quote:Op maandag 10 september 2012 20:27 schreef dekatophetspek het volgende:
Wat is het standpunt ten opzichte van de wietpas en legalisatie van softdrugs in Nederland ?
Staat in het partijprogramma.quote:Softdrugs legaliseren. de partij voor de dieren vindt dat
mensen vrij moeten zijn in de keuze om softdrugs te gebruiken. daarbij is het wel van belang dat de gebruiker zich
bewust is van de gezondheidsrisico’s van softdrugs.
• Het gebruik en de productie van softdrugs wordt gelegaliseerd, zodat teelt legaal wordt en er accijns over
kan worden geheven.
• de overheid draagt zorg voor een goede voorlichting
over de gezondheidsrisico’s van het gebruik van softdrugs.
• nederland pleit binnen europees verband voor een
minder restrictief softdrugsbeleid.
• mensen die vanwege medische redenen cannabis willen gebruiken krijgen daar onbelemmerde toegang toe.
• de (nationale) invoering van de wietpas wordt teruggedraaid.
Wij willen dat de rijksoverheid en de gemeentelijke overheid de opvang van dieren dekkend voor hun rekening nemenquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik even vanuit het oogpunt van ons asiel antwoorden; Wij vragen een bijdrage voor ieder dier dat wij plaatsen. Dat houdt in dat de nieuwe baas een 'aankoopbedrag' betaalt. In het gevan van een hond bijvoorbeeld 120 euro. Dit dekt voor geen meter de kosten.
Zoals u zegt, het wetboek stelt dat de gemeente de taak gedelegeerd krijgt om dieren op te vangen en te verzorgen. Deze taak is weer gedelegeerd naar asiels. Gelukkig heeft de gemeente Enschede een oplossing geboden waardoor faillissement van ons asiel is afgewend, maar in de problemen zitten wij nog steeds. Echter geeft u geen antwoord op mijn vraag:
hoe wil uw partij deze instanties tegemoet komen?
quote:Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef MrBaas het volgende:
[..]
[..]
Staat in het partijprogramma.
Dit.quote:Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik zal nooit op de PvdD stemmen, maar ik moet zeggen dat mevr. Thieme wel goed om weet te gaan met alle vragen/reacties hierComplimenten.
Topquote:Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
Wij willen dat de rijksoverheid en de gemeentelijke overheid de opvang van dieren dekkend voor hun rekening nemen
OV moet ook beschikbaar in dunbevolkte regio's waar private partijen geen interesse in hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Wokkel het volgende:
Mevrouw Thieme,
Waarom zou deprivatisering van het OV beter werken dan de markt juist open te gooien waar het kan? Busvervoer is bijvoorbeeld prima open te gooien door die gekke concessies per regio af te schaffen.
De privatisering van KPN heeft immers ook geleid tot betere service, diensten en lagere prijzen. Vroeger belde je voor 5 gulden per minuut naar de VS en moest je 4 weken wachten op een telefoonaansluiting, dat was in de tijd dat KPN dus nog uit ambtenaren bestond.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:30 schreef Eenskijken het volgende:
Beste mevr Thieme,
Hoe staat u tegenover de langstudeerboete en een sociaal leenstelsel?
Staat letterlijk in het partijprogramma.quote:de boete voor ‘langstudeerders’ wordt teruggedraaid
Het stelsel van studiefinanciering blijft gehandhaafd
en wordt niet omgezet in een leenstelsel.
het gaat niet over medisch noodzakelijke ingrepenquote:Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En valt die operatie dan in het basispakket of moet de arme Islamiet of Jood het toch weer stiekem doen op vijf hoog achter door de lokale prutser met een bot mes?
Wat? Hoe kom je bij de wijsheid?quote:Op maandag 10 september 2012 20:32 schreef nick77 het volgende:
Marianne, wat vind u er van dat dieren die ''in beslag genomen worden'' door o.a. politie vaak worden ingeslapen?
met iedereen die een programma van duurzaamheid en mededogen wil realiseren, we zijn niet van de links/rechtshokjes en heel duidelijk waarvoor we staan en dat we niet op voorhand water in de wijn zullen doen zoals de Kunduzcoalitie. Van der Staaij heeft veel bereikt in ruil voor z'n steun, zonder z'n idealen (die overigens de mijne niet zijn) in te leveren.quote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef Psy-freak het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet met wie de PvdD wil samenwerken.
Zou u misschien nog snel een antwoord kunnen geven op vooral de eerste vraag?quote:Ik ben het met veel standpunten eens met de PvdD. Maar waarom zou ik (als christelijk persoon) op jullie moeten stemmen en niet op bv. de ChristenUnie?
En nog steeds deze vraag:
Wat gaat u doen aan de crisis in de bouw op dit moment?
Ah thanks, had wel ge F searched in hun programma maar kon het niet vinden.quote:Op maandag 10 september 2012 20:30 schreef MrBaas het volgende:
[..]
[..]
Staat letterlijk in het partijprogramma.
Milieu en dierenwelzijn botsen niet in een echt duurzaam beleid. Alleen in een beleid waarin geld centraal staat als doel op zichzelfquote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef Xaryna het volgende:
Mevrouw Thieme,
in sommige gevallen botsen dierwelzijn en milieu met elkaar. Als u in zo'n parket zou zitten, kiest u dan voor dierwelzijn of voor milieu?
Ik zie erg uit naar uw kamervragen over niet-dierenwelzijn onderwerpen
ja, wij vinden dat geen sportquote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef IPA het volgende:
Als het aan de PvdD ligt, moet de sportvisserij dan verboden worden?
Dit is meer uitzondering dan regel, hoorquote:Op maandag 10 september 2012 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Politie verkoopt en doodt honden na inbeslagname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |