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Hoorde ik nu dat ze overleg gaan hebben (vlak voor de reclame erin knalde)?
Niet echt. Dit zat er aan te komen. Het is niet iets onverwachts.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:17 schreef detennismaster het volgende:
Ferrer is nu ook wel in z'n poeper genaaid
Goede vraag..Valt niet te combineren dit jaar tenzij ze het over een paar weken nog doen, maar dat kan ik me toch niet voorstellen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe zit het trouwens met het rolstoeltoernooi? Is dat niet in een Olympisch jaar ofzo?
Ik bedoel meer dat hij nu sws gaat verliezenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet echt. Dit zat er aan te komen. Het is niet iets onverwachts.
neequote:Op zaterdag 8 september 2012 23:04 schreef Szura het volgende:
Ik zeg het nog steeds, Ferrer gaat winnen
Ik help het je hopen!quote:Op zondag 9 september 2012 01:42 schreef Rosario het volgende:
Nou nou.. Wind nivelleert weliswaar maar Djoko werd toch ook goed ontregeld door Ferrer hoor.. Nu heeft die dekselse Valenciaan ook nog een dag extra rust en begint hij spontaan uitstekend te serveren. En staat hij weldra een set voor.
Kansen te over voor Ferrer, zou ik zeggen.
quote:Op zondag 9 september 2012 08:36 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of jullie het hadden gehoord, maar de umpire bij Ferrer Djokovic heeft van de week opgesloten gezeten op de badkamer van zijn hotelkamer. Maar na een paar uur hebben mensen gelukkig alarm geslagen en is hij uit zijn bernardus positie bevrijd.
tsja, kwam niet heel arrogant over maar had ook niet gehoevenquote:Op zondag 9 september 2012 11:31 schreef detennismaster het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)terview-Berdych.aspx
Op een gegeven moment gaat iemands mobiel af, zegt Berdych zo heel arrogant: "Done?"
Gewonnen set hoeft niets te zeggen.. Djoko komt altijd terug.quote:Op zondag 9 september 2012 01:42 schreef Rosario het volgende:
Nou nou.. Wind nivelleert weliswaar maar Djoko werd toch ook goed ontregeld door Ferrer hoor.. Nu heeft die dekselse Valenciaan ook nog een dag extra rust en begint hij spontaan uitstekend te serveren. En staat hij weldra een set voor.
Kansen te over voor Ferrer, zou ik zeggen.
Uiteraard, met die wind ging het Ferrer beter af. Maar hij is één van de snelste en meest fitte spelers die er rondlopen, en heeft donderdag nog een vijfsetter gespeeld. Dan is het ook fijn dat hij nog wat rust heeft.quote:Op zondag 9 september 2012 14:24 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Gewonnen set hoeft niets te zeggen.. Djoko komt altijd terug.
De onderbreking gaat voor Djoko juist goed uitkomen. Die Ferrer was niet voor niets pissed.
Ferrer is ook wel een beetje een topper natuurlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 15:15 schreef Tim86 het volgende:
Hoe vaak overkomt het een topper niet dat hij geen bal raakt en dat je echt gaat twijfelen aan zijn kansen, waarna hij alsnog simpel wint..kijk Murray tegen Cilic en zo zijn er nog veel voorbeelden..Zie vooralsnog geen reden om aan Djoko te twijfelen eigenlijk.
Zou vijf uur moeten zijn, en dan om kwart over echt spelen. Eurosports programmering is echter in de war geschud door de verplaatsing.quote:Op zondag 9 september 2012 16:49 schreef Thomas-sama het volgende:
Hoe laat wordt de wedstrijd hervat?
Supersaturday....quote:Op zondag 9 september 2012 17:48 schreef Tim86 het volgende:
Damn, wordt dit al de vijfde maandagfinale op rij joh..wist wel dat we er nu een paar op rij hadden, maar vijf
twitter:marcellamesker twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 21:01:49het is de laatste super saterday in de historie van de us open, volgend jaar dag rust voor mannen en vrouwen tussen HF en finale, eindelijk reageer retweet
Tegen Ferrer is het ook moeilijk om je moment te kiezen...brengt alles zo goed en diep terug steeds..quote:Op zondag 9 september 2012 18:22 schreef Rosario het volgende:
Die Djoko is echt ongeduldig. Maakt echt een hoop totaal onnodige fouten.
Rustig hier jaquote:Op zondag 9 september 2012 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Bijna iedereen aan de bbq. Groot gelijk.
hij rookt toch niet echtquote:Op zondag 9 september 2012 19:02 schreef Salamando het volgende:
Dubbele break, einde oefening denk ik zo. Kan Ferrer straks weer een sigaret opsteken.
Jawel.quote:
Hij schijnt heel veel te rokenquote:
quote:
niet te geloven ditquote:Op zondag 9 september 2012 19:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij schijnt heel veel te roken.
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn er genoeg die roken hoor. Grosjean rookte, Kournikova, Henman...Youzhny rookt/rookte en bij Ferrer is het ook gewoon algemeen bekend.
Verder ook nog Safin en Agassi geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. Er is natuurlijk ook nog wel een groot verschil tussen echt roken en een handjevol sigaretten in de week.
Djoko is ook gewoon echt goed hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
Wat het afgelopen half uur zie van Ferrer vind ik echt een blamage - pardon my French.
Lijkt mij ook een schitterend gezicht.quote:Op zondag 9 september 2012 19:09 schreef Salamando het volgende:
Ik wil hem tijdens de wissel er gewoon een zien opsteken.
Denk je dat hij morgen de finale wint?quote:
Jaquote:Op zondag 9 september 2012 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat hij morgen de finale wint?
Morgen om 22:00 dacht ik dat ik gelezen had.quote:Op zondag 9 september 2012 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
De damesfinale is vanavond om 22.30 uur NL tijd en de herenfinale morgen om 20.00 uur NL tijd?
Karsten Braasch schijnt dat weleens gedaan te hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een schitterend gezicht.En bijvoorbeeld Federer die gewoon rookt tijdens de rally als hij iemand staat te vegen.
Dacht ik ook tot ik deze post las:quote:Op zondag 9 september 2012 19:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Morgen om 22:00 dacht ik dat ik gelezen had.
quote:Op zondag 9 september 2012 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
Maar om 20.00 morgen de finale dus, dat is wel gunstig.
Ik zocht het op Google en toen vond ik een foto waarop hij een smoking aanhad.quote:Op zondag 9 september 2012 19:14 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een foto zien dat ferrer een sigaret rookt
he verdommequote:Op zondag 9 september 2012 19:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Morgen om 22:00 dacht ik dat ik gelezen had.
ik heb het gevoel dat murrie gaat winnenquote:Op zondag 9 september 2012 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat hij morgen de finale wint?
Hier heb je een Jennifer Capriati ter compensatie.quote:Op zondag 9 september 2012 19:14 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een foto zien dat ferrer een sigaret rookt
quote:Op zondag 9 september 2012 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier heb je een Jennifer Capriati ter compensatie.
[ http://img15.imageshack.us/img15/6052/jennifercapriatida9.jpg (copy/paste deze link) ]
En een Kournikova
[ http://img16.imageshack.us/img16/6284/smokinganna10010iw.jpg (copy/paste deze link) ]
edit: kut imageshack, dan maar klikken
te matig weerquote:Op zondag 9 september 2012 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zocht het op Google en toen vond ik een foto waarop hij een smoking aanhad.
Oeps.quote:
Ik heb een foto gevonden voor jequote:
ik wil goeie grappen horenquote:
Nu weer 22.00 uur. Stond net in beeld.quote:Op zondag 9 september 2012 19:24 schreef Salamando het volgende:
Volgens het commentaar morgen 22:00 inderdaad FF.
quote:Op zondag 9 september 2012 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb een foto gevonden voor je
[ afbeelding ]
Ik snap er geen hol meer vanquote:Op zondag 9 september 2012 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nu weer 22.00 uur. Stond net in beeld.
Als hij ook maar half zo goed is als de semi op de Olympics dan wordt het echt genieten hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind een finale Smurrie-Djokobitch helemaal niet interessant. Ik ga maar wat anders doen denk ik,
ma 22:00 is de mannenfinale (Nederlandse tijd)quote:Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand uitsluitsel geven over de begintdij van morgen? Op de officiële site kom ik nog geen OOP voor morgen tegen.
Oké, maar wat is je bron?quote:Op zondag 9 september 2012 21:07 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
ma 22:00 is de mannenfinale (Nederlandse tijd)
quote:Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand uitsluitsel geven over de begintdij van morgen? Op de officiële site kom ik nog geen OOP voor morgen tegen.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:07 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
ma 22:00 is de mannenfinale (Nederlandse tijd)
quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 21:09 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Werd op Eurosport aangegeven na de partij.
Heden om 22.30 uur NL tijd.quote:
In de iPad app staat de oop er alquote:
Bedankt, nu ook gewoon op de site.quote:
Nou, 10 uur 's ochtends Nederlandse tijd is toch prima?quote:Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
In de app staat nu dat de mannenfinale morgen om 04.00 AM is.
Komt weer terugquote:
Dat sowiesoquote:
Inschattingsfout van Azarenka?quote:Op zondag 9 september 2012 23:05 schreef Eppie_NL het volgende:
WOW die lob.
Alleen jammer dat Serena hem maakt.
Het blijft een leipo.quote:Op zondag 9 september 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Serena alweer klaar om een lijnrechter neer te hoeken
Zeker.quote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef Hazzard het volgende:
Ongelofelijk pauperwijf is die Serena ook met die blikjes weer richting die lijnrechter
Dat is eerder een feit dan een gevoel denk ik. Dat blijkt eigenlijk iedere keer wel. Alleen op gravel niet.quote:Op zondag 9 september 2012 23:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat als Serena haar niveau haalt ze van iedereen op de tour wint. Als ze wat minder speelt en de tegenstander heeft een goede dag, dan wordt het pas spannend.
Ja klopt. Maar Serena is een raar mens. Ze heeft onlangs toch gezegd dat ze helemaal niet van tennis houdt? Dan hoor je hier eigenlijk niet te spelen, vind ik. Maar ja, als ze zó goed is.quote:Op zondag 9 september 2012 23:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat als Serena haar niveau haalt ze van iedereen op de tour wint. Als ze wat minder speelt en de tegenstander heeft een goede dag, dan wordt het pas spannend.
Kan nooit zo erg zijn als de NOS stream soms was, die liep gewoon een Federer love hold achter...quote:Op zondag 9 september 2012 23:57 schreef Tim86 het volgende:
Blijft echt bizar hoe veel Eurosport achterloopt op de Slamtracker
Een stream, da's niet zo gek. Dit is gewoon tv.quote:Op zondag 9 september 2012 23:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kan nooit zo erg zijn als de NOS stream soms was, die liep gewoon een Federer love hold achter...
4-1 Azarenka.
Ik kijk altijd via streams, NOS heeft/had de meest vertraagde streams ooit.quote:Op maandag 10 september 2012 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een stream, da's niet zo gek. Dit is gewoon tv.
Dan zoek je een betere. Studio Voetbal was trouwens net maar een seconde of 5 achter op de tv.quote:Op maandag 10 september 2012 00:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd via streams, NOS heeft/had de meest vertraagde streams ooit.
Ik vind het ook niet zo'n probleem, maar wel grappig dat de officiële stream de sloomste stream ooit was. Was op die GS wel de best lopende, dus dan moet het maar.quote:Op maandag 10 september 2012 00:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zoek je een betere. Studio Voetbal was trouwens net maar een seconde of 5 achter op de tv.
Ja. Ze denkt als Fed stoer kan doen met Gwen Stefani en Gavin Rossdale..quote:
Neequote:Op maandag 10 september 2012 00:42 schreef Rosario het volgende:
Azarenkaatje, hold alsjeblieft, en stop de hegemonie van die biatch. Het was leuk op Wimbledon, het was leuk op de OS, maar het is wel eens mooi geweest.
Is goed, kratje pils!quote:Op maandag 10 september 2012 00:51 schreef TheArt het volgende:
Wedden, die levert gewoon haar service weer in hoor.
Net zei je nog, 'wedden'?quote:Op maandag 10 september 2012 00:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het blijft vrouwentennis, daar wed ik nooit wat op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |