Wat ga je doen?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb de luxaflex hier op stage er per ongeluk afgetrokken
Gewoon weer met nietjes vast zetten, deed ik ook altijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb de luxaflex hier op stage er per ongeluk afgetrokken
Ik ben bang dat dat niet gaat lukkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon weer met nietjes vast zetten, deed ik ook altijd
Daar gaat je stage manquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken
jammerquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken
Stoer!quote:
Debk sowiezo schoenen, en nog ff kijken wat andersquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stoer!
Weet je al wat je ga kopen misschien?
Neem je Ragboer mee?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Debk sowiezo schoenen, en nog ff kijken wat anders
Belletje lellen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben vlak bij Ragboers huis nu, en ik weet waar hij woont
Jammerquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij heeft college nu geloof ik
quote:
Oh sorryquote:
Runescape en dat soort shit nog nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:18 schreef wietparkiet het volgende:
Runescape spelen met een klasgenootje waar ik naast zit![]()
Is wel geinigquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Runescape en dat soort shit nog nooit gespeeld.
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
zelfs ik heb runescape gespeeld
Tot vanavond en werkzequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:48 schreef Heatseeker het volgende:
Even boodschappen doen en daarna arbeiden. Tot vanavond?
Tot vanavond.
IMPRESSIEPEquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef HouseFann het volgende:
Ben overigens een dame.
Maar ik hou impressiepe van alle soorten muziek maar toch de wat meer feest Dance muziek.(:
quote:
Ik neem aan dat jij ook 'de' foto's hebt gezien van haar van vroeger.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook 'de' foto's hebt gezien van haar van vroeger.
Godver kerelquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Sararaats1.jpg en sararaats2.jpg?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Beach het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.testquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:22 schreef Dimens het volgende:
Dat Quote alert geval werkt voor geen meter meer.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik weet de namen niet meer, wel nog het live momentquote:
Het leven zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet de namen niet meer, wel nog het live moment
Live moment?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet de namen niet meer, wel nog het live moment
oohquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig
Vannacht pas.
Dit klonk wel redelijk logisch in mijn hoofd, zou niet weten wat het anders moet zijnquote:
Gefeliciteerd alvast, weet niet of ik hier vannacht wel benquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig
Vannacht pas.
Thanksquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit klonk wel redelijk logisch in mijn hoofd, zou niet weten wat het anders moet zijn
[..]
Gefeliciteerd alvast, weet niet of ik hier vannacht wel ben
Zeg gewoon tegen je vader dat je een extra week vakantie hebt gekregen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik realiseer me net dat ik maandag weer naar school moet asdfghjkl
Ik deed toch een hartje erbij zuurpruimquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen je vader dat je een extra week vakantie hebt gekregen.
Ik zeg niks over dat jij met een stalen blik keihard tegen je vader liegtquote:
Welk harteloos wezen liegt er nou tegen zijn/haar vader?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen je vader dat je een extra week vakantie hebt gekregen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zeg niks over dat jij met een stalen blik keihard tegen je vader liegt
DE trend van 2012!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welk harteloos wezen liegt er nou tegen zijn/haar vader?
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven? En voeg me eens toe op fb dan kan ik je vannacht feliciterenquote:
Hou je mond mormelquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welk harteloos wezen liegt er nou tegen zijn/haar vader?
Nou veel plezier he. Groetjes daarquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga naar station. Tot zondagmiddag grgrgrg
zie je zo xxquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kusjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nu nietsquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven? En voeg me eens toe op fb dan kan ik je vannacht feliciteren
Matenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
Dilemma
Oranje kijken met maten of met chick en haar vrienden. HELP ZAL IK ER EEN TOPIC OVER MAKEN?
FUCK A THROWBACK JERSEY, CAUSE WE ON TO THE NEXT ONEquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef wietparkiet het volgende:
Hold up, freeze, hey
Somebody bring me back some money please, hey
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
FUCK A THROWBACK JERSEY, CAUSE WE ON TO THE NEXT ONE
R&P problemen dit. Maar als je dan toch gaat kijken, zou ik persoonlijk voor de vrienden kiezen. Daarna kan je altijd nog door naar je chick.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
Dilemma
Oranje kijken met maten of met chick en haar vrienden. HELP ZAL IK ER EEN TOPIC OVER MAKEN?
Neukertje? Was het maar een neukertje. Alweer 3 maanden aan het afspreken en sinds vorige week 'officieel' relatie en shit. Shit got real.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
Sowieso zijn je maten belangrijker dan een neukertje
Zie je een toekomst met haar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neukertje? Was het maar een neukertje. Alweer 3 maanden aan het afspreken en sinds vorige week 'officieel' relatie en shit. Shit got real.
bros b4 hosquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
Dilemma
Jawel. Maar dat was mijn dilemma niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zie je een toekomst met haar?
Kloptquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat was mijn dilemma niet.
ik deed al het werk ja, ben een gever, geen ontvangerquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
Heppie heeft vaak zijn maten laten zitten
Hoezo? Het is bij ons niet meer dan normaal om afentoe met je chick wat te gaan doen ipv heel het weekend met elkaar. Word verder ook niet moeilijk over gedaan maar het is gewoon irritant om te kiezen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bros b4 hos
Je bent een gigantische flikker als je je maten laat zitten
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef Ro-ald het volgende:
Een vriendin hebben kost alleen maar tijd & geld.
Het was ook totaal niet de bedoeling, maar als het dan toch gebeurt is het wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef Ro-ald het volgende:
Een vriendin hebben kost alleen maar geld.
Toffe achternaamquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu niets
Maar ik solliciteer naar banen voor dierverzorging.
Ja is goed ik voeg je meteen toe
Was het gewoon eten?quote:
Dat is waar, maar het heeft ook zo z'n voordelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef Ro-ald het volgende:
Een vriendin hebben kost alleen maar geld.
Dat is wek zo inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was ook totaal niet de bedoeling, maar als het dan toch gebeurt is het wel leuk hoor.En ik denk dat een avondje en nachtje met haar goedkoper is dan een avondje uitgaan.
zien jullie elkaar elk weekend dan? Dan boeit het denk minder maar als jullie elkaar maar eens in de zoveel tijd zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo? Het is bij ons niet meer dan normaal om afentoe met je chick wat te gaan doen ipv heel het weekend met elkaar. Word verder ook niet moeilijk over gedaan maar het is gewoon irritant om te kiezen.
Dank je ja inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toffe achternaamEn we hebben gemeenschappelijke vrienden
Doordeweeks is er niet zoveel tijd voor, zij werkt, ik werk voor mezelf en studeren allebei. Maar afentoe filmpje oid kijken doordeweeks wel hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zien jullie elkaar elk weekend dan? Dan boeit het denk minder maar als jullie elkaar maar eens in de zoveel tijd zien
HEHEHEHEHEquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:03 schreef Typisch het volgende:
ey wie heeft tuig uit de OP gehaald? vuilakken
slijmballenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
En ik had er niet eens om gevraagd
hij is wat van plan de 13equote:Op vrijdag 7 september 2012 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
Bob wat interesseert het jou nou welke ziektes ik heb
quote:
Dit doet mij deugdquote:
Ik heb gehoord dat jij piemeltjes likt als je dronken bentquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
Bob wat interesseert het jou nou welke ziektes ik heb
Ik zou niet eens durven slapen daar, als hetero zijnde.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
![]()
ik ga fl vragen voor een eigen kamer met een slot zie ik alweer
ik heb dv haar matras al gehosseld, nu moet ik welquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou niet eens durven slapen daar, als hetero zijnde.
Ik neem wel prikkeldraad mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
![]()
ik ga fl vragen voor een eigen kamer met een slot zie ik alweer
SVquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het luxaflexincident van vanochtend viel achteraf uiteindelijk mee gelukkig.
zijn jullie niet bang dat als je beide van de kaart ben je elkaar wel aantrekkelijk vind? Ik bedoel jij met je tieten enzo, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:12 schreef wietparkiet het volgende:
Hij is de enige die ik in dat opzicht vertrouw
Dan zou ik in ieder geval met één oog open slapen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb dv haar matras al gehosseld, nu moet ik wel
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
zijn jullie niet bang dat als je beide van de kaart ben je elkaar wel aantrekkelijk vind? Ik bedoel jij met je tieten enzo, je weet maar nooit.
801, mijn eerste fobo reactie die waarin ik niet quote. Voel je vereerd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
800 reacties in mijn fobo
Wat een mijlpaal
Nou enormquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
801, mijn eerste fobo reactie die waarin ik niet quote. Voel je vereerd.
Sowieso zijn luxaflex dingen kut.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het had hem ook kunnen overkomen zei hij.
Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Achter gesloten deuren, wat een ontzettend faalprogramma
Ja maar wat moet je doen dat je met luxaflex zit te kutten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Loop stage bij een zakelijke nieuwswebsite
Je hersencellen zullen je dankbaar zijnquote:
Was de eerste die aanwezig was in het pand dus moest de deur openen, koffiezetapparaat aanzetten en dus ook de luxaflex openen en omhoog doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja maar wat moet je doen dat je met luxaflex zit te kutten?
Geweldig acteerwerk en alles, next level GTST skillsquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Achter gesloten deuren, wat een ontzettend faalprogramma
Scripted reality ook echtquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geweldig acteerwerk en alles, next level GTST skills
Ah, dat verklaard.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Was de eerste die aanwezig was in het pand dus moest de deur openen, koffiezetapparaat aanzetten en dus ook de luxaflex openen en omhoog doen
* Unfckingtitled knijpt in wangetjequote:
* TBakkert verzet zich hevig tegen deze actiequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
* Unfckingtitled knijpt in wangetje
Maak een documentaire of maak een gewone serie, maar ga er niet tussenin proberen te zitten met F-acteursquote:
verzetten is zinloos babbyquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
* TBakkert verzet zich hevig tegen deze actie
Dat dusquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak een documentaire of maak een gewone serie, maar ga er niet tussenin proberen te zitten met F-acteurs
hoe gaat ie ermee?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
verzetten is zinloos babby
Tuurlijk, vandaag lekker 12:35 uit, en maandag voor een week naar Engeland met schoolquote:
Was prima topicquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:38 schreef TBakkert het volgende:
WAT NEE!? MIJN TOPIC OVER DE ZICHTBAARHEID VAN DE BAL BIJ ROLSTOELTENNIS OP DE NOS HEEFT EEN SLOTJE!?
ik bedoel maarquote:
Toffquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tuurlijk, vandaag lekker 12:35 uit, en maandag voor een week naar Engeland met school
goedquote:
Londen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tuurlijk, vandaag lekker 12:35 uit, en maandag voor een week naar Engeland met school
Engelandquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:
lekker naar Londen, ga ik ff al mijn Manchester United shirtjes meenemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
hahaha hij had je daarquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]_
Ik heb geen pedopas srry jmmrjmr
Chil! Ik ben nog nooit met school naar het buitenland geweest.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dank heer Typischquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lekker naar Londen, ga ik ff al mijn Manchester United shirtjes meenemenInderdaad niet doen. Londen is tof man. Zit je in een gastgezin of niet? Dat heb ik met school ook gedaan, was best tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat er schimmel op de jam zat bij het ontbijt maar verder was het dope.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lekker naar Londen, ga ik ff al mijn Manchester United shirtjes meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
we zitten in een of ander hostel dat 'YMCA' heetquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad niet doen. Londen is tof man. Zit je in een gastgezin of niet? Dat heb ik met school ook gedaan, was best tof.Jammer dat er schimmel op de jam zat bij het ontbijt maar verder was het dope.
dit is dus wel kut ja, ik moet voor Latijn naar een of ander museum om dan een werkstuk te maken in het weekend nadat we terug zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat school uitjes, althans die wij hadden.. ALTIJD kreeg je opdrachten mee, die veel tijd kosten.. niet lekker gezellig doen met je class, beetje teambuilding.. nee in een geweldige stad de hele dag in schrale buurten moeten lopen omdat je een opdracht moet doen waardoor je niks mee krijgt van de geweldige zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wij gingen met 100, allemaal verdeeld in aparte gastgezinnen. De een kwam bij zo'n gezin die heel veel geld hadden, mochten ze gewoon naar buiten en kregen ze super lekker eten. Terwijl andere, zoals ik, bij zo'n gezin kwamen die het geld dat ze ervoor kregen nodig hadden. Politie voor de deur om 12 uur s'nachts, laaiende sirenes constant door de buurt, lekker hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
we zitten in een of ander hostel dat 'YMCA' heet
we gaan met 60 leerlingen
Ik heb ook eens in een YMCA hostel in Engeland gezeten. Prima hostel, maar kreeg er meer een hostel gevoel bij, beetje onpersoonlijk en alles. Maar dit was niet in Londen, dus kan zo maar heel anders zijn daar. En je zit daar met 60 medeleerlingen, dus dat zal sowieso niet veel uitmaken denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
we zitten in een of ander hostel dat 'YMCA' heet
we gaan met 60 leerlingen
Zilveruitjes of rode ui?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb liever uitjes dan hele dagen les volgen.
Heeft ze het alweer veranderd of is het nog steeds blond en kort?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
FLIPS!
Wat vind jij van het nieuwe haar van Miley?![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb liever uitjes dan hele dagen les volgen.
is niet in Londen, dat hostel zelf is in Bath.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb ook eens in een YMCA hostel in Engeland gezeten. Prima hostel, maar kreeg er meer een hostel gevoel bij, beetje onpersoonlijk en alles. Maar dit was niet in Londen, dus kan zo maar heel anders zijn daar. En je zit daar met 60 medeleerlingen, dus dat zal sowieso niet veel uitmaken denk ik
Ja dattusquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft ze het alweer veranderd of is het nog steeds blond en kort?
jij had ene plaatje.quote:
Flips is in vormquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo vrolijk.. maar ze maken je toch aan het huilen!
Sowieso in the londen eye gaan met een dame s'avonds.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is niet in Londen, dat hostel zelf is in Bath.
grootste deel van de tijd zullen we wel in Londen zijn
Dudeeequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo vrolijk.. maar ze maken je toch aan het huilen!
Ik moest even googlen waar Bath ligt, maar dat is niet echt in de buurt van Londenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is niet in Londen, dat hostel zelf is in Bath.
grootste deel van de tijd zullen we wel in Londen zijn
Hij is 15..quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso in the londen eye gaan met een dame s'avonds.
Bristol gaan we ook een dagje heen volgens mijquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest even googlen waar Bath ligt, maar dat is niet echt in de buurt van LondenWel dicht bij Bristol, waar je aardig goed kan uitgaan
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik moest lachen, damn wat slecht
quote:
Dan wel hopen dat je niet een uur in de rij hoeft te staanquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso in the londen eye gaan met een dame s'avonds.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is 15..
In Engeland moet je 18 zijn of 21 wil je een pub binnen komen laat staan een discotheek
Ik moest een halfuur wachten en wilde in dat ding dat meisje kussen, DE SPANNING JONGUH.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan wel hopen dat je niet een uur in de rij hoeft te staan
maar al die meiden uit mijn jaar zijn echt lelijkquote:
veel dit:quote:
Ah, ik ging er standaard vanuit dat het een kroeg was omdat iedereen dat aanraad in andere steden.. plus je zei er dames bij..quote:
In Engeland zul je ook erg goed moeten zoeken wil je wat leuks zien hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar al die meiden uit mijn jaar zijn echt lelijk
of ze zouden 10 kilo afvallen als ze eens geen make-up zouden hebben
ook dat is mij bekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Engeland zul je ook erg goed moeten zoeken wil je wat leuks zien hoorvieze albino gingers daar.
Allemaal joh? Ik had altijd maar 2 of 3 dikkerts in de klas.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar al die meiden uit mijn jaar zijn echt lelijk
of ze zouden 10 kilo afvallen als ze eens geen make-up zouden hebben
Op vakantie zijn ze wel echt crazy.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Engeland zul je ook erg goed moeten zoeken wil je wat leuks zien hoorvieze albino gingers daar.
niet per se dik, maar ook heel veel puisten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Allemaal joh? Ik had altijd maar 2 of 3 dikkerts in de klas.
Veel studenten daarquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bristol gaan we ook een dagje heen volgens mij
Ik stond bij dat ding en dacht, in de tijd dat ik hier in de rij moet staan kan ik makkelijk dronken worden met gekke Engelsen in de pubquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moest een halfuur wachten en wilde in dat ding dat meisje kussen, DE SPANNING JONGUH.Ik zat volgens mij in de derde toen. Wel gelukt uiteindelijk.
Zal ik het maar doen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet per se dik, maar ook heel veel puisten.
of gewoon misvormd hoofd, hele erge flap-oren en totaal geen tetten...
ik heb wel een foboquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal ik het maar doen?
Pics van jouw hoofd, kijken of jij een man dime bent.
Oke je bent wel een aantrekkelijke jongen (no homo) dus het is niet alsof jij een 'i wouldnt hit that look at the sharp knees' gast bentquote:
FOK!ken op je werkquote:
dankjewelquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke je bent wel een aantrekkelijke jongen (no homo) dus het is niet alsof jij een 'i wouldnt hit that look at the sharp knees' gast bentdus begrijpelijk dat je klaagt.
Lunchpauze man.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FOK!ken op je werk
en dan ook nog in PUB
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ALLE REMMEN LOS..![]()
Hoeren snoeren zuipen piemels smullen
Zij dan he.
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
Typisch je bent gewoon jaloers op mijn tits
Forum Opties | |