Holy crap!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag stukje weze lopen. Een eenvoudig te volgen route. Gewoon langs de krommme rijn. In het begin prima te lopen. Na verloop van tijd werd het pad steeds slechter en smaller. Tot op een gegeven moment je een pad had van slechts 1 voet breed. Erg zwaar om te lopen wel leuk en erg mooi.
http://connect.garmin.com/activity/219814637
een STUKJE!!! Volgende x moet je ook maar naar Nieuwegein lopen om te zwaaienquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag stukje weze lopen. Een eenvoudig te volgen route. Gewoon langs de krommme rijn. In het begin prima te lopen. Na verloop van tijd werd het pad steeds slechter en smaller. Tot op een gegeven moment je een pad had van slechts 1 voet breed. Erg zwaar om te lopen wel leuk en erg mooi.
http://connect.garmin.com/activity/219814637
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:48 schreef Inge040 het volgende:
Hier een echte beginneling! Ben vorige week begonnen na 7 jaar zakken aardappels aan m'n lijf gespaard te hebben. Via via hoorde ik van "rennen met Evy" en daar ben ik dus mee begonnen.
De eerste les voelde vooral alsof ik doodging... De tweede les ging al een stukje beter.
De derde les heb ik tijdens een weekendje weg in de Ardennen gelopen. Wederom vooruitgang.
Afgelopen maandag les 2 nogmaals gelopen en vandaag ga ik nog een keer les 3 doen, en ik heb er goede hoop in dat hem nu volgens Mevr. Evy haar aanwijzingen vol ga houden.
Ik loop niet alleen, mijn harige maatje de viervoeter gaat gezellig met me mee.
Het ligt eraan waar in nieuwegein. Langs het amsterdams rijnkanaal loop je ook zo nieuwegein in.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
een STUKJE!!! Volgende x moet je ook maar naar Nieuwegein lopen om te zwaaien
Ik loop vaak langs een zijtak, Merwedekanaal is dat. Dus wel aan die kantquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar in nieuwegein. Langs het amsterdams rijnkanaal loop je ook zo nieuwegein in.
Dat denk ik wel! Ik ben voor!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoi BtB'ers![]()
Ik zou nog een lokatie kiezen om zondag te meeten (voor wie wil). Heb ik gedaan en ik heb een plek gekozen die makkelijk te vinden is. Hopelijk is dat zondag ook nog zo!
Komt ie!
Ik dacht zo, hier:
[ link | afbeelding ]
In werkelijkheid ziet het er zo uit:
[ link | afbeelding ]
Links (niet op de foto) heb je het stadhuis, waar je je nummers op moet halen. De kerk is de Eusebiuskerk en dat terras is van restaurant Dudok. Helemaal rechts buiten de foto is straks het startvak.
En ik dacht, als we nou bij dat beeld afsprekenDeze:
[ link | afbeelding ]
Zo herkenbaar voor ons Fok!kers! Huuuuu daglicht
Wat denken jullie, zou dat beeld zondag te vinden zijn?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo herkenbaar voor ons Fok!kers! Huuuuu daglicht
6:31 is al aanzienlijk langzamer dan je normaal loopt, toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hier 3,5km, 'te snel': 6.31min/km ipv 6.49 min/kmlangzamer ging gewoon niet
Maar, het was wel lekker
http://www.endomondo.com/workouts/kXVruXFhHpA
Ja, als ik 'normaal' loop, dan loop ik ongeveer 5.50 dus 'moet' dan inderdaad een minuut de km langzamer lopen, maar wellicht kom ik er nog wel!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
6:31 is al aanzienlijk langzamer dan je normaal loopt, toch?
Dan denk ik dat je al goed bezig bentLangzaam lopen is best wennen. Je moet ineens (bijna?) een minuut per km langer lopen. Dat voelt in het begin heel raar, I guess.
Jij kan datquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, als ik 'normaal' loop, dan loop ik ongeveer 5.50 dus 'moet' dan inderdaad een minuut de km langzamer lopen, maar wellicht kom ik er nog wel!![]()
ik had gehoopt dat BVN het zou uitzenden maarquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
En ik maar denken: waarom is de kebab zaak toch dicht ?
Ze zitten allemaal bij Nederland - TurkijeDe Arena kleurt rood.
Belachelijk...quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://news.runnersworld.(...)ews-_-LanceArmstrong
In de krant stond een stukje over dat het een thuiswedstrijd voor NL zou moeten zijn. Er zitten zowat alleen maar Turken in dat stadionquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
En ik maar denken: waarom is de kebab zaak toch dicht ?
Ze zitten allemaal bij Nederland - TurkijeDe Arena kleurt rood.
Echt he. Criminaliteit in A'dam zakt vanavond met 60 %quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Belachelijk...
[..]
In de krant stond een stukje over dat het een thuiswedstrijd voor NL zou moeten zijn. Er zitten zowat alleen maar Turken in dat stadionik hoop in ieder geval dat ze verliezen... Dat getoeter anders weer...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Echt he. Criminaliteit in A'dam zakt vanavond met 60 %
Pace is de gemiddelde tijd die je doet over 1 km.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef Inge040 het volgende:
Die pace en speed, kan iemand me even kort maar krachtig uitleggen hoe dat zit...
Ik dacht het gisteren te snappen, maar keek net even en nu kom ik er toch weer niet helemaal uit.
Moet je pace nu hoger of lager worden?? (nu lijk ik vast blondt... owja, dat ben ik ook)
Pace = je snelheid, meestal hier gemeten in minuten per kmquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef Inge040 het volgende:
Die pace en speed, kan iemand me even kort maar krachtig uitleggen hoe dat zit...
Ik dacht het gisteren te snappen, maar keek net even en nu kom ik er toch weer niet helemaal uit.
Moet je pace nu hoger of lager worden?? (nu lijk ik vast blondt... owja, dat ben ik ook)
Pace = aantal min per km.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef Inge040 het volgende:
als je voor een marathon train zijn deze afstanden "part of the game"quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
een STUKJE!!! Volgende x moet je ook maar naar Nieuwegein lopen om te zwaaien
Ghehe, klinkt toch apart! Daarom raak ik in de war denk ik.quote:quote:
Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Spuit 12 en 13 Yuk
Onze pace was niet laag genoeg
Dan heb je de eerste les misschien wat te snel gelopen. Die les lijkt best makkelijk, weinig hardlopen... En dan kan ik me best voorstellen dat je wat hard van stapel looptquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Inge040 het volgende:
Thnx, 3 keer is scheepsrecht he! Maar ik snap hem nu...
Toch vreemd dan, dat ik nu meer minuten ren met dat Evy schema dan de eerste keer... en mijn pace de eerste keer toch echt het laagst was..
Haha, geeft niks hoor! Maar dat zou inderdaad best eens kunnen.... mits... ik in les 1, 2 en 3 exact hetzelfde moet lopen... en ik de allereerste keer meer gewandeld dan gerent heb..quote:Dan heb je de eerste les misschien wat te snel gelopen. Die les lijkt best makkelijk, weinig hardlopen... En dan kan ik me best voorstellen dat je wat hard van stapel loopt
sorry
zo klopt iequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pace = je snelheid tempo, meestal hier gemeten in minuten per km
Focus je nog niet te veel op snelheid johquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef Inge040 het volgende:
[..]
Haha, geeft niks hoor! Maar dat zou inderdaad best eens kunnen.... mits... ik in les 1, 2 en 3 exact hetzelfde moet lopen... en ik de allereerste keer meer gewandeld dan gerent heb..
Ach, wth, maakt ook niet uit. Morgen ga ik nog een keer les 3 lopen, kijken wat ik er dan uit krijg.
Kom je wel naar de BtB dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou heb ik aanstaande maandag een afspraak bij een Sport Medisch Adviescentrum... voel ik de laatste 3 dagen m'n hele scheen niet meer
Ik zat er al aan te denken om te gaan rennen het weekend.
Dat zal je altijd zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou heb ik aanstaande maandag een afspraak bij een Sport Medisch Adviescentrum... voel ik de laatste 3 dagen m'n hele scheen niet meer
Ik zat er al aan te denken om te gaan rennen het weekend.
Is ook zo, we zullen het morgen eens bekijken.quote:Focus je nog niet te veel op snelheid joh begin is puur conditie opbouwen, zowel qua uithoudingsvermogen als qua spieren. Het gaat erom dat je de hardloopstukken uit kunt lopen. Snelheid komt later wel
Jammer!! Hopelijk levert het SMA bezoek wat op in ieder geval!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |