Geluk hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik vraag mij af waarom ik niet obese ben. Ik eet veel, slaap veel en doe verder geen flikker.
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik vraag mij af waarom ik niet obese ben. Ik eet veel, slaap veel en doe verder geen flikker.
herkenbaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik was middenverlder, alleen weet niet meer of het centrum, links of rechts wasquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik begon spits, toen tijd mid mid daarna rechts mid en toen rechtsachter. Daarna weer spits en toen keeper
wat vervelend voor jequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb wel een ziek snel metabolisme
We praten teveel poep. Misschien dat dat het is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Plat gezegd, alles wat ik eet gaat er zo weer uit (snel metabolisme).
Gewoon vinger in je keel op de wc, dan heb je je metabolisme ook niet meer nodig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb wel een ziek snel metabolisme
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was middenverlder, alleen weet niet meer of het centrum, links of rechts was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |