Helemaal niet hypocriet, want ik praat gewoon Nederlands.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus? jij hebt een buitelandse username en dan mag snow niet koreaans praten![]()
Beetje hypocriet vind je niet
Ik ben allang blij dat je geen Limburgs typtquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:17 schreef Trollscience het volgende:
jammer dat ik geen runen kan typen met asci anders zou ik ook het hele topic verpesten met een gare dode taal
Wat dan? Ik ben gestopt toen een gaar bandje begon.quote:
zingende politici (nep ofcourse)quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben gestopt toen een gaar bandje begon.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je bedoeld met die puntjes.
Ah okequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zingende politici (nep ofcourse)
17?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
wat is mijn leeftijd ook alweer wat is mijn leeftijd ook alweer
12quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
Geestelijk rond de min 11.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom roer je dan ook met je telefoon door je pizza?
Moeten je ouders dan ook haar telefoon nummer hebben enzo?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Snowbells het volgende:
Kruk ik gebruik jou als alibi de 13e. Dat ik tegen een vriendin zeg dat ik jou ga meeten dit dat
ik zat met pizza handen aan mijn mobielquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom roer je dan ook met je telefoon door je pizza?
primaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Snowbells het volgende:
Kruk ik gebruik jou als alibi de 13e. Dat ik tegen een vriendin zeg dat ik jou ga meeten dit dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |