Dat vraag ik al de hele tijd.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:26 schreef Tito_Makani het volgende:
BMI zat aan de portemonnee van van gaal
?!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef Gwunnik het volgende:
Bloed, zweet en tranen wel op zn plaats nu ja...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nederlanders zoals altijd superieur aan Turken.
Nee ze gaan gezellig een kopje thee drinken met de Nederlandse supportersquote:
Als in "Baggerwedstrijd verdient baggermuziek" denk ik dan.quote:
Omdat je dik bentquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef Paul het volgende:
Wat praten jullie de hele tijd over jullie BMI?
Omdat baas.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef Paul het volgende:
Wat praten jullie de hele tijd over jullie BMI?
Nou, vanzelf ging het niet... en het voetbal zag er vrij beroerd uit het grootste deel van de wedstrijd... wel goed geknokt en daardoor gewonnen.quote:
Narsingh Baassssss?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh baaasss
Strootman super
Willems slordig. Sneijder en Robben ook goed
matige pot man, ze kunnen wel meer mag ik hopenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Nou, vanzelf ging het niet... en het voetbal zag er vrij beroerd uit het grootste deel van de wedstrijd... wel goed geknokt en daardoor gewonnen.
Nee, de tekst weet je wel... "Bloed, zweet en tranen"... dat je hard moet werken enzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als in "Baggerwedstrijd verdient baggermuziek" denk ik dan.
Anders post je gewoon drie keer hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het hoor, het is vrijdag doe een '''' dag.
Willems speelde wel goed hoor op die foute pass na.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Narsingh Baassssss?
Willems slordig? Gewoon dramatisch
Dat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willems speelde wel goed hoor op die foute pass na.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
dit denk ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Dit elftal is perfect, zo houden Loui.. Niks veranderen.. Verdediging gaf geen kansen weg, enige kansen waren uit geprutst en dat is normaal met een nieuwe verdediging. Dus dat komt goed, middenveld speelt geweldig en aanval is top.. WK gaan we winnen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Wesley gaat vanavond Yolanthe anaal nemen, je ziet het in zijn ogen
God wat ben ik jaloersquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef Tito_Makani het volgende:
"De bruine twinkel" in zn ogenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef Tito_Makani het volgende:
PSVers zijn in denialquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Dit elftal is perfect, zo houden Loui.. Niks veranderen.. Verdediging gaf geen kansen weg, enige kansen waren uit geprutst en dat is normaal met een nieuwe verdediging. Dus dat komt goed, middenveld speelt geweldig en aanval is top.. WK gaan we winnen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zal wel even op een krukje moeten gaan staanquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Narsingh matig? GEWOON SLECHT JOH.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
@ajacied
Narsingh was verder wel matig idd. Maar die goal
Maar kom op, Strootbaas was goed
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij zal wel even op een krukje moeten gaan staan
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:26 schreef Tito_Makani het volgende:
BMI zat aan de portemonnee van van gaal
Vond Sneijder of Robben toch de enige spelers die tegen een tegenstander van kaliber zouden blijven staan. Maar goed dat zijn routiniers.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
MOTM: BMI
Strootman en Heitinga waren ook goed.
Veel foutjes gemaakt in de verdediging (3 in de eerste helft), maar het viel me mee.
Narsingh was enorm slecht.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:32 schreef Mr.Smokey het volgende:
3 Brunos voor deze topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is logisch, maar daar hebben we nog 2 jaar voor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vond Sneijder of Robben toch de enige spelers die tegen een tegenstander van kaliber zouden blijven staan. Maar goed dat zijn routiniers.
U jelly?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:32 schreef VeX- het volgende:
Ondanks individueel falen van enkele PSV'ers en Feyenoorders was het op zich een aardige wedstrijd.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:32 schreef Mr.Smokey het volgende:
3 Brunos voor deze topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Drie Ricardo van Rhijntjes voor dit topic
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Tyron het volgende:
Toen van Rhijn er in kwam stond de verdediging weer goed
Van Rhijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Rhijn deed het goed idd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Tyron het volgende:
Toen van Rhijn er in kwam stond de verdediging weer goed
Van Rhijn
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]
Yolanthe is er klaar voor
Janmaat liet zijn mannetje te vaak lopen tijdens corners of vrije trappen, speelde gewoon slechtquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Rhijn deed het goed idd.
Al vond ik Janmaat op dat foutje na ook niet slecht.
Afellayquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef mrstylo het volgende:
Afellay kan toch op plek van Narsingh?
Janmaat was dramatisch manquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Rhijn deed het goed idd.
Al vond ik Janmaat op dat foutje na ook niet slecht.
Omdat hij totaal irrelevant is natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef Paul het volgende:
Waarom wis je nou alleen dat van mij GGMMbiatch
Bij Afellay ontbreekt elk Oranje-gevoel, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef mrstylo het volgende:
Afellay kan toch op plek van Narsingh?
OHjaquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij totaal irrelevant is natuurlijk.
Ik had daarvoor een note in EK subforum.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Drie vlaggetjes.
Hij speelt niet meer bij Barca dus hij durft niet meer buiten te komen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij Afellay ontbreekt elk Oranje-gevoel, dat is het probleem.
Ik kreeg een ban voor probleemwijkplaatjes.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had daar voor een note in EK subforum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had daarvoor een note in EK subforum.
FFFUUUUUUquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
1 langharige Stroot voor je topic
Hoe gaat het Geert?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef duranduran het volgende:
bah onbeschofte turken, uitfluiten en laserlampjes terwijl de meeste een NEDERLANDS paspoort hebben en hier hun uitkering pakken...
Oh, dat bedoelde Hans met ouwe pijp...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef Tito_Makani het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij haal jij Turken door elkaar met Marokkanen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef duranduran het volgende:
bah onbeschofte turken, uitfluiten en laserlampjes terwijl de meeste een NEDERLANDS paspoort hebben en hier hun uitkering pakken...
Dat weet je niet, beiden hebben er wel even over gedaan om op dit niveau te komen, Strootman is nog groeiende, Clasie is nog erg jong.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat we geen spelers zullen hebben als Robben en Sneijder over paar jaartjes.
Vond het vandaag wel meevallen. Stil tijdens het Wilhelmus, klappen voor NL-spelers...alleen die laserpennen blijven triest. Maar goed, Nederland heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef duranduran het volgende:
Een racistische opmerking pareren met een even racistische opmerking...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij Turken door elkaar met Marokkanen.
Veel slordigheden, maar dat heb je bij een relatief jonge ploeg. Maarja, je moet ergens gaan vernieuwen met dat bejaardenelftal van Van Marwijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
Het is me 100% meegevallen. Moet wel bijgezegd worden dat Turkije ook gewoon enorm slecht is, maar ik had geen overwinning verwacht. Mooi zo.
tja het zal ook niet makkelijk zijn om in een superieur land te wonen waarin je niet mee kan komen en onderaan de ladder bungeltquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef duranduran het volgende:
Hij deed het toch prima vandaag, onze smieg0lquote:
Die Turken zorgen er anders wel voor dat jij in de meeste steden shoarma kunt kopenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef duranduran het volgende:
Lijkt wel een Neanderthaler.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, men roept dat altijd. We hebben potentie genoeg, in iedere linie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat weet je niet, beiden hebben er wel even over gedaan om op dit niveau te komen, Strootman is nog groeiende, Clasie is nog erg jong.
Bedtijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vond het vandaag wel meevallen. Stil tijdens het Wilhelmus, klappen voor NL-spelers...alleen die laserpennen blijven triest. Maar goed, Nederland heeft gewonnen.
Complimenten voor Van Gaal, lef getoond en dat is beloond!
Maar waarom moest Clasie er op dat rare tijdstip uit?
is niet racistisch, is toch zo? Zijn hier geboren zijn dus Nederlanders. dan je eigen land uitfluiten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een racistische opmerking pareren met een even racistische opmerking...
Ies stoer voor die vriendjes en familie jwzquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef duranduran het volgende:
[..]
is niet racistisch, is toch zo? Zijn hier geboren zijn dus Nederlanders. dan je eigen land uitfluiten?
who the fuck is BMI? body mass index?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef DonRaja het volgende:
BMI is überheld. De rest kon schutteren door zijn episch goede spel.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een racistische opmerking pareren met een even racistische opmerking...
Haha, prachtig was dat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef Siyara het volgende:
Is er al een gifje van BMI die von Gaal tegen de grond werkt?
Gelukkig konden de Turken niet steekpassen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef Stiggie het volgende:
Tegen een goede tegenstander was deze verdediging compleet door de mand gevallen dat wel
Niet iedereen die in Amsterdam is geboren is Ajacied. Niet iedereen die in NL geboren is, of een NL paspoort heeft is voor Oranje. Simpel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef duranduran het volgende:
[..]
is niet racistisch, is toch zo? Zijn hier geboren zijn dus Nederlanders. dan je eigen land uitfluiten?
Die neger die Van Gaal aanviel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
who the fuck is BMI? body mass index?
Enorme held, en als ik die jongen wekelijks bij Feyenoord zie denk ik dat dit gewoon een éénmalige blunder was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, prachtig was dat.
BMI vond ik trouwens ook goed, en geweldig hoe hij het Wilhelmus meezong. Alleen dat momentje met Krul was even schrikken, maar hijj herstelde prima
Ach het viel hartstikke mee met dan uitfluiten, jank niet zo man, was verder prima sfeer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef duranduran het volgende:
[..]
Feruit de beste.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vriendjes mogen veel langer opblijven!
... ik hap wel: Bruno Martins Indiquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
who the fuck is BMI? body mass index?
Oh, Patrick Kluivert.quote:
Oh oke... Bruno is wel en prachtige naam voor een niet-blanke speler!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... ik hap wel: Bruno Martins Indi
Haha, ik ben voor PSV dus zie hem niet zo vaak spelen maar na vandaag kan hij bij mij niet meer stuk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef Siyara het volgende:
[..]
Enorme held, en als ik die jongen wekelijks bij Feyenoord zie denk ik dat dit gewoon een éénmalige blunder was.
Iets zegt me dat je voor de PVV bent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef duranduran het volgende:
ik zie het al, wat mooi toch dat tolerante Nederland...
komt allen hiernaartoe want we vinden jullie zo zielig![]()
en dan nog die willems die niet eens het volkslied meezingt bah misselijkmakend
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef duranduran het volgende:
Portugees volgens mij, ook in Portugal geboren.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh oke... Bruno is wel en prachtige naam voor een niet-blanke speler!
Achja, dat kan men nog begrijpen, maar vPersie met zijn bek dichtquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef duranduran het volgende:
Spelers met blond haar en blauwe ogen zingen ook niet mee. Moeten die het land ook uit?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef duranduran het volgende:
En verder zong bijna iedereen mee (behalve Van Persie, maar let maar eens op, die zingt alleen tijdens EK en WK)...dus boeien. We hebben gewonnen en ik heb vandaag een goede mix van jong en oud gezien. Gewoon doorgaan op de weg die Van Gaal ingeslagen heeftquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef duranduran het volgende:
Dit. Lekker hypocriet allemaalquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef duranduran het volgende:
quote:
Ja, gewoon iedereen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Spelers met blond haar en blauwe ogen zingen ook niet mee. Moeten die het land ook uit?
In het geval van Kuyt: JA!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Spelers met blond haar en blauwe ogen zingen ook niet mee. Moeten die het land ook uit?
Wie danquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom is dat normaal?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef duranduran het volgende:
[..]het is gewoon zo, staat die daar met zn zure muil zingt gvd mee man...
niet meer dan normaal vind ik zo...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Portugees volgens mij, ook in Portugal geboren.
quote:Bijnaam Bruun, BMI, De BMI index, Ijzervreter Bruno
je speelt voor je land, hoor je trots op te zijn. het volkslied meezingen hoort daar ook bij imoquote:
Ze hebben naar je geluisterd...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Gaan ze Louis nog interviewen...daar wacht ik op
Die komt zodra zijn heup weer is rechtgezet...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef ZuidGrens het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan geen kwaad
ze zingen toch ook vrijwel allemaal meequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef duranduran het volgende:
[..]
je speelt voor je land, hoor je trots op te zijn. het volkslied meezingen hoort daar ook bij imo
Deden de spelers van het totaalvoetbal in '74 ook niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef duranduran het volgende:
[..]
je speelt voor je land, hoor je trots op te zijn. het volkslied meezingen hoort daar ook bij imo
SBS heeft een Profielschets en SBS houdt zich aan HUN Profielschetsen dus als ZIJ het nodig vinden dan zal Louis nog aan het woord komen maar dat is dus aan SBS, ZIJ bepalen dat!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:48 schreef Nober het volgende:
[..]
SBS heeft een Profielschets en SBS houdt zich aan HUN Profielschetsen dus als ZIJ het nodig vinden dan zal Louis nog aan het woord komen maar dat is dus aan SBS, ZIJ bepalen dat!
Dit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is Sneijder toch een baas trouwensEcht onderschat in NL, hij hoort echt op handen gedragen te worden.
Het blijft wel een opperbaasjequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is Sneijder toch een baas trouwensEcht onderschat in NL, hij hoort echt op handen gedragen te worden.
Drommels Drommels Drommelsquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hungarn gaat winnen. Dzusdzak gaat die fouten afstraffen.
Ik zeg 2:0
Manchester City, Real Madrid, Borussia Dortmund, 18 punten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
van rhijntje word omvergeblazen straks in de CL. Net als heel ajax trouwens.
aber naturlichquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Manchester City, Real Madrid, Borussia Dortmund, 18 punten.
twitter:WilfredGene twitterde op vrijdag 07-09-2012 om 22:27:22Louis van Gaal is op dit moment onderweg naar een Turkse koffiehuis om te zeggen dat we de beste van de wereld zijn #nedtur #truestory reageer retweet
Janmaat zou huilend wegrennen van het veldquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Geen enkele Duitse ploeg maakt kans in zo'n poule met City en Real afgezien van Bayern misschien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:59 schreef S0nic het volgende:
[..]
Geen enkele Eredivisie club heeft een kans in zo'n poule
wij spelen iig nog CLquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Mensen die nep twitter accounts maken van bekende mensenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op vrijdag 07-09-2012 om 22:27:22Louis van Gaal is op dit moment onderweg naar een Turkse koffiehuis om te zeggen dat we de beste van de wereld zijn #nedtur #truestory reageer retweet
![]()
Echt dieptriest idd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:01 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Mensen die nep twitter accounts maken van bekende mensen
klopt. Veel te matigquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:59 schreef S0nic het volgende:
[..]
Geen enkele Eredivisie club heeft een kans in zo'n poule
Klopt, maar dat maakt het niet minder grappigquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:01 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Mensen die nep twitter accounts maken van bekende mensen
Kan je hem niet verwijten, hij moet er gelijk al staan in zijn eerste wedstrijd tegen de sterkste tegenstander uit de poule. met wat interlands in zijn benen zal hij waarschijnlijk net zo vrijuit spelen als bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Clasie zo weinig durf in zijn spel had.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft iemand een gif/video van dat moment tussen van Gaal en Martins Indi?
Ik verwijt het hem ook niet, maar het is wel jammer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je hem niet verwijten, hij moet er gelijk al staan in zijn eerste wedstrijd tegen de sterkste tegenstander uit de poule. met wat interlands in zijn benen zal hij waarschijnlijk net zo vrijuit spelen als bij Feyenoord.
Bruma faalt behoorlijk bij HSVquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:42 schreef tammepiet het volgende:
Stekelenburg; van der Wiel, Bruma, Bruno Indi, Emanuelson; Clasie, Sneijder, Fer; Narsingh, van Persie, Robben.
Vandaag bij Jong Oranje goede indruk gemaakt. Betwijfel of 't niet meer een Maduro is, een CVM dus.quote:
Heerlijke wedstrijd? Het was tenenkrommend, geen patronen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:46 schreef tralalala het volgende:
Heerlijke wedstrijd om te kijken met al die jonge spelers, kan alleen nog maar beter.
Gast, wat verwacht je? We hebben er legio gasten in staan die nog minder dan 10 interlands hebben gespeeld. Notabene 3 spelers maakte vandaag hun debuut.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:48 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Heerlijke wedstrijd? Het was tenenkrommend, geen patronen.
Maar wat is je punt? Dat het dus wel goed was ofzo?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, wat verwacht je? We hebben er legio gasten in staan die nog minder dan 10 interlands hebben gespeeld. Notabene 3 spelers maakte vandaag hun debuut.
Wat verwacht je nou? Dat alles meteen staat als een huis? En denk ook even aan de kwaliteit. We hebben geen Ramos/Abidal/Lahm/Ferdinand in de verdediging staan
We hebben gewonnen, natuurlijk is dat goedquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar wat is je punt? Dat het dus wel goed was ofzo?
Dan is het dus naast het feit dat er gewonnen is nu van belang dat er kritisch gekeken wordt hoe het beter kan, mee eens?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben gewonnen, natuurlijk is dat goed
Jij hebt echt een zwaar leven volgens mijquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:54 schreef Devv het volgende:
Het was slecht van beide kanten. Zelfs de Turken achter mij zaten op een gegeven moment te schelden op hun eigen ploeg. Het hoogtepunt van de avond was een broodje frikadel in de rust.
Dit zware leven heb ik niet gekozen. Het zware leven heeft mij gekozen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Jij hebt echt een zwaar leven volgens mij
Hij speelde vandaag gewoon een prima wedstrijd hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef Kloonhommel het volgende:
Wie vind dat Heitinga in het NL team moet blijven? Ik heb hem altijd al kut gevonden.
Vandaag wel maar hij speelt al jaren belabberd met als dieptepunt het EK12quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij speelde vandaag gewoon een prima wedstrijd hoor.
Wat raar om je enige verdediger met ervaring nu weg te willen doen.
Op het EK was hij, net als velen, niet best nee. Maar vind het wat overdreven om te stellen dat hij al jaren belabberd speelt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:18 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Vandaag wel maar hij speelt al jaren belabberd met als dieptepunt het EK12
Hij heeft nooit echt goed gespeeld dus zijn ervaring maakt mij dan niks uit en vandaag is hij niet afgegaan dankzij zijn medespelers die hard aan het werk waren.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij speelde vandaag gewoon een prima wedstrijd hoor.
Wat raar om je enige verdediger met ervaring nu weg te willen doen.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij heeft nooit echt goed gespeeld dus zijn ervaring maakt mij dan niks uit en vandaag is hij niet afgegaan dankzij zijn medespelers die hard aan het werk waren.
quote:
Ja, zo kan je de hele lijst wel afgaan he.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Oh, nog een vraagje: Willems eruit, ja of nee?
Vermeer?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:57 schreef Metaan het volgende:
Wat een beesten verdediging wordt dat dit jaar voor Oranje:
Van Reijn <> Douglas <> BMI <> Willems
.....en nu nog Vermeer in het doel.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:07 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een NL elftal met max 3 blanken.
Sneijder, Van Persie en Strootman
Strootman blank vindenquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:07 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een NL elftal met max 3 blanken.
Sneijder, Van Persie en Strootman
Dus omdat van Persie 1 doelpunt weet te maken hoort hij daar thuis? De vorige wedstrijd maakte Huntelaar ook 1 doelpunt. Ik snap je punt dus dan ook niet? Dat we de vorige keer hebben verloren en deze hebben gewonnen lag aan de verdediging en de betere aanvallen van de tegenstander.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waar zijn al die jankerds van het EK nu die Stuntelaar er zo nodig in wilden hebben? Van Persie laat toch maar mooi weer eens zien waarom hij daar moet staan en niet Klaas 'Boehoe ik moet op de bank zitten' Jan..
Punt is dat Huntelaar al 6 wedstrijden achter elkaar voor Oranje bijna elk duel heeft verloren, elke pass heeft verknoeid en totaal heeft gefaald. Inclusief dat wedstrijdje tegen Belgie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus omdat van Persie 1 doelpunt weet te maken hoort hij daar thuis? De vorige wedstrijd maakte Huntelaar ook 1 doelpunt. Ik snap je punt dus dan ook niet? Dat we de vorige keer hebben verloren en deze hebben gewonnen lag aan de verdediging en de betere aanvallen van de tegenstander.
En op het eind staan die kutturken toch nog steeds met lege handen, dus wat loop je nou te zeiken?quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:16 schreef Metaan het volgende:
Het oranje publiek was vandaag weer de allerslechtste:
luister naar deze man:
Mijn punt is Juist dat al onze burgelijke mensen bij oranje zitten, en niet de fanatieke lui van Ajax, Feyenoord, Nec, Twente, NAC etc. etc. Als zij er zouden zitten was het Nederlandse publiek even fanatiek, alleen is het systeem van kaartjes krijgen bij oranje zo dat vrienden van sponsoren kaartjes krijgen, en niet de normale voetbalsupporters.
90 minuten lang overstemd door Turkse fans.
Nee, ze toeteren de hele nacht, en nu dus niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
En het zijn kutturken want..?
A) Ze pikken onze banen in!
B) Ze pikken onze vrouwen/dochters in!
C) Moslims
Ze staan ook bekend als vriendelijk, en worden overal met open armen ontvangen, en er zijn niet veel Europese landen die hetzelfde kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:28 schreef larry91 het volgende:
Nou ik ga eerlijk gezegd ook nooit naar Oranje wedstrijden omdat ik het echt zaaddodend publiek vind. Allemaal in de polonaise voor en na de wedstrijd maar tijdens de wedstrijd met een bos wortelen op de kop en een klepper in de hand, stil, al dan niet fluitend, voetbal kijken. Echt leuk enzo.....
De anti-Nederland houding die sommigen (veel) van die figuren hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
En het zijn kutturken want..?
A) Ze pikken onze banen in!
B) Ze pikken onze vrouwen/dochters in!
C) Moslims
Dus tochquote:Op zaterdag 8 september 2012 08:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Was een aparte sfeer in het stadionJammer dat de Turkse supporters het woord 'respect' niet kennen. 1minuut stilte? Hoezo?!
Kan je als bond zijnde niet een klacht indienen van onsportief gedrag van fans?quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:23 schreef CoolStoryBro het volgende:
Geert zal wel weer flink gaan stijgen na deze wedstrijd.
Wat een kut volk zeg, fluiten tijdens het Nederlands volkslied, met laserpennen in het gezicht schijnen en hele tijd dat nep afluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |