801, mijn eerste fobo reactie die waarin ik niet quote. Voel je vereerd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
800 reacties in mijn fobo
Wat een mijlpaal
Nou enormquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
801, mijn eerste fobo reactie die waarin ik niet quote. Voel je vereerd.
Sowieso zijn luxaflex dingen kut.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het had hem ook kunnen overkomen zei hij.
Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Achter gesloten deuren, wat een ontzettend faalprogramma
Ja maar wat moet je doen dat je met luxaflex zit te kutten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Loop stage bij een zakelijke nieuwswebsite
Je hersencellen zullen je dankbaar zijnquote:
Was de eerste die aanwezig was in het pand dus moest de deur openen, koffiezetapparaat aanzetten en dus ook de luxaflex openen en omhoog doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja maar wat moet je doen dat je met luxaflex zit te kutten?
Geweldig acteerwerk en alles, next level GTST skillsquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Achter gesloten deuren, wat een ontzettend faalprogramma
Scripted reality ook echtquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geweldig acteerwerk en alles, next level GTST skills
Ah, dat verklaard.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Was de eerste die aanwezig was in het pand dus moest de deur openen, koffiezetapparaat aanzetten en dus ook de luxaflex openen en omhoog doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |