En dat ook. Alsof het een pretje is om in die wachtkamers en op die bedden te wachten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:45 schreef ErikT het volgende: [..] Je krijgt ervoor terug dat essnhills naar het ziekenhuis mocht en nu weer vrolijk meedraait in de maatschappij.
Diervriendelijkheid is iets voor sentimentele linkse huisvrouwen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:43 schreef ElisaB het volgende:
Geachte meneer Zijlstra,
Welkom
Ik was altijd een verstokte VVD'er, maar ik kwam er een aantal weken geleden tot mijn schrik achter de de VVD werkelijk helemaal niets lijkt te doen aan (of lijkt te geven om) dierenwelzijn. Dit beeld is bij mij ontstaan toen ik de kieswijzer van Stem Diervriendelijk deed.
Kunt u dit beeld wegnemen?
Brandverzekering betalen voor een ander?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Brandverzekering ook maar niet meer betalen als je zeker weet dat je huis nooit in de fik zal gaan?
Wat jij wilt hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:47 schreef Friek_ het volgende:
Diervriendelijkheid is iets voor sentimentele linkse huisvrouwen.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way in which its animals are treated."quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Diervriendelijkheid is iets voor sentimentele linkse huisvrouwen.
Nee het is geen liegen. Technisch gezien is het allemaal juist wat hij zegt. Maar iedereen kan wel verzinnen dat lagere inkomens procentueel meer kwijt zijn aan een woning, en dat het daar dus procentueel harder aankomt bij totale afschaffing. Duh.quote:
Strakke TTquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:49 schreef betyar het volgende:
He fuck, ik dacht een goede TT te hebben aangemaakt, gooi die maar op slot erik.
Oké, het verdraaien van een vraag in het antwoord. Niet netjes en behoorlijk triest. Toch vind ik het een soort vorm van liegen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee het is geen liegen. Technisch gezien is het allemaal juist wat hij zegt. Maar iedereen kan wel verzinnen dat lagere inkomens procentueel meer kwijt zijn aan een woning, en dat het daar dus procentueel harder aankomt bij totale afschaffing. Duh.
Maar het is doen alsof ik een achterlijke idioot ben. Alsof ik niet kan zien dat het geen antwoord op m'n vraag is.
Het is uit de hoogte en het is een poging om te verbloemen waar de VVD echt voor staat. Namelijk: de rijken rijk houden. Kijk, ik vind t best dat de VVD dat wil, want ze zijn rijk. En daar hebben ze voor gewerkt (of niet), en dat mag allemaal. En ze mogen die verworvenheden best verdedigen.
Maar ga dan niet lopen doen alsof je het beste voor hebt met lagere inkomens en hun relatieve mini hra-tje. Dat is echt treurig.
Jij kan in de toekomst kijken? Tja, dan hoef je ook niet te verzekeren als je weet dat je nooit ziek gaat worden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Brandverzekering betalen voor een ander?
Ach, het VVD electoraat heeft het weinig op met waarheden. Gezien de peilingen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef betyar het volgende:
Maar goed, Zijlstra heeft laten zien dat hij prima in het straatje van beroepsleugenaar Rutte past.
Een halve waarheid is natuurlijk net zo goed een leugen. De suggestie die hij wekte is dat mensen niet meer aan eigen bijdragen gaan betalen als het aan de VVD zou liggen. De werkelijkheid is natuurlijk nogal anders, zeker als je voor de huisarts ook al een eigen bijdragen moet gaan betalen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Oké, het verdraaien van een vraag in het antwoord. Niet netjes en behoorlijk triest. Toch vind ik het een soort vorm van liegen.
De VVD-kiezer is nogal ondoorgrondelijk. Ik begrijp het ook niet. Of men is gewoon dom en/of masochistisch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:55 schreef Stranger het volgende:
Nou dat was een interessant topic om te lezen. Na het zien van de antwoorden en de onwerkelijke aannames snap ik nog minder dat een partij als de VVD zo hoog in de peilingen staat. Vraag me af wie er nou wereldvreemd is, de VVD of ik.
Ja maar, de hardwerkende Nederlander is bij Rutte beter af.....quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een halve waarheid is natuurlijk net zo goed een leugen. De suggestie die hij wekte is dat mensen niet meer aan eigebn bijdragen gaan betalen als het aan de VVD zou liggen. DFe werkelijkheid is natuurlijk nogal anders, zeker als je vor de huisarts ook al een eigen bijdragen moet gaan betalen.
Rutte gaf verder aan dat de uitkeringen NIET op koopkracht achteruit zouden gaan, echter het tegendeel is waar. (is uitgezocht bij RTL Wart kiest Ned. ).
Dat is gewoon keihard liegen.
Dat wil hij door zijn demagogisch optreden wel erg doen geloven. Maar zelfs de hardwerkende Nederlander staan bij hen gewoon keihard op de nullijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja maar, de hardwerkende Nederlander is bij Rutte beter af.....
Ga weg met je laster, als er 1 groep precies weet waarop ze stemmen is het de VVDer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De VVD-kiezer is nogal ondoorgrondelijk. Ik begrijp het ook niet. Of men is gewoon dom en/of masochistisch.
Laster? Heb je Rutte de afgelopen dagen gehoord? Over laster gesproken............quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga weg met je laster, als er 1 groep precies weet waarop ze stemmen is het de VVDer.
Dat is geen laster maar een opvatting die ik heb. Ik kan mij niet indenken dat meer dan 20% van de kiezers echt beter af zou zijn met het snoeiharde VVD-beleid. Ik kan dat niet anders verklaren dan pure onwetenheid bij menig kiezer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga weg met je laster, als er 1 groep precies weet waarop ze stemmen is het de VVDer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |