quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Echt he. Criminaliteit in A'dam zakt vanavond met 60 %
Pace is de gemiddelde tijd die je doet over 1 km.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef Inge040 het volgende:
Die pace en speed, kan iemand me even kort maar krachtig uitleggen hoe dat zit...
Ik dacht het gisteren te snappen, maar keek net even en nu kom ik er toch weer niet helemaal uit.
Moet je pace nu hoger of lager worden?? (nu lijk ik vast blondt... owja, dat ben ik ook)
Pace = je snelheid, meestal hier gemeten in minuten per kmquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef Inge040 het volgende:
Die pace en speed, kan iemand me even kort maar krachtig uitleggen hoe dat zit...
Ik dacht het gisteren te snappen, maar keek net even en nu kom ik er toch weer niet helemaal uit.
Moet je pace nu hoger of lager worden?? (nu lijk ik vast blondt... owja, dat ben ik ook)
Pace = aantal min per km.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef Inge040 het volgende:
als je voor een marathon train zijn deze afstanden "part of the game"quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
een STUKJE!!! Volgende x moet je ook maar naar Nieuwegein lopen om te zwaaien
Ghehe, klinkt toch apart! Daarom raak ik in de war denk ik.quote:quote:
Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Spuit 12 en 13 Yuk
Onze pace was niet laag genoeg
Dan heb je de eerste les misschien wat te snel gelopen. Die les lijkt best makkelijk, weinig hardlopen... En dan kan ik me best voorstellen dat je wat hard van stapel looptquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Inge040 het volgende:
Thnx, 3 keer is scheepsrecht he! Maar ik snap hem nu...
Toch vreemd dan, dat ik nu meer minuten ren met dat Evy schema dan de eerste keer... en mijn pace de eerste keer toch echt het laagst was..
Haha, geeft niks hoor! Maar dat zou inderdaad best eens kunnen.... mits... ik in les 1, 2 en 3 exact hetzelfde moet lopen... en ik de allereerste keer meer gewandeld dan gerent heb..quote:Dan heb je de eerste les misschien wat te snel gelopen. Die les lijkt best makkelijk, weinig hardlopen... En dan kan ik me best voorstellen dat je wat hard van stapel loopt
sorry
zo klopt iequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pace = je snelheid tempo, meestal hier gemeten in minuten per km
Focus je nog niet te veel op snelheid johquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef Inge040 het volgende:
[..]
Haha, geeft niks hoor! Maar dat zou inderdaad best eens kunnen.... mits... ik in les 1, 2 en 3 exact hetzelfde moet lopen... en ik de allereerste keer meer gewandeld dan gerent heb..
Ach, wth, maakt ook niet uit. Morgen ga ik nog een keer les 3 lopen, kijken wat ik er dan uit krijg.
Kom je wel naar de BtB dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou heb ik aanstaande maandag een afspraak bij een Sport Medisch Adviescentrum... voel ik de laatste 3 dagen m'n hele scheen niet meer
Ik zat er al aan te denken om te gaan rennen het weekend.
Dat zal je altijd zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou heb ik aanstaande maandag een afspraak bij een Sport Medisch Adviescentrum... voel ik de laatste 3 dagen m'n hele scheen niet meer
Ik zat er al aan te denken om te gaan rennen het weekend.
Is ook zo, we zullen het morgen eens bekijken.quote:Focus je nog niet te veel op snelheid joh begin is puur conditie opbouwen, zowel qua uithoudingsvermogen als qua spieren. Het gaat erom dat je de hardloopstukken uit kunt lopen. Snelheid komt later wel
Jammer!! Hopelijk levert het SMA bezoek wat op in ieder geval!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |