Dit, tis alweer bijna een jaar (2 nov 2011) geleden sinds de eerste trailer naar buiten kwam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:30 schreef Rickazio het volgende:
Ze moesten gewoon niet zo vroeg naar buiten komen met filmpjes, dit maakt het wachten wel moeilijk
En zie hoeveel hype dat al maakt. Als iedereen er stil over was geweest waren ze misschien wel vaker met materiaal gekomen. Maar zij krijgen alle aandacht al door eigenlijk niets te zeggen. Geniale marketing toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:51 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dit, tis alweer bijna een jaar (2 nov 2011) geleden sinds de eerste trailer naar buiten kwam.
Blijkbaar zijn er heel veel diehard fans die zonder echte info genoeg erbij verzinnen om die mond-tot-mondreclame lopend te houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:34 schreef Rickazio het volgende:
Geniale marketing is misschien wat overdreven. Het is inderdaad een marketing-vorm die steeds vaker voor komt en die oa veel gratis reclame oplevert, met name mond-tot-mond reclame. Maar het is ook wel licht frustrerend voor de ''die hard'' fans om zo'n enorme tijd slechts kleine teasertjes krijgt te zien. Ze zouden ondertussen ook wel met een mini demo kunnen komen om dat op te lossen.
Net als GTA 3 dus. Werkt wel goed op een tablet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Voor mensen die een Android of iOS apparaat hebben misschien wat leuk nieuws, GTA Vice City komt binnenkort naar de smartphone.
http://www.onemorething.n(...)tweede-leven-op-ios/
Ja het is geniale marketing eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de nieuwe informatie. Wat denken jullie qua releasedate? Ik mik op april / mei.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zie hoeveel hype dat al maakt. Als iedereen er stil over was geweest waren ze misschien wel vaker met materiaal gekomen. Maar zij krijgen alle aandacht al door eigenlijk niets te zeggen. Geniale marketing toch?
Eigenlijk wel ja, wij maken het ze zelf zo makkelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zie hoeveel hype dat al maakt. Als iedereen er stil over was geweest waren ze misschien wel vaker met materiaal gekomen. Maar zij krijgen alle aandacht al door eigenlijk niets te zeggen. Geniale marketing toch?
Eerst, GTA III, nu Vice Cirty.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Voor mensen die een Android of iOS apparaat hebben misschien wat leuk nieuws, GTA Vice City komt binnenkort naar de smartphone.
Dat is echt ontzettend tof, GTA3 draait ontzettend goed namelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Mwah, geniaal, niet echt. Ik vind dat ze met GTA 4 wel wat krediet verspeeld hebben, naast het matige verhaal was de pc versie slecht geport en waren er aardig wat bugs en performance issues.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso speelt GTA lekkerder op een console imo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:17 schreef FerryNL het volgende:
Ik hoop iig dat GTA V voor de pc wel beter is dan IV. En dan bedoel ik meer dat Games For Windows Live weg gaat en dat Steam niet 1000en screenshots maakt per game.Anders word het toch de Xbox 360 versie
Ja daar ben ik ook weer achter gekomen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso speelt GTA lekkerder op een console imo.
Enige voordeel van de PC is mods
Omdat? Ik heb mijn PC op mijn tv aangesloten en daarnaast heb ik een 360 controller.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En op de PC zijn de graphics beter. En modsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het lekkerder spelen. Liever autorijden met een knuppeltje dan WASDquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb mijn PC op mijn tv aangesloten en daarnaast heb ik een 360 controller.
Verder heeft mijn PC betere graphics dan mijn PS3.
Wat maakt de consoles dan beter?
Lees nou ff goed: ik heb een 360 controller. (op de pc dus)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het lekkerder spelen. Liever autorijden met een knuppeltje dan WASD
Ja, dan boots je het console-idee na, maar dan via de PCquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lees nou ff goed: ik heb een 360 controller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |