deze vrouw die weetquote:
Dude. Neem het niet zo serieus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
Flips over de zeik maar als ze het bij mij flikt mag het oppeens
quote:
quote:
Dat zag er echt heel vies uit op google images.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bloed stroomt niet meer door krokodil en daardoor gaan wonden open, rot je vlees weg etc
Flips hoeist in de liefde?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dude. Neem het niet zo serieus.Ik flik het bij jou, jij bij mij en nu weer jij bij mij. Nou en
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bloed stroomt niet meer door krokodil en daardoor gaan wonden open, rot je vlees weg etc
Weet je iig dat je nooit aan dat soort shit moet beginnen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit helemaal over harddrugs te lezen, brr vies spul
Crystal meth is echt vies spulquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet je iig dat je nooit aan dat soort shit moet beginnen.
Ja daar heb ik toen een keer foto's gezien van hoe mensen eruit zagen voor en na de drugs. Echt viesquote:
doctor whoquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is die gif ook al van doctor who?
Misschien dat ik die eens ga kijken. Als ecke sfi fi fan moet ik hem denk ik wel gezien hebben?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
doctor whozijn gewoon veel leuke reactie gifjes van
mensen die denken dat dingen verbieden alles oplostquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:02 schreef Trollscience het volgende:
Was vandaag zo'n gast in mijn klas die vond dat wiet/softdrugs verboden moesten worden omdat het alleen maar problematiek en aggresiviteit zou veroorzaken![]()
![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mensen die denken dat dingen verbieden alles oplost
begin bij de series van 2005quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien dat ik die eens ga kijken. Als ecke sfi fi fan moet ik hem denk ik wel gezien hebben?
Ik zal het meenemen in de lijst van series die ik wss ga kijken over een klein tijdje lijst.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
begin bij de series van 2005
Ik neem het ook niet serieusquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dude. Neem het niet zo serieus.Ik flik het bij jou, jij bij mij en nu weer jij bij mij. Nou en
ja inderdaad, zoveel mensen worden ook agressief van alcoholquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit jadaarnaast is het ook gewoon onzin
die's aan het kauwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |