oke bedankt. dat doe ik nu vaak ook al ik bijv bij een ami een nieuwe kleur moet aanhechten, maar omdat je daar vaak met vaste werkt zit dat wat strakker en wist ik niet zeker of dat met stokjes ook zou werken. (en ook omdat ik nu een rij omhoof moet zeg maar....3losse haken enzo, snappie?)quote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef Angelof9 het volgende:
Wat ik doe: bij het laatste stokje in de oude kleur, draad om de haak, insteken doorhalen, draad om de haak, doorhalen door 2 lussen, dan de NIEUWE kleur om de haak en die doorhalen door de laatste 2 lussen. Dan gewoon verder en later de losse draden wegsteken.
Yup yup en het is ook wel wat losser, dus als je de draadjes wegsteekt moet je ze eerste even aantrekken zodat het weer netjes strak is.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
oke bedankt. dat doe ik nu vaak ook al ik bijv bij een ami een nieuwe kleur moet aanhechten, maar omdat je daar vaak met vaste werkt zit dat wat strakker en wist ik niet zeker of dat met stokjes ook zou werken. (en ook omdat ik nu een rij omhoof moet zeg maar....3losse haken enzo, snappie?)
Oh nee!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef Oeroekloeroe het volgende:
Ik ben helaas even uitgehaakt, van 't weekend op mijn pols gevallen...
dank je..quote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef Oeroekloeroe het volgende:
Tyler-girl, wat een mooie sjaal!
En Dottey, echt TE leuk je uil en deken!
Ik ben helaas even uitgehaakt, van 't weekend op mijn pols gevallen...
Ai klinkt pijnlijk, balen zeg! Beterschap ermee!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Oeroekloeroe het volgende:
Nee gelukkig geen gips. Het is behoorlijk gekneusd.
Even lekker een potje sporten: knie kapot, gezicht onder de schaafwonden en zere pols. Maar goed gaat wel weer over...
Alleen ik voel me zo lullig omdat ik dus vandaag niet kon werken daardoor (heb nogal een 'handig' beroep).
staat in de linkjesquote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef CREADO het volgende:
Oei sterkte oeroekloeroe...wel balen...
Dottey die apen, knuf en deken zijn super. Welke wol heb je hiervoor gebruikt?
Ligt eraan hoe je uitkomt met je kleuren, maar ik red het altijd met ongeveer 10, maar ik haak met een vrij grote naald ook en dus niet zo vast. Ik zou voor de zekerheid een paar bollen erbij halen, maar dat kan je natuurlijk ook inschatten als je al een poosje bezig bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef melice het volgende:
Voor een mooie ruime 1 persoons ripple deken, hoeveel bollen saskia ben ik daar ongeveer voor nodig?
Heb nu 12 bollen gehaald...
ik heb hem eerlijk gezegd nog niet lang zat om gehad om te beoordelen of hij snel zwaar wordt. hij zal wel iets zwaarder zijn dan andere sjaals maar denk niet dat je er een stijve nek aan over houdt.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:34 schreef trui het volgende:
hij lijkt me wel wat erg zwaar om te dragen zo, of valt dat mee?
Hier ook, een zomertas waar ik volgens ravelry op 21 juli mee begonquote:Op donderdag 13 september 2012 11:37 schreef Dottey het volgende:
maar eens wat projectjes afmaken... wipjes mand weer eens tevoorschijn gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |