Fluitend! Baasquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:53 schreef YUR het volgende:
Zo, net terug van een stukje lopen, soms letterlijk fluitend. Puur ter ontspanning, met GotC gezellig op de fiets naast me. Meteen mn nieuwe horloge ff geprobeerd
en??quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:53 schreef YUR het volgende:
Zo, net terug van een stukje lopen, soms letterlijk fluitend. Puur ter ontspanning, met GotC gezellig op de fiets naast me. Meteen mn nieuwe horloge ff geprobeerd
quote:
Terechtquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 'm een klap verkocht voor het fluiten bij 6:00 min/km
Eens kijken of ik de volgende keer een mop kan vertellen. Nog meer entertainmentquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:54 schreef GotC het volgende:
Wederom bedankt voor de peptalks Gup en MoBloHeb de peptalks op speaker staan, dus het is entertainment
Ja, E.T. moet werken zondag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jammer!! Hopelijk levert het SMA bezoek wat op in ieder geval!
wat droge beschuiten in zijn mond helpt ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 'm een klap verkocht voor het fluiten bij 6:00 min/km
Ah, goeie tip!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat droge beschuiten in zijn mond helpt ook
BAM jonguh!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:57 schreef YUR het volgende:
Oeh, ik knal tijdens de BtB keihard door de 800km-grens heen
Of gewoon in het Nederlands typen. Ik heb daar een keer de slappe lach van gekregen toen ik t hoordequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eens kijken of ik de volgende keer een mop kan vertellen. Nog meer entertainment
Goed gedaan hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
Oh mennnn ben helemaal lek at the moment.. gutst van me af![]()
De 8x2 hollen oefening weer gedaan.. Ik denk ik maak het rondje iets groter nu want de vorige keer kwam ik niet mooi uit moest ik doorlopen voorbij mijn huis.
Ik lopen en dacht dit gaat volgens mij wel iets vlotter nu, tegen het eind kreeg ik wat steken in mijn zij dus net met die 1 minuut rust voldoende gezakt om de volgende 2 minuten te lopen. Die laatste werden toch wel heavy nu, eindelijk daar die laatste minuut kom ik net aan bij mn woning mooi uitgekiend. Loop ik achterom.. moest ik nog een keer 2 minuten![]()
Nou die komt de volgende keer dan wel!
Gemiddelde van 7.20 wat een minuut sneller is dan vorige week met dezelfde oefening, ok ik mis 2 minuten maar toch
Achievement gehaald voor verste afstand in een week.
5e week dat ik loop, deze week 8.5 km gelopen.. wauw!
Douche!
Good busy!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
Oh mennnn ben helemaal lek at the moment.. gutst van me af![]()
De 8x2 hollen oefening weer gedaan.. Ik denk ik maak het rondje iets groter nu want de vorige keer kwam ik niet mooi uit moest ik doorlopen voorbij mijn huis.
Ik lopen en dacht dit gaat volgens mij wel iets vlotter nu, tegen het eind kreeg ik wat steken in mijn zij dus net met die 1 minuut rust voldoende gezakt om de volgende 2 minuten te lopen. Die laatste werden toch wel heavy nu, eindelijk daar die laatste minuut kom ik net aan bij mn woning mooi uitgekiend. Loop ik achterom.. moest ik nog een keer 2 minuten![]()
Nou die komt de volgende keer dan wel!
Gemiddelde van 7.20 wat een minuut sneller is dan vorige week met dezelfde oefening, ok ik mis 2 minuten maar toch
Achievement gehaald voor verste afstand in een week.
5e week dat ik loop, deze week 8.5 km gelopen.. wauw!
Douche!
Je mag ook fier zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
Thanks! 7.20 met wandelen tussendoor.. ben echt fier op mijzelf
Fijne avond allen!
Ik ben ook fier op uquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
Thanks! 7.20 met wandelen tussendoor.. ben echt fier op mijzelf
Fijne avond allen!
4.5 kilo kwijt nu.. nog zeker 25 te gaan hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
zoals boven al gezegd...goed bezig Kluizenaar!
als ik nog terug denk aan je eerste posts met wat achtergrond en je doelen dan kan ik alleen maar de duimen omhoog doen voor je doorzettingsvermogen
en dat is het belangrijkste!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ben in gevecht met mijzelf en ik win!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |