Ben benieuwd, op de voorkant staan al leuke dingen!quote:Op maandag 10 september 2012 13:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuke kerstballen Bijou!
Ik heb vanochtend (o.a.) dat kerstballenboekje van Annemarie Arts besteld bij Bol.com, dus ik ga ook wat dingen haken voor in de kerstboom.
Leuk! mooi!quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef EsseEi het volgende:
Leuk die kerstballen!\
T weekend 30 Granny Squares gehaakt voor een swap
[ afbeelding ]
alleen de draadjes nog
Ook heb ik nog wikkel-armbandjes gemaakt met Zpagetti restjes (gevlochten, niet gehaakt) De helft voor Post voor Kanjers, de helft voor m'n shopje, alleen moet nog even de slotjes verbeteren, schoten de hele tijd los
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 23:40 schreef trui het volgende:
haha ik krijg ineens beelden van snoopy BH's door, bijou.![]()
![]()
ja, mijn olifantengeheugen laat je niet in de steek!quote:Op maandag 10 september 2012 23:44 schreef Bijou het volgende:
[..]ja die zullen me altijd blijven achtervolgen hier vrees ik
is toch al zeker 10 jaar geleden!
![]()
Viel mee, is eigenlijk zelfde als meerderen maar dan andersomquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:26 schreef bietel het volgende:
Bijou: was het niet een gepriegel om dat minderen uit te vogelen?
ja volgens mij is het een deken, maar ik vind het leuker of het eens te gebruiken als kussenhoes ofzo. Ik kwam het tegen op Ravelry en dacht het is het delen we waard.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:51 schreef EsseEi het volgende:
Vind die deken wel tof Dotlijkt me lekker zacht (of is t geen deken?) soort speelkleed voor kinderen ofzoiets
(als deken zelf vind ik t niet zo mooi
) of plat kussen op een stoel (zo 1 waar je op zit, niet waar je tegenaan leunt)..
En die berg gemaakte dingen was niet eens allesmaar de andere dingen zijn niet gehaakt
Voor mij wel, ik heb een broer in Amerika.quote:Op maandag 10 september 2012 16:33 schreef Angelof9 het volgende:
Die Amerikaanse garens is niet aan te komen
Flauw hoor.....quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik heb een broer in Amerika.En mijn ouders gaan er binnenkort naartoe.
Alleen heb ik 7 dozen met garen, dus heb ik niets nodig.
Van mij wel hoor, ik weet alleen niet zeker of mijn ouders dan het juiste meebrengen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Flauw hoor.....
Mag ik een bestelling bij je doen
Ik heb besteld! Dar staan zeker 3/4 patronen in die ik wil maken, dus dat is het me wel waardquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:10 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoop niet dat dit onder reclame maken valt (het is niet van mezelf ofzo), dan haal ik het weer weg of mag een mod dat doen, maar even het volgende.
Amigurumipatterns.net wil een boek uitbrengen met 15 patronen, maar er is $7500 nodig om het boek te kunnen drukken. Je kan nu op; http://www.indiegogo.com/zoomigurumi het boek virtueel bestellen en daarmee doneer je geld voor het drukken. Als ze op $7500 komen dan wordt het boek gedrukt en krijg je het zonder extra kosten gratis in je brievenbus gestuurd. Mochten ze het doel niet halen, dan krijg je je donatie terug.
Het zijn echt schattige patronen, dus misschien wil iemand wel doneren. Ik ga ieder geval het boek 'bestellen' binnenkort.
Wat een leuke patroontjes! Maar ik twijfel nog of ik het dit geld waard vind...quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:10 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoop niet dat dit onder reclame maken valt (het is niet van mezelf ofzo), dan haal ik het weer weg of mag een mod dat doen, maar even het volgende.
Amigurumipatterns.net wil een boek uitbrengen met 15 patronen, maar er is $7500 nodig om het boek te kunnen drukken. Je kan nu op; http://www.indiegogo.com/zoomigurumi het boek virtueel bestellen en daarmee doneer je geld voor het drukken. Als ze op $7500 komen dan wordt het boek gedrukt en krijg je het zonder extra kosten gratis in je brievenbus gestuurd. Mochten ze het doel niet halen, dan krijg je je donatie terug.
Het zijn echt schattige patronen, dus misschien wil iemand wel doneren. Ik ga ieder geval het boek 'bestellen' binnenkort.
Ik de printed versie. Er komen nl. geen verzendkosten meer bij en dan is het echt een koopjequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:30 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, ik twijfel nog tussen het e-book/PDF of de echte 'printed copy of the book' haha. Welke heb jij besteld?
Het e-book, dat neemt minder ruimte in beslag (heb ik meer plek voor wol)quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:30 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, ik twijfel nog tussen het e-book/PDF of de echte 'printed copy of the book' haha. Welke heb jij besteld?
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:57 schreef Bijou het volgende:
[..]
Viel mee, is eigenlijk zelfde als meerderen maar dan andersomhet bepalen wanneer dat moest gebeuren heeft nog het langst geduurd en ook hoe groot ze moesten worden (de eerste bal was monsterlijk
)
Goed om te horen dat je er wat aan gehad hebtquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
bietel bedankt voor je advies. mijn wolwinkeltje had idd bravo big (maar verder ook niet veel wat me aanstond) dus nu heb ik die maar gekozen. ben voor bruin ipv grijs gegaan.
voor de streepjes sjaal ga ik waarschijnlijk phildar partner 6 worden.....nu alleen de kleuren nog kiezen...
Ah ok, Ik vind nr1 wel mooier. Ik ga er nog eens over denkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:10 schreef BakkieDoen het volgende:
Bietel, ze lijken ook erg op elkaar, hoor. Ik vond ze alletwee wel leuk om te maken, alleen bij de eerste, de sidewalk dus, moest ik het patroon telkens in de gaten houden, omdat bij elke toer de lossen anders waren, dan 2 en dan weer 3 of 4. ( is dit nog te volgen??) Die 2e was dus wel makkelijker om te maken eigenlijk.
De sidewalk is ook wat breder als je ze alletwee met dezelfde dikte garen haakt, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat de tweede mss officieel voor dun garen is geschreven ( getekend in dit geval) en dat je dan meer toeren moet maken voor dezelfde lengte. ( maar dat weet ik ook niet zeker, lekker duidelijk allemaal weer)
Ohquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef bietel het volgende:
Dat bedoelde ik ooklijkt me inderdaad lastig!
http://www.hetwolhuis.nl/garen/phildar/impact-n-3-5.html ?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:37 schreef Bijou het volgende:
Moggeh
Kreeg een aanvraag binnen om een deken te maken met koraal kleur. Heeft iemand misschien een goed online adresje waar ik dit in niet te dunne acryl zou kunnen kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |