abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:48:54 #1
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_116493628
Vrijdag 7-9 live gesprek VVD Halbe Zijlstra: 10.15 tot 11.15 uur

Aanstaande vrijdag, 7 september, is Halbe Zijlstra van 10.15 tot 11.15 uur live op FOK! aanwezig om onze en jullie vragen te beantwoorden. Hij heeft daarvoor tijd vrij gemaakt in deze drukke campagnetijd van de VVD in de aanloop naar de verkiezingen, waarvoor wij hem uiteraard erkentelijk zijn.

Halbe Zijlstra
Ik wil er voor zorgen dat mijn zoontje van vier het straks beter heeft dan ik. Daarom wil ik er voor zorgen dat het onderwijs in Nederland nog beter wordt en dat talent beter wordt benut. Dat betekent meer uitdagingen in het onderwijs en meer oog voor verschillen tussen leerlingen.
Ook wil ik dat mijn zoontje geen last heeft van de enorme staatsschuld die sinds de jaren zeventig is opgebouwd. Daarom moet het mes in de overheidsfinanciën en moeten we af van het denkbeeld dat de overheid voor alles verantwoordelijk is. Ik vind dat wij zelf verantwoordelijk zijn voor onze keuzes, behalve als iemand daar echt niet toe in staat is.

En laten we het wel netjes houden: hij waagt zich in het hol van de leeuw om het zo maar even te noemen, iets waar een aantal andere politici het lef niet voor hadden en/of de tijd niet voor wilden nemen. Dat verdient respect, wat je onder andere kunt uiten door normaal te reageren en geen zinloze beledigende oneliners te gaan spammen.
Doe je dat wel, zit er een team van moderators klaar om daar snel op te reageren. Want het bederven van een discussie dupeert de velen die wel inhoudelijk op dit gesprek in willen gaan.

We hopen op een verhelderende, kritische en pittige discussie :)

Tenslotte
Stel alsjeblieft maar één vraag per post per keer. dit houdt het topic leesbaar, en de vragen overzichtelijk voor Halbe Zijlstra.

Dit topic gaat 10.15 open, dan kunnen we losbarsten en dhr Zijlstra het hemd van het lijf vragen over de VVD plannen en 'zijn' langstudeerboete!
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:49:34 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116493648
Nou, nou... Die TT mag ook wel een toontje lager.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:50:31 #3
165633 eriksd
The grand facade...
pi_116493680
Tsja.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')