quote:
quote:
39.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:16 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat spelers toch liever die enorme hitte hebben dan dit gedoe
Ja, zeker, een vijfde st zou toch wel leuk zijn geweest. Nja, dan ook de volgende partij nog maar kijken. Wel in mijn slaapkamer want dan kunnen mijn jongens gaan slapen.quote:
Die bandana doet het hem hè.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:42 schreef Rosario het volgende:
Ferrer ziet er al beter uit dan Del Potro.
Anticiperen als de beste! Heel veel feeling.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:45 schreef Rosario het volgende:
[..]
Speelstijl werkt veel beter dan die van Delpo. Aan het net is die gast sowieso koning.
Ik zou niet meer bijkomen als Ferrer dan wint.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:45 schreef Marcoss het volgende:
Ferrer-Murray.. dat zou toch een hele onverwachte finale zijn..
Je had van tevoren ook een handicap kunnen pakken hoor..quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef detennismaster het volgende:
Ik hoop dat Ferrer de eerste set pakt, dan gaat er 10 euro op Djoko.
Nee, want ik had nooit gedacht dat Ferrer een set zou pakken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je had van tevoren ook een handicap kunnen pakken hoor..
Daar heeft hij het ook over..dan had je voor de wedstrijd bijvoorbeeld een djoko hcp of Under 34.5 games ofzo kunnen spelen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, want ik had nooit gedacht dat Ferrer een set zou pakken.
Edit: nog steeds niet eigenlijk.
Die odds vond ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heeft hij het ook over..dan had je voor de wedstrijd bijvoorbeeld een djoko hcp of Under 34.5 games ofzo kunnen spelen.
Volgens mij heb jij geld op deze partij staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |