ik ga kijken of dat lukt, ik heb bezoek...quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Alleen als je vandaag voor het goede gevoel even een klein stukje op standje "mega-ontspannen" gaat lopen
ai, das klote iddquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Klote zeg al 1,5 week niet kunnen lopen door een irritatie aan het scheenbeen. Straks maar weer heel voorzichtig opbouwen
Het heerst.. Mijn BtB gaat daarom niet door.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Klote zeg al 1,5 week niet kunnen lopen door een irritatie aan het scheenbeen. Straks maar weer heel voorzichtig opbouwen
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het heerst.. Mijn BtB gaat daarom niet door.
Niks aan te doen, eyes on 21km van Amsterdam en DtD. Die laatste wordt nog twijfelachtig..quote:
Ik zou vol focussen op de HM als ik jou was. DtD is eventueel mooi meegenomen als training, mocht je dat op een fijne manier kunnen reddenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niks aan te doen, eyes on 21km van Amsterdam en DtD. Die laatste wordt nog twijfelachtig..
DtD is voor mij ook een mijlpaal, vorig jaar heb ik die vanwege een blessure moeten laten schieten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou vol focussen op de HM als ik jou was. DtD is eventueel mooi meegenomen als training, mocht je dat op een fijne manier kunnen redden
Ah, dan snap ik hetquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
DtD is voor mij ook een mijlpaal, vorig jaar heb ik die vanwege een blessure moeten laten schieten.
Komt wel goed, no worries. Straks even de sportschool in en zondag ook. Beetje fietsen en werken aan de spieren.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het
Zorg goed voor jezelf man. Jammer dat ik je zondag niet zie...
Sommige pijltjes wel maar andere pijntjes beter van niet.quote:
Heel goed, alle begin is moeilijk, maar als je door de eerste zure kilometers bent gegaan, ben je op de goede wegquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:48 schreef Inge040 het volgende:
Hier een echte beginneling! Ben vorige week begonnen na 7 jaar zakken aardappels aan m'n lijf gespaard te hebben. Via via hoorde ik van "rennen met Evy" en daar ben ik dus mee begonnen.
De eerste les voelde vooral alsof ik doodging... De tweede les ging al een stukje beter.
De derde les heb ik tijdens een weekendje weg in de Ardennen gelopen. Wederom vooruitgang.
Afgelopen maandag les 2 nogmaals gelopen en vandaag ga ik nog een keer les 3 doen, en ik heb er goede hoop in dat hem nu volgens Mevr. Evy haar aanwijzingen vol ga houden.
Ik loop niet alleen, mijn harige maatje de viervoeter gaat gezellig met me mee.
Hoi en welkom! Je hebt het allermoeilijkste onderdeel van het hardlopen al achter de rug: Beginnen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:48 schreef Inge040 het volgende:
Hier een echte beginneling! Ben vorige week begonnen na 7 jaar zakken aardappels aan m'n lijf gespaard te hebben. Via via hoorde ik van "rennen met Evy" en daar ben ik dus mee begonnen.
De eerste les voelde vooral alsof ik doodging... De tweede les ging al een stukje beter.
De derde les heb ik tijdens een weekendje weg in de Ardennen gelopen. Wederom vooruitgang.
Afgelopen maandag les 2 nogmaals gelopen en vandaag ga ik nog een keer les 3 doen, en ik heb er goede hoop in dat hem nu volgens Mevr. Evy haar aanwijzingen vol ga houden.
Ik heb heul geen ipadquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:11 schreef streamnl het volgende:
Volgens dit filmpje kan je je gegevens van je Garmin via de ipad uploaden naar Garmin connect. Dat is erg prettig voor mensen zoals mij die meer achter een tablet zitten dan achter een pc.
http://m.youtube.com/#/wa(...)%3D4BAyW_ryNP8&gl=NL
Moet je dus weer een apart dingen hebben voor in de iPad, zal wel weer wat kostenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:11 schreef streamnl het volgende:
Volgens dit filmpje kan je je gegevens van je Garmin via de ipad uploaden naar Garmin connect. Dat is erg prettig voor mensen zoals mij die meer achter een tablet zitten dan achter een pc.
Ben ook net begonnen, zit nu bij les 12, en je zult merken dat het sneller gaat dan je zou verwachten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:48 schreef Inge040 het volgende:
Grapje kost wel ¤67,50 ongeveer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:11 schreef streamnl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |