Wat dacht je van geen gelul met systeemeisen? Al dat gejammer over dat het niet lekker werkt enzo dat de framerate niet goed is en weer voor honderden euro's moeten upgraden om het spel eindelijk fatsoenlijk te kunnen spelen heb je niet op een console. Gewoon dvd erin en knallenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb mijn PC op mijn tv aangesloten en daarnaast heb ik een 360 controller.
Verder heeft mijn PC betere graphics dan mijn PS3.
Wat maakt de consoles dan beter?
Niet zo "lulz so random xDDddddd" doen, of je moet toevallig 11 jaar zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:51 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga mijn pik er in drukken terwijl ik mijn tepels laat likken door een ezel en ik sla de bladzijde open als ik een chick haar pink in mijn anus laat duwen zodat ik tot een ultiem leesorgasme kom.
Alleen kneusjes en internetheldjes gaan over leeftijd janken. Jij speelt nog computerspelletjes, wat een sneu mannetje ben je dan zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Niet zo "lulz so random xDDddddd" doen, of je moet toevallig 11 jaar zijn?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb mijn PC op mijn tv aangesloten en daarnaast heb ik een 360 controller.
Verder heeft mijn PC betere graphics dan mijn PS3.
Wat maakt de consoles dan beter?
Je kunt wel heel simpelquote:
Duurt wel lang inderdaad, maar ik hoop dat zodra GTA V uit komt er weinig over bekend is. Dan is alles echt volkomen nieuw als je het speelt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:51 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dit, tis alweer bijna een jaar (2 nov 2011) geleden sinds de eerste trailer naar buiten kwam.
Hij heeft inderdaad gelijk. Alleen ik kijk ook naar de user.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt wel heel simpeldoen, maar als de controls exact hetzelfde zijn als op de 360, en de graphics (veel) beter, dan is het op de PC toch gewoon de betere ervaring!?
Daarnaast wordt je tegenwoordig op de consoles ook telkens weer doodgegooid met patches. Vorige week nog een uur moeten wachten tot Battlefield 3 op de PS3 een verplichte update binnentrok van 1,5 GB die ik niet eens kan gebruiken qua content...(!)
Snel internet heb je danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt wel heel simpeldoen, maar als de controls exact hetzelfde zijn als op de 360, en de graphics (veel) beter, dan is het op de PC toch gewoon de betere ervaring!?
Daarnaast wordt je tegenwoordig op de consoles ook telkens weer doodgegooid met patches. Vorige week nog een uur moeten wachten tot Battlefield 3 op de PS3 een verplichte update binnentrok van 1,5 GB die ik niet eens kan gebruiken qua content...(!)
Dat houdt dus op over anderhalve weekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Duurt wel lang inderdaad, maar ik hoop dat zodra GTA V uit komt er weinig over bekend is. Dan is alles echt volkomen nieuw als je het speelt.
Zal wel ultiem zijn maar ik denk toch eerder maart / aprilquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Snel internet heb je dan![]()
OT: Ik ben er nog steeds van overtuigd dat GTAV dit jaar nog komt. Zelf gok ik december. Want kerst enzo.
Maar je kan wel lekker lam vanaf je bank op een groot tering scherm dood en verderf zaaien. Dat doet t m toch wel voor me.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
een pc kun je ook op een tv scherm aansluiten. Dan draadloze muis en toetsenbord.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar je kan wel lekker lam vanaf je bank op een groot tering scherm dood en verderf zaaien. Dat doet t m toch wel voor me.
Alhoewel je wel gelijk heb wb die patches![]()
Dat hou ik voor de films. Anders zit je alleen maar te kloten met die muis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een pc kun je ook op een tv scherm aansluiten. Dan draadloze muis en toetsenbord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |