quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo vrolijk.. maar ze maken je toch aan het huilen!
Sowieso in the londen eye gaan met een dame s'avonds.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is niet in Londen, dat hostel zelf is in Bath.
grootste deel van de tijd zullen we wel in Londen zijn
Dudeeequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo vrolijk.. maar ze maken je toch aan het huilen!
Ik moest even googlen waar Bath ligt, maar dat is niet echt in de buurt van Londenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is niet in Londen, dat hostel zelf is in Bath.
grootste deel van de tijd zullen we wel in Londen zijn
Hij is 15..quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso in the londen eye gaan met een dame s'avonds.
Bristol gaan we ook een dagje heen volgens mijquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest even googlen waar Bath ligt, maar dat is niet echt in de buurt van LondenWel dicht bij Bristol, waar je aardig goed kan uitgaan
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik moest lachen, damn wat slecht
quote:
Dan wel hopen dat je niet een uur in de rij hoeft te staanquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso in the londen eye gaan met een dame s'avonds.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is 15..
In Engeland moet je 18 zijn of 21 wil je een pub binnen komen laat staan een discotheek
Ik moest een halfuur wachten en wilde in dat ding dat meisje kussen, DE SPANNING JONGUH.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan wel hopen dat je niet een uur in de rij hoeft te staan
maar al die meiden uit mijn jaar zijn echt lelijkquote:
veel dit:quote:
Ah, ik ging er standaard vanuit dat het een kroeg was omdat iedereen dat aanraad in andere steden.. plus je zei er dames bij..quote:
In Engeland zul je ook erg goed moeten zoeken wil je wat leuks zien hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar al die meiden uit mijn jaar zijn echt lelijk
of ze zouden 10 kilo afvallen als ze eens geen make-up zouden hebben
ook dat is mij bekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Engeland zul je ook erg goed moeten zoeken wil je wat leuks zien hoorvieze albino gingers daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |