deze vrouw die weetquote:
Dude. Neem het niet zo serieus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
Flips over de zeik maar als ze het bij mij flikt mag het oppeens
quote:
quote:
Dat zag er echt heel vies uit op google images.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bloed stroomt niet meer door krokodil en daardoor gaan wonden open, rot je vlees weg etc
Flips hoeist in de liefde?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dude. Neem het niet zo serieus.Ik flik het bij jou, jij bij mij en nu weer jij bij mij. Nou en
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bloed stroomt niet meer door krokodil en daardoor gaan wonden open, rot je vlees weg etc
Weet je iig dat je nooit aan dat soort shit moet beginnen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit helemaal over harddrugs te lezen, brr vies spul
Crystal meth is echt vies spulquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet je iig dat je nooit aan dat soort shit moet beginnen.
Ja daar heb ik toen een keer foto's gezien van hoe mensen eruit zagen voor en na de drugs. Echt viesquote:
doctor whoquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is die gif ook al van doctor who?
Misschien dat ik die eens ga kijken. Als ecke sfi fi fan moet ik hem denk ik wel gezien hebben?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
doctor whozijn gewoon veel leuke reactie gifjes van
mensen die denken dat dingen verbieden alles oplostquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:02 schreef Trollscience het volgende:
Was vandaag zo'n gast in mijn klas die vond dat wiet/softdrugs verboden moesten worden omdat het alleen maar problematiek en aggresiviteit zou veroorzaken![]()
![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mensen die denken dat dingen verbieden alles oplost
begin bij de series van 2005quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien dat ik die eens ga kijken. Als ecke sfi fi fan moet ik hem denk ik wel gezien hebben?
Ik zal het meenemen in de lijst van series die ik wss ga kijken over een klein tijdje lijst.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
begin bij de series van 2005
Ik neem het ook niet serieusquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dude. Neem het niet zo serieus.Ik flik het bij jou, jij bij mij en nu weer jij bij mij. Nou en
ja inderdaad, zoveel mensen worden ook agressief van alcoholquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit jadaarnaast is het ook gewoon onzin
die's aan het kauwenquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind het niet zo'n geslaagd grapje
In zag in één oogopslag wat het was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
In zag in één oogopslag wat het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben een 스노
Niet doen. Beter laat je gewoon je toompje helen.quote:
jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef Snowbells het volgende:
Krul noemt panzermaus je aandachtsgeil?
Hebreeuws*quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zegt degene met de arabische username
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zegt degene met de arabischesemitische username
jammer datquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De fuckjij post tenminste niet in S&G
Dus? jij hebt een buitelandse username en dan mag snow niet koreaans pratenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hebreeuws*
Ik praat toch Nederlands?
Helemaal niet hypocriet, want ik praat gewoon Nederlands.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus? jij hebt een buitelandse username en dan mag snow niet koreaans praten![]()
Beetje hypocriet vind je niet
Ik ben allang blij dat je geen Limburgs typtquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:17 schreef Trollscience het volgende:
jammer dat ik geen runen kan typen met asci anders zou ik ook het hele topic verpesten met een gare dode taal
Wat dan? Ik ben gestopt toen een gaar bandje begon.quote:
zingende politici (nep ofcourse)quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben gestopt toen een gaar bandje begon.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je bedoeld met die puntjes.
Ah okequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zingende politici (nep ofcourse)
17?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
wat is mijn leeftijd ook alweer wat is mijn leeftijd ook alweer
12quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
Geestelijk rond de min 11.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom roer je dan ook met je telefoon door je pizza?
Moeten je ouders dan ook haar telefoon nummer hebben enzo?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Snowbells het volgende:
Kruk ik gebruik jou als alibi de 13e. Dat ik tegen een vriendin zeg dat ik jou ga meeten dit dat
ik zat met pizza handen aan mijn mobielquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom roer je dan ook met je telefoon door je pizza?
primaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Snowbells het volgende:
Kruk ik gebruik jou als alibi de 13e. Dat ik tegen een vriendin zeg dat ik jou ga meeten dit dat
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik zat met pizza handen aan mijn mobiel
okquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
[..]
mensen die de referentie niet snappen
Aan de ene kant wel fijn eigenlijk, maar aan de andere kant heb ik ook 3 jaar in een relatie gezeten dus het was erg wennen weer.quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel fijn eigenlijk, maar aan de andere kant heb ik ook 3 jaar in een relatie gezeten dus het was erg wennen weer.
Ik zit met zoveel vragen, die ik niet aan je durf te stellen.quote:
Serieus erop in gaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Meteen boos en agressief![]()
zelfs tegen een grapje kun je niet
jankparkietquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Meteen boos en agressief![]()
zelfs tegen een grapje kun je niet
Waarom durf je het niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zit met zoveel vragen, die ik niet aan je durf te stellen.
Neeee joh. Mijn ouders denken dat ik naar rotterdam ga.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moeten je ouders dan ook haar telefoon nummer hebben enzo?
okeequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach je mag altijd vragen en dan kijken of ik antwoord.
Shit sorry.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zei 500 reacties geleden 'flipsss lang geleden'![]()
![]()
!!!
Hoe waren je vakantie's babequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit sorry.En inderdaad lang geleden.
![]()
Jezus die turken zijn weer luidquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef Flippiee het volgende:
MESSI MESSI MESSI, CLASIE KOMT ER AAN
veel kijkplezierquote:
Succeskijker.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Beach het volgende:
[..]
veel kijkplezier
ik ga niet kijken want tegen België was het nou niet bepaald het kijken waard
Turkije was warm; goed hotel; vriendelijk personeel; zoute, warme zee.quote:
Nahquote:
Er waren netten toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jezus die turken zijn weer luid![]()
Wedden dat ze weer vuurwerk gaan gooien enzulks?
Relaxt, niet op vakantie geweest en beetje gaan chillen met vrienden maar vooral uitrusten na een kutjaar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Turkije was warm; goed hotel; vriendelijk personeel; zoute, warme zee.
Texel was minder warm; slechte caravan; vriendelijke eilanders; zoute, koude zee; super gezellig.
Dus al met al wel leuk.![]()
Hoe waren jouw weken?
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent er wel vroeg bij met sporten op jouw leeftijd.
Dat vind ik zelf lekker als je echt vrij hebt en dingen kan doen met vrienden of wat dan ook. Dat je echt even kan bijkomen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Relaxt, niet op vakantie geweest en beetje gaan chillen met vrienden maar vooral uitrusten na een kutjaar.![]()
Fijn dat het leuk was!
Jazeker, nu een rustig jaartje.. nouja rustig examenjaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf lekker als je echt vrij hebt en dingen kan doen met vrienden of wat dan ook. Dat je echt even kan bijkomen.
Ben je goed uitgerust?
En jawel!
hadlopen met je bad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef krullenbolletje het volgende:
hardlopen of in bad
dilemma's, dilemma's
Ik deed eerst voetbal, tennis, zwemmen maar niet tegelijk hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn enige sport was toen fietsen.
Welke positie speelde je?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik deed eerst voetbal, tennis, zwemmen maar niet tegelijk hoor
Ik heb een jaar op gymnastiek/turnen gezeten ook.quote:
Ik begon spits, toen tijd mid mid daarna rechts mid en toen rechtsachter. Daarna weer spits en toen keeperquote:
Geluk hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik vraag mij af waarom ik niet obese ben. Ik eet veel, slaap veel en doe verder geen flikker.
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik vraag mij af waarom ik niet obese ben. Ik eet veel, slaap veel en doe verder geen flikker.
herkenbaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik was middenverlder, alleen weet niet meer of het centrum, links of rechts wasquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik begon spits, toen tijd mid mid daarna rechts mid en toen rechtsachter. Daarna weer spits en toen keeper
wat vervelend voor jequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb wel een ziek snel metabolisme
We praten teveel poep. Misschien dat dat het is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Plat gezegd, alles wat ik eet gaat er zo weer uit (snel metabolisme).
Gewoon vinger in je keel op de wc, dan heb je je metabolisme ook niet meer nodig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb wel een ziek snel metabolisme
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was middenverlder, alleen weet niet meer of het centrum, links of rechts was
Awwww kleine FLquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toen zag ik in de Etjes. Ik begon zelfs bij de F'jes dus ja lang geleden
Ik nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kreeg een speciaale shout out van Geo OMG
ga niet haten op Geo danquote:
Wel komisch om Robben dan boos te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe kom je er bij dat ik koala's haat?
wazdan gebeurt, man?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel komisch om Robben dan boos te zienwat een hypocriet.
Ergens hypocriet en ergens terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@spoiler en dat zeker.![]()
Onder welke naam?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer al in je mobiel gezet.
Eswa praat met respect a sahbi was je probleem niggurquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Praat dan ook normaal, je bent blank.. gedraag je dan ook zo.
Onwetende.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Dimens het volgende:
Mensen denken wejo waar gaat dit over?
PSV'er he.. die falen wel vaker.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ergens hypocriet en ergens terecht.
@spoiler en dat zeker.
Wiggerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eswa praat met respect a sahbi was je probleem niggur
hhihihihihihihi. Je zou maar PSV supportenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV'er he.. die falen wel vaker.
Die met waterval of met pruim?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Oceanview het volgende:
Dat eenna laatste plaatje snap ik niet.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hhihihihihihihi. Je zou maar PSV supporten
Voel je mijn pijn?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hhihihihihihihi. Je zou maar PSV supporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |