Nooit. Sony wacht op killer-games die het systeem verkopen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Noppie2000 het volgende:
Vita verkopen in Japan weer ingestort na de piek van vorige week en de 3DS XL heeft nu al meer verkopen dan Vita het gehele jaar.
Wanneer gaat Sony iets doen?!
komt toch ookquote:Op donderdag 13 september 2012 15:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
PSP Wifi + LittleBigPlanet en een memorykaartje voor 250-275 ofzo.
En, en, en? Heb je er al 1 gevonden?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:39 schreef Kn0x het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)rt/1004004012990326/
Dit inderdaad.
Ola.quote:
Nee nog niet. Ik ben nog in gesprek met enkele verkopers. Waarom woon ik ook in zo'n uithoek van Nederlandquote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
En, en, en? Heb je er al 1 gevonden?
OT: Was maar als voorbeeld. Winkeliers kunnen zelf stunten om de sales omhoog te krikken, dat bedoelde ik te zeggen.
Het geld is er? Hebben ze niet onlangs 3 miljard verlies geleden ofzo? Ook in de gaming divisie? Volgens mij s het geld er juist helemaal niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:54 schreef sp3c het volgende:
Pitchford pitched weer Borderlands 2 Vita, ditmaal bij Up @ noon
http://www.ign.com/articl(...)d-still-come-to-vita
ik snap niet dat Sony hier nog geen geld tegenaan heeft gesmeten om het mogelijk te maken
het geld is er, de ontwikkelaars zijn er en Pitchford krijgt er een harde plasser van dus what's the damn holdup?!?!?!
en ja ik weet het up @ noon is een beetje ...
maar fok! it, ik vind Greg Miller grappig!
beyond!
Ze wachten totdat ze niks meer kunnen verliezenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Noppie2000 het volgende:
Vita verkopen in Japan weer ingestort na de piek van vorige week en de 3DS XL heeft nu al meer verkopen dan Vita het gehele jaar.
Wanneer gaat Sony iets doen?!
verlies ten opzichtte van dezelfde periode vorig jaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:36 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het geld is er? Hebben ze niet onlangs 3 miljard verlies geleden ofzo? Ook in de gaming divisie? Volgens mij s het geld er juist helemaal niet.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
In other news, waarom is Killzone HD gvd niet Vita compatible!?
Deze gemiste kans werd u mede mogelijk gemaakt door de faalhazen bij Sony.
Ja en met dit soort praktijken verlies je eventuele klanten, in plaats van dat je ze naar je toe trekt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:07 schreef sp3c het volgende:
ik snap sowieso niet waarom ze niet al die PS2 HD remakes beschikbaar maken voor de Vita
heel raar vind ik het, zullen ze apart willen verkopen voor de Vita aan het einde van de rit
Dat is Mercenaries.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef Cid het volgende:
[..]ik dacht eigenlijk dat het een Vita game zou zijn.
Beter goede ports dan geen ene ruk, toch? Killzone HD had makkelijk gekund en is een goede voor in de Vita's games portfolio. Port of niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:32 schreef Pheno het volgende:
'PS Vita niet overspoelen met ports'
Daarom
Snap ik, maar elke nieuwe game is er 1. Killzone, port of niet, zou het niet verkeerd doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ben de ports anders wel zat, maar goed, ieder zijn ding. Ik zie liever gebruik van de features van de Vita in nieuwe dingen dan een geforceerde touchscreen om je wapens te selecteren. Die kennen we al
Dat is het probleem: het is geen nieuwe gamequote:Snap ik, maar elke nieuwe game is er 1.
Voor het platform in kwestie wel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het probleem: het is geen nieuwe game
Waarom zou ik een oud spel nog eens willen spelen? Kom maar met nieuw spul. Ze hebben die Vita gewoon veel te vroeg op de markt gegooid.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Voor het platform in kwestie wel.
nee, je hoeft het apparaat ook niet te kopen. maar waarom moeten ze moeite doen om dat spul te porten als ze beter moeite kunnen steken in nieuwe spellen? Er komt een nieuwe Killzone aan, waarom zouden ze een stuk team opofferen om met die port te gaan bemoeien?quote:
ze nemen die moeite sowieso want het moet om de een of andere reden naar de PS3quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, je hoeft het apparaat ook niet te kopen. maar waarom moeten ze moeite doen om dat spul te porten als ze beter moeite kunnen steken in nieuwe spellen? Er komt een nieuwe Killzone aan, waarom zouden ze een stuk team opofferen om met die port te gaan bemoeien?
Wie zegt dat het net zo simpel isquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze nemen die moeite sowieso want het moet om de een of andere reden naar de PS3
dan kun je het net zo goed naar de PSVita brengen
Hideo Kojimaquote:
Die had alles al af na zijn 3DS-portquote:
3DS heeft Guns of the Patriots?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had alles al af na zijn 3DS-port
Nee, Vita al wel dan?quote:
crap!quote:
Ik was al druk aan het googlen of ik iets gemist had ergensquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
crap!
ik bedoelde sons of liberty
MGS 2 iig
de voorganger van Snake Eater iig!
ontloopt elkaar niet zo heel veel, bovendien is SCE Cambridge nu ook een soort Guerilla/Killzone Studiosquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:30 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, Kojima heeft iets meer man onder zich, Guerrilla zit in een herenhuis in Amsterdam, daar past wat minder in
Metal Gear Solid 3 (snake eater) is de voorganger van Metal Gear, Metal Gear is de voorganger van MG: Solid Snake, MG: Solid Snake is de voorganger van Metal Gear Solid, Metal Gear Solid is de voorganger van Metal Gear Solid 2, Metal Gear Solid 2 is de voorganger van Metal Gear Solid 4.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
crap!
ik bedoelde sons of liberty
MGS 2 iig
de voorganger van Snake Eater iig!
weet ik veel!
MGS
Het is dan ook een PS2 port....quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:12 schreef Cid het volgende:
Ragnarok Odessey!
En misschien Persona, hoop op een demo. Iedereen is er hier zo enthausiast over, ik heb er nog nooit een gespeeld en de gameplay video's overtuigen ook niet echt eigenlijk..
Ik bedoel niet qua graphics, meer gameplayquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Het is dan ook een PS2 port....
Beste JRPG van de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua graphics, meer gameplay
Dat is nog al een statement, al zijn de laatste 10 jaar niet bijzonder vriendelijk geweest voor de JRPG. Zal toch eens een poging doen danquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beste JRPG van de afgelopen 10 jaar.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ach ja, lekker flipperen vanavond.
quote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:55 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat is nog al een statement, al zijn de laatste 10 jaar niet bijzonder vriendelijk geweest voor de JRPG. Zal toch eens een poging doen dan
quote:Op maandag 17 september 2012 09:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hij is hier besteldbol.com is meestal wel op tijd met nieuwe games toch?
Kan iemand mij uitleggen wat dat spel zo bijzonder maakt? Ik heb het op de PS3 geprobeerd en vond het een vrij saaie platformer...quote:Op maandag 17 september 2012 09:25 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Nog 2 dagen tot LittleBigPlanet.
Klopt, maar ik had nog voor ¤40 aan tegoedbonnen bij bol.com. Dus voor mij zeer zeker de goedkoopstequote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]Niet de goedkoopste, maar wel stipt.
Vandaar, ik heb hem bij Wehkamp besteld voor 37 euro incl. verzendkosten.quote:Op maandag 17 september 2012 10:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had nog voor ¤40 aan tegoedbonnen bij bol.com. Dus voor mij zeer zeker de goedkoopste
Tja bijzonder... Het is anders. Soms moet je verzamelde objecten gebruiken om levels door te komen of dien je terug te gaan naar een eerder level omdat je het benodigde stukje pas in een later level hebt gekregen enzovoorts.quote:Op maandag 17 september 2012 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat dat spel zo bijzonder maakt? Ik heb het op de PS3 geprobeerd en vond het een vrij saaie platformer...
Dit is inderdaad ook een belangrijk punt. Hierdoor kun je de game blijven spelen. Het is gewoon mogelijk om shooters, puzzelgames, rpg's, platforms en vele andere soorten games te maken in LBP Vita. Nu ben ik hier zelf niet goed in, maar er zijn genoeg anderen die dat wél zijnquote:Op maandag 17 september 2012 10:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Tja bijzonder... Het is anders. Soms moet je verzamelde objecten gebruiken om levels door te komen of dien je terug te gaan naar een eerder level omdat je het benodigde stukje pas in een later level hebt gekregen enzovoorts.
Grootste punt voor mij is de stijl van het spel en het feit dat je oneindige levels hebt door al het moois wat de community maakt.
Owja, sackboy is liev!
Beetje fake helaas.............gewoon video van E3 afgespeeld op de Vitaquote:
Dat viel mij ook op toen ik het filmpje wat verder aan het kijken was ja. Best triest eigenlijk, mensen die doen alsof ze aan het spelen zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 12:03 schreef Puzom het volgende:
[..]
Beetje fake helaas.............gewoon video van E3 afgespeeld op de Vita
Ik gebruikte voor PSP altijd PSP Video 9. Geen idee of die inmiddels ook Vita-resolutie ondersteunt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef KingLysandus het volgende:
Weet er nog iemand een goed programma om films om te zetten voor de Vita?
Die gebruik ik nu ook, werkt prima. Gewoon het 720pPS3-formaat kiezenquote:Op woensdag 19 september 2012 07:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gebruikte voor PSP altijd PSP Video 9. Geen idee of die inmiddels ook Vita-resolutie ondersteunt.
Lul! Heb nog geen bericht ontvangen....quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Yeah, beta All-Stars Battle Royale
Mag ik eens?!?! Ik krijg zo'n bericht normaal ook nooitquote:Op woensdag 19 september 2012 10:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Lul! Heb nog geen bericht ontvangen....
JAJA!! Klep dicht nu.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Mag ik eens?!?! Ik krijg zo'n bericht normaal ook nooit
Maareh: hij is wel gaaf
Dus klote.... Hoe zit PSASBR eruit? Kan je een screenshot maken en uploaden? Ben wel erg benieuwd.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Grr onze brievenbus thuis voldoet niet aan de standaardafmetingen. Dit komt doordat het 'monumentale brievenbussen' zijn en de woningstichting mag dit niet veranderen...
Maw: Net een briefje in de brievenbus, aldus vriendin die even van huis was, dat het poststuk niet bezorgd kon worden...
Nu maar hopen dat het om de scheermesjes ging die ik ook besteld had¤20PSN vouchers, die ook in een doosjes zitten, werden er namelijk wel in gegooid laatst.
Ow, dan moet je content manager op je pc installeren, en via je vita exporteren naar pc....quote:Op woensdag 19 september 2012 11:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Gaan we doen zometeen. Hoe krijg ik die van mn Vita af?
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh net geprobeerd. Mag geen screenshots maken
Logisch wel.quote:
zeker bij beta's zijn ze daar streng in. Om de eenvoudige reden dat anders bugs getoond worden, dat is natuurlijk schadelijk voor het bedrijf.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:57 schreef sp3c het volgende:
ik snap niet waarom sommige ontwikkelaars die screenshotfunctie op slot zetten!
als iemand ooit is ergens met een Sony belangrijkheid spreekt voor fok! ofzo dan is dat een vraag waar ik dolgraag antwoord op zou willen hebben
DMquote:Op donderdag 20 september 2012 00:15 schreef JK het volgende:
Code is er nog, vrijwel geen animo of het vita topic loopt niet storm omdat iedereen 'm te koop heeft gezet.
? Het gaat toch om een Vita doosje in een bubbel envelop?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee ik ook niet.. Had er gisteren al moeten zijn, maar mijn brievenbus voldoet niet aan de standaard afmetingen. Had ik gisteren een brief van de postbode van gekregen. En hij zou dan 'een van de volgende dagen' het nog eens proberen... Vandaag heeft hij dat niet gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |