Wow snelle reactie, thanks! Kleuren lijken iets te fel voor het voorbeeld wat ik kreeg, maar ik zal haar even de plaatjes sturen als voorbeeld. (lekker goedkope wol ook!)quote:Op woensdag 12 september 2012 08:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
http://www.hetwolhuis.nl/garen/phildar/impact-n-3-5.html ?
Die heb ik ook gezien, idd mooiquote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef trui het volgende:
ik zie nu trouwens ook Drops Safran, kende ik nog niet (die hebben echt de kleur Koraal, mooi! maar puur katoen en naald 3,5). zou dat iets nieuws zijn? en wat zou 't verschil zijn met Muskat? Iemand ervaring?
Volgens mij heb ik daar een bolletje van liggen en het lijkt op de Scheepjes Isis, dus een gladde glanzende katoen. Lijkt totaal niet op Saskia. Maar misschien vergis ik me en is het de Muskat die ik thuis heb.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:00 schreef trui het volgende:
ik zie nu trouwens ook Drops Safran, kende ik nog niet (die hebben echt de kleur Koraal, mooi! maar puur katoen en naald 3,5). zou dat iets nieuws zijn? en wat zou 't verschil zijn met Muskat? Iemand ervaring?
het zijn de kleuren van zeeman soft.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:04 schreef DonnaRush het volgende:
Oeh en die babydeken, wat een prachtige kleuren!
ik heb internet weer redelijk op orde, dus ik kon weer gebruik maken van ravelryquote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef EsseEi het volgende:
Dot wat een mooie dingen weerdie bruid aapjes zijn echt leuk
e dekentje ook
Mijn moeder heeft een deken gehaakt in Paris, maar dat ding weegt 20 kilo ofzo, echt niet te doen. Het is dan wel 2-persoonsbed formaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef DonnaRush het volgende:
Echt super! Ik maak een deken van Drops Paris met 2 kleuren roze en een grijs, ben ook zo benieuwd hoe die uiteindelijk wordt!
heb je geen tussendoor foto voor ons?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef DonnaRush het volgende:
Echt super! Ik maak een deken van Drops Paris met 2 kleuren roze en een grijs, ben ook zo benieuwd hoe die uiteindelijk wordt!
Ja, dat bedoel ik. Misschien moet ik het meer op z'n Nederlands uitspreken, dan klinkt het niet zo fout.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:09 schreef trui het volgende:
wat is er met Nigar dan Angel? (ik heb even gewikipediaad, maar zag niet echt iets heel fouts er tussen zitten?) of bedoel je dat 't erg lijkt op 'Nigga(r)'?
de shrimp kleur (ik spreek uit ervaring) lijkt meer op donkere zalmroze(/rood) vind ik. Beetje gekke kleuromschrijving maar echt koraal vind ik het niet. Alhoewel dat ook ervan afhangt hoe je ernaar kijkt, want in het licht lijkt het een heel andere kleur dan in het donker.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef trui het volgende:
Stylecraft (in de UK verkrijgbaar, soms in aardige aanbiedingen) heeft bijv in de Special DK (nld 4) wel een kleur 'shrimp' die er misschien ook onder te rekenen valt. maar zelf vind ik die iets te roze, en zie ik koraal meer als lichtrood.
Angel, ik vergeleek het ook niet met Saskia, maar met Drops Muskat.
Het is een col idd. Hij past niet onder mijn jas maar er wel overheen...dat werkt ook. Heb net een nieuwe jas gekocht die een hele hoge kraag heeft (wat ook niet erg lekker zit) maar met de sjaal eroverheen is hij evengoed lekker warm en ziet er best leuk uitquote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef Angelof9 het volgende:
Is het een sjaal of een col (een rondje zeg maar)? Het ziet eruit als een col namelijk. Lijkt me wel lekker in de winter, maar past ie onder je jas? Of is ie om gewoon zo te dragen, dat kan natuurlijk ook.
Meer halen is vast niet erg, je mag het een half jaar terugbrengenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef melice het volgende:
Voor een mooie ruime 1 persoons ripple deken, hoeveel bollen saskia ben ik daar ongeveer voor nodig?
Heb nu 12 bollen gehaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |