Same.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
SP in GTA vind ik echt tof en GTA is de enige game waarvan ik de SP altijd uit wil spelen. (en ook doe)
Mwah, behalve andere afknallen kan je de rest prima in SP doen. Freeroam is baas inderdaad. Ik vermaak me trouwens nog steeds met GTAIV + LCPDFR + paar andere mods erbij.quote:maar MP in GTA, dat is pas echt geweldig. dat is gamen hoe ik er als 12 jarig jochie van droomde. een open wereld waar je kan lopen, vliegen, rijden, zwemmen of wat dan ook. waar je als je zin hebt nog eens anderen af kan knallen ook!
Freeroam FTW.
Ik hoop dat LCPDFR binnenkort weer eens een goede update krijgtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Same.
[..]
Mwah, behalve andere afknallen kan je de rest prima in SP doen. Freeroam is baas inderdaad. Ik vermaak me trouwens nog steeds met GTAIV + LCPDFR + paar andere mods erbij.![]()
Same.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik hoop dat LCPDFR binnenkort weer eens een goede update krijgt
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:45 schreef Chef_M het volgende:
[..]
GTA spelen om de MP, vond het al triest sinds het in GTA:SA voorkwam.Je koopt de game puur voor de SP, als je er MP bijkrijgt moet je het maar zien als bonus en niet gaan klagen als het zuigt.
GTA SP.
Ben je 12? Zeker begonnen met gamen toen SA:MP net uitkwam?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]Jij hebt blijkbaar zelf niet in een goede GTA:SA server gezeten met 200 andere lui
waar het mij vooral om gaat zijn de tegenstanders. deze doen beter hun best dan de A.I.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef Chef_M het volgende:
Mwah, behalve andere afknallen kan je de rest prima in SP doen.
Wat ben jij een mislukt kutventjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ben je 12? Zeker begonnen met gamen toen SA:MP net uitkwam?
GTA spelen om de MP: Hah, GAAAAAY
EDIT: Ik heb nog nooit in een GTASA server gezeten, en voor zover ik mij kon herinneren was het een mod en niet eens een official release.
Tja, dat mannetje komt pas in deel 17 om de hoek kijken en begint meteen alweer mensen aan te vallen. Dat kan giftigheid opwekken.quote:
Deel 17quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tja, dat mannetje komt pas in deel 17 om de hoek kijken en begint meteen alweer mensen aan te vallen. Dat kan giftigheid opwekken.
Zou ik ook maar doen want ik heb een schijthekel aan internethelden zoals jou.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Deel 17Je loopt achter. En jij word giftig omdat je dondersgoed weet dat MP pas sinds GTAIV is geintroduceerd is, dus zeggen dat mensen zielig zijn omdat ze de MP van SA bout vinden, kom je alleen maar achterlijk over.
Maar dat ben ik gewend van je andere topics, dus ga jij lekker verder met mensen bashen die een andere mening hebben, dan laat ik je verder met rust.
Daar heb ik niet eens op geklikt, is net zo infantiel en 2011 als de "and then you took an arrow to the knee" grap.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef Chef_M het volgende:
EDIT: Ik zie nu in dat ik je waarschijnlijk hebt beledigd door de Hahgay link te posten. Was niet bedoeld om homo's te kwetsen, maak je geen zorgen.
Praat je weer over een mod, en jij begint erover dat ik geen SA:MP hebt gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou ik ook maar doen want ik heb een schijthekel aan internethelden zoals jou.
Je lult gewoon over zaken waar je 0 ervaring mee hebt. De eerste MP mod kwam al uit voor GTA: VC, dus je bent zelf de enige die achterlijk lult. En jij bent hier diegene die begint met bashen, leer lezen.
[..]
Daar heb ik niet eens op geklikt, is net zo infantiel en 2011 als de "and then you took an arrow to the knee" grap.
Nerds die proberen te flamenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ben je 12? Zeker begonnen met gamen toen SA:MP net uitkwam?
GTA spelen om de MP: Hah, GAAAAAY
EDIT: Ik heb nog nooit in een GTASA server gezeten, en voor zover ik mij kon herinneren was het een mod en niet eens een official release.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nerds die proberen te flamenhilarisch.
Nee hoor. GTA1 had al 'officiele' multiplayer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef Chef_M het volgende:
officiele MP is pas in GTAIV geintroduceerd
En jij gamed al sinds de atari?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat lach je nou dan, kom Groningen ik klap je. Ims'allah
Laat die boy maar, hij is ontwetend.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee hoor. GTA1 had al 'officiele' multiplayer.
Mee eens wel hoor. Vier (multiplayer) vond ik ook niet zo'n succesje. Het deed allemaal erg kaal aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:02 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb in grand theft auto vier wel even de multiplayer geprobeerd, maar werd gedropt midden op zo'n industrie-eiland, midden op de kaart. Alleen een paar snelwegen, en geen auto's. Werd drie keer afgeknald voordat ik überhaupt een auto bereikte.
Lekker laagdrempelig weer.Hoop dat het wat strakker is in dit deel, maar uiteindelijk gaat het mij toch om de singleplay.
Alles wat je leest is onbevestigd. GameInformer is begin november de eerste met facts. Mag ik aannemen, als ze dat uit hun duim gaan zuigen worden ze gelynchedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:06 schreef RickoKun het volgende:
Was die lijst met gameplay elementen geruchten of waren dat comfirmed facts?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles wat je leest is onbevestigd. GameInformer is begin november de eerste met facts. Mag ik aannemen, als ze dat uit hun duim gaan zuigen worden ze gelynched
Rituele GameInformer-verbranding op de Damquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]Is het strakjes gewoon een analyse a.d.h.v. de trailer en de screenshots
GTA 2 tegen elkaarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee hoor. GTA1 had al 'officiele' multiplayer.
Je kan dus je wapen editen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:23 schreef TheGeneral het volgende:
Officiële artwork van GTAV:
[ afbeelding ]
Geen idee, ik hoop hetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend? Dacht dat ik dat al ergens gelezen had.
OMG ZIE JE DAT DE BUMPER IS STUK ER IS DUS EEN SCHADEMODEL!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:23 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Nu al een beter racespel dan Gran Turismo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
OMG ZIE JE DAT DE BUMPER IS STUK ER IS DUS EEN SCHADEMODEL!
quote:GTA 5: First official artwork shows 'Pest Control'
"Lots of info coming next month," teases Rockstar. "Get ready"
Dat zei ik al. GameInformer, alles. En misschien wel een uitnodiging om op het kantoor van Rockstar te spelenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:03 schreef MaxMark het volgende:
http://www.computerandvid(...)-shows-pest-control/
[..]![]()
Jij zei volgende weekquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei ik al. GameInformer, alles. En misschien wel een uitnodiging om op het kantoor van Rockstar te spelen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles wat je leest is onbevestigd. GameInformer is begin november de eerste met facts. Mag ik aannemen, als ze dat uit hun duim gaan zuigen worden ze gelynched
Anderhalve week.quote:
Is niet officieel. Gejat van Redditquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:23 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Is niet officieel. Gejat van Reddit
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm om je af te fakkelen terug gaan zoeken, verkeerd gelezen
Dit, tis alweer bijna een jaar (2 nov 2011) geleden sinds de eerste trailer naar buiten kwam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:30 schreef Rickazio het volgende:
Ze moesten gewoon niet zo vroeg naar buiten komen met filmpjes, dit maakt het wachten wel moeilijk
En zie hoeveel hype dat al maakt. Als iedereen er stil over was geweest waren ze misschien wel vaker met materiaal gekomen. Maar zij krijgen alle aandacht al door eigenlijk niets te zeggen. Geniale marketing toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:51 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dit, tis alweer bijna een jaar (2 nov 2011) geleden sinds de eerste trailer naar buiten kwam.
Blijkbaar zijn er heel veel diehard fans die zonder echte info genoeg erbij verzinnen om die mond-tot-mondreclame lopend te houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:34 schreef Rickazio het volgende:
Geniale marketing is misschien wat overdreven. Het is inderdaad een marketing-vorm die steeds vaker voor komt en die oa veel gratis reclame oplevert, met name mond-tot-mond reclame. Maar het is ook wel licht frustrerend voor de ''die hard'' fans om zo'n enorme tijd slechts kleine teasertjes krijgt te zien. Ze zouden ondertussen ook wel met een mini demo kunnen komen om dat op te lossen.
Net als GTA 3 dus. Werkt wel goed op een tablet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Voor mensen die een Android of iOS apparaat hebben misschien wat leuk nieuws, GTA Vice City komt binnenkort naar de smartphone.
http://www.onemorething.n(...)tweede-leven-op-ios/
Ja het is geniale marketing eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de nieuwe informatie. Wat denken jullie qua releasedate? Ik mik op april / mei.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zie hoeveel hype dat al maakt. Als iedereen er stil over was geweest waren ze misschien wel vaker met materiaal gekomen. Maar zij krijgen alle aandacht al door eigenlijk niets te zeggen. Geniale marketing toch?
Eigenlijk wel ja, wij maken het ze zelf zo makkelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zie hoeveel hype dat al maakt. Als iedereen er stil over was geweest waren ze misschien wel vaker met materiaal gekomen. Maar zij krijgen alle aandacht al door eigenlijk niets te zeggen. Geniale marketing toch?
Eerst, GTA III, nu Vice Cirty.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Voor mensen die een Android of iOS apparaat hebben misschien wat leuk nieuws, GTA Vice City komt binnenkort naar de smartphone.
Dat is echt ontzettend tof, GTA3 draait ontzettend goed namelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Mwah, geniaal, niet echt. Ik vind dat ze met GTA 4 wel wat krediet verspeeld hebben, naast het matige verhaal was de pc versie slecht geport en waren er aardig wat bugs en performance issues.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso speelt GTA lekkerder op een console imo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:17 schreef FerryNL het volgende:
Ik hoop iig dat GTA V voor de pc wel beter is dan IV. En dan bedoel ik meer dat Games For Windows Live weg gaat en dat Steam niet 1000en screenshots maakt per game.Anders word het toch de Xbox 360 versie
Ja daar ben ik ook weer achter gekomen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso speelt GTA lekkerder op een console imo.
Enige voordeel van de PC is mods
Omdat? Ik heb mijn PC op mijn tv aangesloten en daarnaast heb ik een 360 controller.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En op de PC zijn de graphics beter. En modsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het lekkerder spelen. Liever autorijden met een knuppeltje dan WASDquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb mijn PC op mijn tv aangesloten en daarnaast heb ik een 360 controller.
Verder heeft mijn PC betere graphics dan mijn PS3.
Wat maakt de consoles dan beter?
Lees nou ff goed: ik heb een 360 controller. (op de pc dus)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het lekkerder spelen. Liever autorijden met een knuppeltje dan WASD
Ja, dan boots je het console-idee na, maar dan via de PCquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lees nou ff goed: ik heb een 360 controller.
Wat dacht je van geen gelul met systeemeisen? Al dat gejammer over dat het niet lekker werkt enzo dat de framerate niet goed is en weer voor honderden euro's moeten upgraden om het spel eindelijk fatsoenlijk te kunnen spelen heb je niet op een console. Gewoon dvd erin en knallenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb mijn PC op mijn tv aangesloten en daarnaast heb ik een 360 controller.
Niet zo "lulz so random xDDddddd" doen, of je moet toevallig 11 jaar zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:51 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga mijn pik er in drukken terwijl ik mijn tepels laat likken door een ezel en ik sla de bladzijde open als ik een chick haar pink in mijn anus laat duwen zodat ik tot een ultiem leesorgasme kom.
Alleen kneusjes en internetheldjes gaan over leeftijd janken. Jij speelt nog computerspelletjes, wat een sneu mannetje ben je dan zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Niet zo "lulz so random xDDddddd" doen, of je moet toevallig 11 jaar zijn?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kunt wel heel simpelquote:
Duurt wel lang inderdaad, maar ik hoop dat zodra GTA V uit komt er weinig over bekend is. Dan is alles echt volkomen nieuw als je het speelt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:51 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dit, tis alweer bijna een jaar (2 nov 2011) geleden sinds de eerste trailer naar buiten kwam.
Hij heeft inderdaad gelijk. Alleen ik kijk ook naar de user.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt wel heel simpeldoen, maar als de controls exact hetzelfde zijn als op de 360, en de graphics (veel) beter, dan is het op de PC toch gewoon de betere ervaring!?
Daarnaast wordt je tegenwoordig op de consoles ook telkens weer doodgegooid met patches. Vorige week nog een uur moeten wachten tot Battlefield 3 op de PS3 een verplichte update binnentrok van 1,5 GB die ik niet eens kan gebruiken qua content...(!)
Snel internet heb je danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt wel heel simpeldoen, maar als de controls exact hetzelfde zijn als op de 360, en de graphics (veel) beter, dan is het op de PC toch gewoon de betere ervaring!?
Daarnaast wordt je tegenwoordig op de consoles ook telkens weer doodgegooid met patches. Vorige week nog een uur moeten wachten tot Battlefield 3 op de PS3 een verplichte update binnentrok van 1,5 GB die ik niet eens kan gebruiken qua content...(!)
Dat houdt dus op over anderhalve weekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Duurt wel lang inderdaad, maar ik hoop dat zodra GTA V uit komt er weinig over bekend is. Dan is alles echt volkomen nieuw als je het speelt.
Zal wel ultiem zijn maar ik denk toch eerder maart / aprilquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Snel internet heb je dan![]()
OT: Ik ben er nog steeds van overtuigd dat GTAV dit jaar nog komt. Zelf gok ik december. Want kerst enzo.
Maar je kan wel lekker lam vanaf je bank op een groot tering scherm dood en verderf zaaien. Dat doet t m toch wel voor me.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
een pc kun je ook op een tv scherm aansluiten. Dan draadloze muis en toetsenbord.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar je kan wel lekker lam vanaf je bank op een groot tering scherm dood en verderf zaaien. Dat doet t m toch wel voor me.
Alhoewel je wel gelijk heb wb die patches![]()
Dat hou ik voor de films. Anders zit je alleen maar te kloten met die muis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een pc kun je ook op een tv scherm aansluiten. Dan draadloze muis en toetsenbord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |