Yep, die lijkt al op Roemerquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Patrick Stoof, oftewel De Mol, oftewel die ene gast van de Telfort reclame.
Haha, is hij dat. Leuk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Patrick Stoof, oftewel De Mol, oftewel die ene gast van de Telfort reclame.
Vrijdags volgens mij altijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Bastiefcg het volgende:
Gaat dit elke avond zo? Anders is dit wel even vies harde propaganda
Gelukkig is het geen Sanne Wall de Vriesquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Specularium het volgende:
Dat wijf verneukt het weer, typisch.
daarquote:
In het filmpje vond ik hem geniaal, met dit zingen vindt ik ze allemaal iets minder.quote:
Ja idd, die was gruwelijk goedquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Goedemondt niet Wilders doet.
Is het ook. Voor de PvdA.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Bastiefcg het volgende:
Gaat dit elke avond zo? Anders is dit wel even vies harde propaganda
Positief.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef BobW het volgende:
Zou dit positief of negatief voor hem zijn?
Inderdaad, dat was de beste Geert.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Goedemondt niet Wilders doet.
Even afwachten tot ze de polonaise inzetten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef BobW het volgende:
Zou dit positief of negatief voor hem zijn?
Zo gaat dat gewoon.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou dat zijn weer drie zetels voor Samsom met dank aan DWDD
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaad propaganda dit, denk dat die idiote vragen van Jort en Peter ook gescript zijn.
Dat de VARA een beetje op de hand van Samsom is, is niet verwonderlijk. De meeste media zijn partijdig (telegraaf, WNL, Powned zijn bijv. weer rechts).quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaad propaganda dit, denk dat die idiote vragen van Jort en Peter ook gescript zijn.
die hoeven niet beinvloed te worden van links, ze zijn al uber links van zichzelfquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef Paul het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denken dat jort en Peter r de Vries zich laten scrippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jort = Links?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die hoeven niet beinvloed te worden van links, ze zijn al uber links van zichzelf
quote:
combo brekerquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef NoCigar het volgende:
Nu, de Matthijs van Nieuwkerk appreciatie-show.
JAquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb het gemist, maar heb ik ook iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |