abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:59:22 #26
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_116531685
Mishandeling :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_116531718
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mishandeling :')
Kan permanente oogschade tot gevolg hebben. Zou jij het chill vinden als ik een halfuur met zo'n ding in je oog ga schijnen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_116531738
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:45 schreef Iwanius het volgende:
Even verwijzend naar de TT. Bedoelt men het moment dat men 1 minuut stil moest zijn
vanwege een herdenking van een Turkse aardbeving o.i.d.? Ja dat vond ik ook raar dat men
niet stil was in 1 vd Turkse vakken en zelfs harder begon te schreeuwen.

Wel vond ik het netjes dat zowel Oranje als Turkse fans beiden stil waren toen de
volksliederen van beide landen werden gespeeld. Klasse!
Stil tijdens het NL volkslied :') ? Jij was duidelijk niet in het stadion :D
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:45:44 #29
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_116532564
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:01 schreef Siyara het volgende:

[..]

Kan permanente oogschade tot gevolg hebben. Zou jij het chill vinden als ik een halfuur met zo'n ding in je oog ga schijnen?
Nee dat zou ik niet fijn vinden, maar overdrijven is ook een vak hoor.

Het is al vrij lastig om een laserpen een minuut lang op hetzelfde punt op een muur te houden als die muur 5 meter verderop staat. Laat staan als het over 50(+?) meter is, in een stadion waar mensen springen en je aanstoten te schijnen op een speler die over het veld rent en beweegt. Succes om dan iemand 30 minuten in zijn ogen te schijnen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_116532682
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Stil tijdens het NL volkslied :') ? Jij was duidelijk niet in het stadion :D
Ik was ook niet in het stadion, maar het gefluit is me zeker niet ontgaan, het werd alleen overstemd doordat de supporters het volkslied meezongen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116532724
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

100x liever Affelay dan Narsingh.
Laat hem in de Bundesliga eerst meer eens een poosje bewijzen dat ie nog op topniveau kan ballen, hij heeft tenslotte een jaar lang alleen maar zitvlees aan zien groeien.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116533030
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik was ook niet in het stadion, maar het gefluit is me zeker niet ontgaan, het werd alleen overstemd doordat de supporters het volkslied meezongen.
Er zijn altijd kneuzen die fluiten. Vond het gisteren wel meevallen en er waren ook Turken die begonnen te juichen en klappen voor Oranje.

Oh ja, Beerens>Narsingh voorlopig. Verder gewoon met dezelfde opstelling beginnen tegen Hongarije.
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:06:10 #33
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_116533061
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Laat hem in de Bundesliga eerst meer eens een poosje bewijzen dat ie nog op topniveau kan ballen, hij heeft tenslotte een jaar lang alleen maar zitvlees aan zien groeien.
Narsingh kan het in de eredivisie niet eens bewijzen. Zit gewoon op de bank.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_116534162
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:45 schreef Iwanius het volgende:
Even verwijzend naar de TT. Bedoelt men het moment dat men 1 minuut stil moest zijn
vanwege een herdenking van een Turkse aardbeving o.i.d.? Ja dat vond ik ook raar dat men
niet stil was in 1 vd Turkse vakken en zelfs harder begon te schreeuwen.

Wel vond ik het netjes dat zowel Oranje als Turkse fans beiden stil waren toen de
volksliederen van beide landen werden gespeeld. Klasse!
Minuut stilte was voor de 25 soldaten die omkwamen in een explosie en een 26-jarige voetballer die aan een hartaanval was gestorven. Ze waren niet stil tijdens die minuut omdat ze iets schreeuwden als steunbetuiging..
pi_116534798
quote:
5:28, Ron Vlaar? :N
  Forum Admin zaterdag 8 september 2012 @ 16:23:16 #36
35723 crew  GGMM
pi_116536547
quote:
'Janmaat en Clasie stellen teleur'
AMSTERDAM - Louis van Gaal was na de WK-kwalificatiewedstrijd van Oranje tegen Turkije (2-0) ontevreden over het optreden van de debutanten Daryl Janmaat en Jordy Clasie.

"Daarom heb ik ze na rust gewisseld”, zei Van Gaal over de Feyenoorders. "Janmaat was Janmaat niet. Clasie kan juist goed vooruit spelen. Maar dat deed hij niet. Ik was in de eerste helft ook niet tevreden over Martins Indi en Willems. Zij hebben zich in de tweede helft knap hersteld.”

Janmaat werd vervanger door Ajacied Ricardo van Rhijn. Clasie moest plaatsmaken voor Leroy Fer van FC Twente.

Van Gaal had naar eigen zeggen ook enkele "geweldenaren” aan het werk gezien. „Maar ik hoef geen namen te noemen, want dat heeft iedereen kunnen zien. Fer en Van Rhijn vielen ook erg goed in.”

John Heitinga
Van Gaal moest ook John Heitinga tijdens de slotfase van het duel met Turkije (2-0) wisselen. „Dat deed ik liever niet, want ik vond John erg goed spelen”, zei hij. „Heitinga kon echter niet verder. Hij had kramp. Maar volgens mij was dat het enige. Hij is dus niet geblesseerd.”
Gelijk heeft hij. 2e helft ging stukken beter met Fer en Van Rhijn. We hebben vanaf de 70ste minuut ook geen kans meer weggegeven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116548499
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:49 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]
. In Turkije zitten er vast geen 17.500 Oranje fans op de tribune...
Oranje fans komen alleen als er gesponsorde kaartjes zijn. Bijna 70 % van de oranje ''fans'' koopt dan ook zelf geen kaartje.

Vandaar ook dat je iedere keer die walgelijke provincialen in beeld ziet met oranje pruiken (vind de familie leuk) en die doodstil zijn......totdat er gescoord wordt.

Dan prefereer ik de Turkse fans.

Bij verre.
pi_116549036
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:48 schreef Confetti het volgende:

[..]

Minuut stilte was voor de 25 soldaten die omkwamen in een explosie en een 26-jarige voetballer die aan een hartaanval was gestorven. Ze waren niet stil tijdens die minuut omdat ze iets schreeuwden als steunbetuiging..
Şehitler ölmez, vatan bölunmez!

Gevallen soldaten sterven niet, het vaderland is ondeelbaar!

Edit: Hm, kan geen filmpjes vinden waarin het duidelijk gescandeerd wordt.
Wel dit:

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2012 22:59:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')