quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind het niet zo'n geslaagd grapje
In zag in één oogopslag wat het was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
In zag in één oogopslag wat het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben een 스노
Niet doen. Beter laat je gewoon je toompje helen.quote:
jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef Snowbells het volgende:
Krul noemt panzermaus je aandachtsgeil?
Hebreeuws*quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zegt degene met de arabische username
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zegt degene met de arabischesemitische username
jammer datquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De fuckjij post tenminste niet in S&G
Dus? jij hebt een buitelandse username en dan mag snow niet koreaans pratenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hebreeuws*
Ik praat toch Nederlands?
Helemaal niet hypocriet, want ik praat gewoon Nederlands.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus? jij hebt een buitelandse username en dan mag snow niet koreaans praten![]()
Beetje hypocriet vind je niet
Ik ben allang blij dat je geen Limburgs typtquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:17 schreef Trollscience het volgende:
jammer dat ik geen runen kan typen met asci anders zou ik ook het hele topic verpesten met een gare dode taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |